Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Audi e-tron Sportback 55 quattro

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Raffff

18.12.2024
Niestety Audi e-tron po 77 tys km miało awarie silnika. Samochód był już po gwarancji, co początkowo miało się wiązać z wydatkiem ponad 30 tys zł. Okazuje się, że te modele mają wadę fabryczną w silniku i puszcza uszczelka od chłodzenia silnika, co powoduje zalanie elektroniki chłodziwem. W całej historii jest happy end ponieważ Audi wymieniło silnik za darmo - pomimo końca gwarancji. Dlatego polecam abyście walczyli w takim wypadku o darmową wymianę. Audi doskonale wie, że silniki w tych e-tronach mają wadę i nie wzywa do akcji serwisowej, tylko czeka aż samochód się zepsuje.
338 km
realnego zasięgu

Smart EQ Fortwo coupe

  • Akumulator netto: 16.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.6s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h

Karolina

27.06.2023
Nie mam problemu z zaparkowaniem go ;)
92 km
realnego zasięgu

Hyundai Kona Electric 48 kWh

  • Akumulator netto: 48.4 kWh
270 km
realnego zasięgu

Seres 3

  • Akumulator netto: 51.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
21.10.2023
Jeździłem tym samochodem przez ostatnie 2 dni i jestem zaskoczony - pozytywnie! Spodziewałem się, że to toporna chińska zabawka ale nie! Naprawdę jest to poprawny i całkiem wygodny SUV. Wewnątrz mamy wrażenie, że to taki Audi sprzed kilku lat. Jakość wykonania naprawdę na porządnym poziomie, nic nie trzeszczy, nie stuka, materiały są dobre jakości, fotele podgrzewane i wygodne. Z tyłu sporo miejsca - brak tunelu środkowego i dlatego wygodnie mogą podróżować 3 osoby. Pozycja za kierownicą OK - dobra widoczność, tak jak napisałem wcześniej - taki fajny SUVik. Z zewnątrz może to piękne nie jest ale bez przesady, taki neutralny design. Jazda po mieście to sama przyjemność, samochód spokojnie rusza spod świateł, zostawiając w tyle większość konkurencji. Jest zrywny, a czasami aż za bardzo, ponieważ przy mokrej nawierzchni potrafi zerwać przyczepność. Moim zdaniem, niedoceniany - dobry elektryk na miasto.
225 km
realnego zasięgu

Jaguar I Pace EV400

  • Akumulator netto: 84.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Loyd

06.04.2024
Wszystko zajebiście gdyby tylko nie ta cena...
333 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID. Buzz NWB GTX

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
301 km
realnego zasięgu

Ford Capri Standard Range RWD

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
279 km
realnego zasięgu

Maserati GranCabrio Folgore

  • Akumulator netto: 83.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 290 km/h
358 km
realnego zasięgu

Hyundai INSTER Standard Range

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
235 km
realnego zasięgu

Hyundai INSTER Long Range

  • Akumulator netto: 46.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
275 km
realnego zasięgu

BYD Dolphin Honor Edition

Jozef

14.10.2024
Super samochód.

BYD YangWang U9

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2s
  • Prędkość maksymalna: 300 km

Volkswagen ID.6 X 82 kWh

  • Akumulator netto: 77 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,1 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Volkswagen ID.6 CROZZ 82 kWh

  • Akumulator netto: 77 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,1 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Volkswagen ID.6 CROZZ 82 kWh 4MOTION

  • Akumulator netto: 77 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,6 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Volkswagen ID.6 X 82 kWh 4MOTION

  • Akumulator netto: 77 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,6 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Peugeot e-3008 73 kWh Dual Motor

  • Akumulator netto: 73.0 kWh
333 km
realnego zasięgu

Peugeot e-3008 98 kWh Long Range

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
469 km
realnego zasięgu