Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Renault Megane E Tech EV60 130hp

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.5s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Renault Zoe ZE50 R110

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
12.10.2023
Renault Zoe w wersji poliftowej to niewątpliwie krok naprzód w porównaniu z wcześniejszym modelem. Jako użytkownik, szczególnie doceniam lepsze materiały wykończeniowe we wnętrzu oraz bardziej nowoczesne i responsywne systemy multimedialne. Zoe zachwyca swoją zwrotnością w ruchu miejskim, a zwiększony zasięg sprawia, że można nią pokonywać dłuższe dystanse bez konieczności częstego ładowania. Kompaktowe wymiary auta czynią je idealnym do zatłoczonych centrów miast, choć przestrzeń bagażowa mogłaby być nieco bardziej pojemna. W porównaniu z innymi autami w tym segmencie, Zoe oferuje atrakcyjny stosunek ceny do jakości, choć wciąż nie jest to samochód dla każdego, ze względu na ograniczenia typowe dla pojazdów elektrycznych.
291 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

Renault Zoe ZE50 R135

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.5s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

Peugeot e-Rifter Long 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
179 km
realnego zasięgu
Ceny od 181 600 zł

Peugeot e-Rifter Standard 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7 s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 181 600 zł

Citroen e-Berlingo XL 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
172 km
realnego zasięgu
Ceny od 182 450 zł

Citroen e-C4 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 182 650 zł

BYD ATTO 3 Comfort

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
08.08.2023
Jeśli te zasięgi będą realne i cena w okolicy 150 000 zł, to może okazać się ciekawą alternatywą dla innych marek
284 km
realnego zasięgu
Ceny od 184800 zł

Volkswagen ID.3 Pro

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
332 km
realnego zasięgu
Ceny od 184 890 zł

Citroen e-C4 X

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
245 km
realnego zasięgu
Ceny od 185 900 zł

Citroen e-Jumpy Combi M 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
157 km
realnego zasięgu
Ceny od 187 600 zł

SsangYong Torres EVX

  • Akumulator netto: LFP 73,4 kW
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,1 s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
Ceny od 189 900 zł

Hyundai Kona Electric 65 kWh

  • Akumulator netto: 64 kWh
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 190900 zł

MG MG5 Electric Long Range

  • Akumulator netto: 57.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

MG MG5 Electric Standard Range

  • Akumulator netto: 46.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

Volkswagen ID.3 Pro S - 4 Seats

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 290 zł

Nowa Kona Electric

  • Akumulator netto: 65.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h

Andrzej

05.11.2023
Hybryda. Na razie przejechane 4000km. Powyrzej oczekiwań choć wiele rzeczy można by zaprojektować lepiej.
367 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 900 zł

Toyota PROACE Shuttle L 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
158 km
realnego zasięgu
Ceny od 192 400 zł