Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Toyota PROACE Verso L 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 175 800 zł

Citroen e-C4 EV

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
255 km
realnego zasięgu
Ceny od 175 900 zł

Citroen e-Berlingo M 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7 s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 177 200 zł

Mercedes B 250e

  • Akumulator netto: 28.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
132 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 100 zł

Toyota Prius Plug-in Hybrid

  • Akumulator netto: 13,6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,7s
  • Prędkość maksymalna: 177 km/h
Ceny od 179 900 zł

Renault Megane E Tech EV60 220hp

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
28.03.2024
Niestety jest beznadziejny. Spartaczyli model megane doszczętnie pchając go oczywiście w stronę wyglądu suva. Dziwnie podniesiony z nieproporcjonalnie wielkimi kołami albo to kwestia nadkoli? Dziwnie to bardzo wygląda. Wielkie ekrany nie wiem po co. To auto czy jeżdzżący telewizor?. Pewnie jak padnie to wymiana 30% wartości auta. Po za tym taka kasa za megane. Świat motoryzacji zszedł na psy. Dla mnie nie warty oceny wyższej niż 3, w sumie to nawet nie wiem za co. Kolejna zabawka elektryczna dla nie mająca żadnego sensu. Szkoda bo kiedyś megane naprawdę było fajne. Teraz to już tylko kolejny model, o którym trzeba szybko zapomnieć
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Renault Megane E Tech EV40 130hp

  • Akumulator netto: 40.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
245 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Renault Megane E Tech EV60 130hp

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.5s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Renault Zoe ZE50 R110

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
12.10.2023
Renault Zoe w wersji poliftowej to niewątpliwie krok naprzód w porównaniu z wcześniejszym modelem. Jako użytkownik, szczególnie doceniam lepsze materiały wykończeniowe we wnętrzu oraz bardziej nowoczesne i responsywne systemy multimedialne. Zoe zachwyca swoją zwrotnością w ruchu miejskim, a zwiększony zasięg sprawia, że można nią pokonywać dłuższe dystanse bez konieczności częstego ładowania. Kompaktowe wymiary auta czynią je idealnym do zatłoczonych centrów miast, choć przestrzeń bagażowa mogłaby być nieco bardziej pojemna. W porównaniu z innymi autami w tym segmencie, Zoe oferuje atrakcyjny stosunek ceny do jakości, choć wciąż nie jest to samochód dla każdego, ze względu na ograniczenia typowe dla pojazdów elektrycznych.
291 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

Renault Zoe ZE50 R135

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.5s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

Peugeot e-Rifter Long 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
179 km
realnego zasięgu
Ceny od 181 600 zł

Peugeot e-Rifter Standard 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7 s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 181 600 zł

Citroen e-Berlingo XL 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
172 km
realnego zasięgu
Ceny od 182 450 zł

Citroen e-C4 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 182 650 zł

BYD ATTO 3 Comfort

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
08.08.2023
Jeśli te zasięgi będą realne i cena w okolicy 150 000 zł, to może okazać się ciekawą alternatywą dla innych marek
284 km
realnego zasięgu
Ceny od 184800 zł

Volkswagen ID.3 Pro

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
332 km
realnego zasięgu
Ceny od 184 890 zł

Tesla Model Y Standard RWD (Juniper)

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 184990 zł

Tesla Model 3 (Highland)

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Max

21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 184990 zł

Citroen e-C4 X

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
245 km
realnego zasięgu
Ceny od 185 900 zł