Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

MG MG4 Electric 64 kWh

  • Akumulator netto: 61.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

03.12.2024
Jeżdżę MG4 w wersji Luxury od prawie 2 miesięcy. Jak do tej pory jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z komfortu jazdy jak i zużycia, które w październiku wynosiło 14-16kWh, natomiast listopad to już 16-18kWh. Pomimo dość krótkiego nadwozia, na tylnej kanapie jest również sporo miejsca. Na dzień dzisiejszy mogę z czystym sumieniem polecić.
347 km
realnego zasięgu
Ceny od 147600 zł

Nissan Leaf 40 kWh

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 144 km/h

PL

13.05.2024
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
211 km
realnego zasięgu
Ceny od 147 900 zł

Fiat 500e 3+1 24 kWh

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h

Ala

08.11.2023
Ten mały elektryk jest idealnym rozwiązaniem dla ruchu miejskiego. Jego kompaktowe wymiary pozwalają na łatwe parkowanie nawet w najciaśniejszych przestrzeniach.
123 km
realnego zasięgu
Ceny od 149 400 zł

Nissan Leaf eplus

  • Akumulator netto: 59.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 157 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Lubię ten model i choć nie jest już pierwszej młodości jest to bardzo solidny elektryk. Sporo miejsca , nawet w bagażniku. Niezłe nagłośnienie i dobre wyciszenie wnętrza. Auto dość pakowne jeśli chodzi o bagaże. System e-pedal działa bardzo dobrze i mozna praktycznie nie używać hamulca. Zasięg w miarę dobry, choć przy dynamicznej jeździe niestety jest trochę biednie. Mogłoby być lepiej. Sytuacji nie poprawia słabe szybkie ładowanie, a właściwie brak aktywnego chłodzenia baterii. Po mieście idealne auto w trasie, szczególnie latem, ze względu na brak chłodzenia baterii spędzimy długie minuty na szybkich stacjach ładowania. Bateria się przegrzewa i ogranicza moc ładowania, co przekłada się na długi jego czas. W mieście nie ma tego problemu, bo bateria nie łapie aż tak wysokich temperatur no i odległości są znacznie mniejsze.
304 km
realnego zasięgu
Ceny od 152 900 zł

Mini Cooper Electric

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
279 km
realnego zasięgu
Ceny od 153 300 zł

Maxus e-Deliver 3 50

  • Prędkość maksymalna: 120 km/h

Mariusz

27.06.2023
Świetnie sprawdza się jako samochód dostawczy.
Ceny od 153 900 zł

Maxus e-Deliver 3 35

  • Akumulator netto: 35 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11 s
  • Prędkość maksymalna: 120 km/h
Ceny od 153 900 zł

Fiat 500e Cabrio 24 kWh

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
118 km
realnego zasięgu
Ceny od 155 400 zł

Hyundai Kona Electric 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
19.07.2023
Bardzo fajne autko, nie za wielkie. Ma sporą baterię 64 kWh można więc mieć naprawdę przyzwoity zasięg. Małe zużycie energii szczególnie w mieście. Zużycie na poziomie 12-14 kWh/100 km jest łatwe do osiągnięcia. W trasie będzie to więcej. Auto z minusów ma mały bagażnik. Poza tym to bardzo przyjemny elektryk.
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 155 900 zł

Nissan Townstar Van

  • Akumulator netto: 44 kWh
Ceny od 157 900 zł

Izera SUV

Pork

28.12.2024
Samochód został oficjalnie "skasowany" więc aktualnie jest to fikcyjny pojazd.
Ceny od 160 000 zł

Mazda MX 30

  • Akumulator netto: 30.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h

Jarek

10.02.2025
Jeżdżę tym samochodem czwarty rok więc mogę coś na jego temat napisać. Jest to samochód typowo na miasto i trzeba mieć garażu gniazdko 230V Przejechałem nim 30000km ładuję co drugi,trzeci dzień w garażu od 19.00 do 24.00 i to wystarcza w zupełności na moje potrzeby.Auto doskonale wyposażone/najbogatsza wersja/ świetne przyspieszenie na miasto spalanie średnie po 30000km 19,3KW Do tej pory nie miałem żadnej usterki,a jeżdżę nim codziennie do pracy dzienny przebieg to 25-70km Wady-stukające szyby w drzwiach-kilka razy próbowano naprawić w serwisie bezskutecznie klamki które po opadach deszczu nie pozwalają zamknąć samochodu przez dotyk trzeba to zrobić schowanym w torbie pilotem serwis wyjaśnił że tak ma być??? Auto bardzo wygodne do codziennej jazdy ciche świetne audio wygląd też nietuzinkowy Podsumowując polecam do codziennej jazdy do pracy i na zakupy po mieście a na trasy tzeba mieć benzynę.
147 km
realnego zasięgu
Ceny od 161 100 zł

Fiat 500e Hatchback 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
211 km
realnego zasięgu
Ceny od 162 400 zł

Maxus Euniq5

  • Akumulator netto: 70 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
Ceny od 162 520 zł

Volkswagen ID.4 Pure Performance

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
255 km
realnego zasięgu
Ceny od 162 790 zł

Fiat 600e

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
274 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 000 zł

Fiat E-Ulysse L3 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
221 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 000 zł

Fiat E-Ulysse L3 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
152 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 000 zł

Fiat E-Ulysse L2 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 000 zł

Fiat E-Ulysse L2 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
163 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 000 zł