Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Fiat E-Ulysse L2 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
163 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 000 zł

MG MG4 Long Range

  • Akumulator netto: 74.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Auto zbiera bardzo dobre opinie. W tym akurat modelu mamy baterię aż 77 kWh. To największa dostępna bateria, która powinna zapewnić naprawdę dobry zasięg. Myślę że nawet 400 km w trasie, oczywiście bez szaleństw, czyli tak rozsądne 120-130 km/h. Auto jest bardzo ekonomiczne jeśli chodzi o jazdę. W teście Bjorna Nylanda zużyło średnio 16,6 kWh na 100 km, przy temperaturze 13 stopni powyżej zera. Cena też jest ok, jeśli ktoś weźmie na firmę to odliczy i VAT i podatek i dostanie również kasę z mojego elektryka, czyli 27 000 złotych.
398 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 900 zł

Opel Mokka e

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.2s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Max

12.12.2023
Niestety to niezbyt udana próba jeśli chodzi o auto elektryczne. Po rozmowie z osobą jeżdżącą takim właśnie modelem już około roku stwierdziła ona że to niestety największy błąd jaki zrobiła. Słabe ładowanie, słaby zasięg i ogólnie mało komfortowe auto. Wydaje mi się że to taka trochę próba na siłę zrobienia elektryka. Jeśli chodzi o miasto to jeszcze jakoś daje radę, ale o trasie można zapomnieć, to męczarnia. Podsumowując kiedy zapytałem czy dziś znajomy zakupił by ponownie to auto, usłyszałem: Nigdy w życiu. Wybrałby zdecydowanie innego elektryka z dużo większą baterią i na pewno nie Opla.
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 000 zł

Jeep Avenger Electric

  • Akumulator netto: 51 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
275 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 400 zł

Fiat 500e 3+1 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Max

12.12.2023
Typowy mieszczuch. malutki i zwinny. Dużo takich widziałem na przykład w Rzymie. Również w wersji spalinowej. Włosi kochają tego malucha. Wszędzie wjedzie i zmieści się nawet w wąskie uliczki, czy małe miejsca parkingowe, gdzie większe auta niestety sobie nie poradzą. Zasięg i zużycie jest tu mniej ważne, bo raczej nikt nie będzie jechał nim w trasę 1000 km, choć to oczywiście możliwe. Szczególnie Panie lubią ten mały model Fiata. Jest fajny i dizajnerski, szczególnie kiedy wnętrze jest na przykład dwukolorowe. Może się naprawdę podobać.
214 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 400 zł

Volvo EX30 Single Motor

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 900 zł

MG MG4 XPOWER

  • Akumulator netto: 61.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
296 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 900 zł

Kia e Soul 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.9s
  • Prędkość maksymalna: 157 km/h
206 km
realnego zasięgu
Ceny od 170 990 zł

Kia e Soul 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
342 km
realnego zasięgu
Ceny od 170 990 zł

Toyota PROACE Shuttle M 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
163 km
realnego zasięgu
Ceny od 171 600 zł

Opel Corsa e

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.1s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 174 700 zł

Fiat 500e Cabrio 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
201 km
realnego zasięgu
Ceny od 175 400 zł

Toyota PROACE Verso M 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
225 km
realnego zasięgu
Ceny od 175 800 zł

Toyota PROACE Verso L 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 175 800 zł

Citroen e-C4 EV

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
255 km
realnego zasięgu
Ceny od 175 900 zł

Citroen e-Berlingo M 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7 s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 177 200 zł

Mercedes B 250e

  • Akumulator netto: 28.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
132 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 100 zł

Toyota Prius Plug-in Hybrid

  • Akumulator netto: 13,6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7s
  • Prędkość maksymalna: 177 km/h
Ceny od 179 900 zł

Renault Megane E Tech EV60 220hp

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
28.03.2024
Niestety jest beznadziejny. Spartaczyli model megane doszczętnie pchając go oczywiście w stronę wyglądu suva. Dziwnie podniesiony z nieproporcjonalnie wielkimi kołami albo to kwestia nadkoli? Dziwnie to bardzo wygląda. Wielkie ekrany nie wiem po co. To auto czy jeżdzżący telewizor?. Pewnie jak padnie to wymiana 30% wartości auta. Po za tym taka kasa za megane. Świat motoryzacji zszedł na psy. Dla mnie nie warty oceny wyższej niż 3, w sumie to nawet nie wiem za co. Kolejna zabawka elektryczna dla nie mająca żadnego sensu. Szkoda bo kiedyś megane naprawdę było fajne. Teraz to już tylko kolejny model, o którym trzeba szybko zapomnieć
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Renault Megane E Tech EV40 130hp

  • Akumulator netto: 40.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
245 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł