Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Audi Q4 e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 283 800 zł

Volkswagen ID7 Pro

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,5 s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 284 290 zł

Hyundai IONIQ 6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
479 km
realnego zasięgu
Ceny od 284 900 zł

Maxus MIFA 9

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 289 900 zł

BMW i4 eDrive40

  • Akumulator netto: 80.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
08.11.2023
Daje radę.
475 km
realnego zasięgu
Ceny od 292 500 zł

Hyundai IONIQ 5 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
20.07.2023
Hyundai Ioniq 5 wyposażony w innowacyjny system ładowania 800V, Ioniq 5 może uzyskać znacznie krótszy czas ładowania niż wiele konkurencyjnych samochodów elektrycznych, co zdecydowanie ułatwia podróżowanie na dłuższe trasy. Zasięg Ioniq 5 w zależności od wariantu baterii wynosi od 360 do 480 km, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla osób, które szukają auta elektrycznego o wystarczająco długim zasięgu na codzienne potrzeby, a nawet naprawdę długie trasy. Wrażenia z jazdy są pozytywne, dzięki dobremu przyspieszeniu, płynnej i cichej jeździe oraz zaawansowanym funkcjom pomagania jazdy, które dodają jeszcze komfortu. System 800V pozwala na szybkie ładowanie nawet do 350 kW mocy, co oznacza, że można uzyskać do 100 km zasięgu w zaledwie 5 czy 6 minut ładowania.(kluczowa jest oczywiście stacja ładowania. Samochód niektórym może się wydawać nieco za sztywny, ale to osobiste odczucie, niektórzy lubią tak zestrojone zawieszenie.
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 293 900 zł

NIO ET5 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 294 900 zł

BMW iX3 (G08)

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Tomasz

29.12.2023
Super auto ! Przy spokojnej jeżdzie udało się przejechać 510 km do rozładowania akumulatora do poziomu 2 procent i średnie zużycie 14.5 kwh!
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 297 000 zł

Skoda Enyaq Coupe iV RS

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 302 250 zł

Peugeot e Traveller Standard 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 303 000 zł

Citroen e-SpaceTourer M 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
225 km
realnego zasięgu
Ceny od 303 000 zł

BYD HAN AWD Executive

  • Akumulator netto: 85,4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
444 km
realnego zasięgu
Ceny od 303700 zł

Hyundai IONIQ 6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
423 km
realnego zasięgu
Ceny od 304 900 zł

Audi Q6 e-tron standard

  • Akumulator netto: 75.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
353 km
realnego zasięgu
Ceny od 306000 zł

BYD TANG AWD

  • Akumulator netto: 84.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
309 km
realnego zasięgu
Ceny od 306300 zł

Peugeot e Traveller Long 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
221 km
realnego zasięgu
Ceny od 307 000 zł

Citroen e-SpaceTourer XL 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 307 000 zł

BYD TANG AWD - RED

  • Akumulator netto: 86.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
321 km
realnego zasięgu
Ceny od 307900 zł

Mercedes EQC 400 4MATIC

  • Akumulator netto: 80.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
24.07.2023
Poza tym, że to przeróbka z GLC to całkiem poprawny elektryk. Dobry na start jak ktoś go jest w stanie tanio kupić z rynku wtórnego.
333 km
realnego zasięgu
Ceny od 315 900 zł

Toyota Mirai

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9 s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
05.11.2023
Pierwszy podstawowy problem - to brak możliwości umówienia jazdy próbnej, a przynajmniej w Lublinie nie ma takiej możliwości. Powód jest czysto prozaiczny - najbliższa stacja ładowania samochodu wodorowego znajduje się w Warszawie... Jednak jako fan motoryzacji EV nie skreślam tego samochodu, zapewne stacji będzie przybywać i to jest tylko kwestia czasu. Martwi mnie coś innego. Samochód ma praktycznie 5 metrów długości, a miejsca w nim jest mniej niż w Fordzie focusie pierwszej generacji... albo mniej niż a Yarisie. Wszystkiemu winna jest konstrukcja samochodu i konieczność zmieszczenia w podwoziu 3 butli na wodór, które skutecznie zajmują przestrzeń pasażerską. Traktujmy ten samochód jako prototyp i ciekawostkę. Natomiast kibicuję Toyocie i innym producentom, ponieważ wodór wcześniej czy później wejdzie pod strzechy ale zapewne najpierw w transporcie publicznym.
Ceny od 318 900 zł