Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Hyundai Kona Electric 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.9s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
225 km
realnego zasięgu
Ceny od 113 400 zł

Kia e-Niro 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.8s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
219 km
realnego zasięgu

Kia e Soul 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.9s
  • Prędkość maksymalna: 157 km/h
206 km
realnego zasięgu
Ceny od 170 990 zł

Kia e-Soul 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6s
  • Prędkość maksymalna: 156 km/h
206 km
realnego zasięgu

Hyundai INSTER Standard Range

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
235 km
realnego zasięgu

Nissan Leaf 40 kWh

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 144 km/h

PL

13.05.2024
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
211 km
realnego zasięgu
Ceny od 147 900 zł

JAC iEV7s

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.0s
  • Prędkość maksymalna: 132 km/h
209 km
realnego zasięgu

BMW i3 120 Ah

  • Akumulator netto: 37.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
219 km
realnego zasięgu

BMW i3s 120 Ah

  • Akumulator netto: 37.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
209 km
realnego zasięgu

Abarth 500e Scorpionissima

  • Akumulator netto: 37.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
209 km
realnego zasięgu

Fiat 500e 3+1 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Max

12.12.2023
Typowy mieszczuch. malutki i zwinny. Dużo takich widziałem na przykład w Rzymie. Również w wersji spalinowej. Włosi kochają tego malucha. Wszędzie wjedzie i zmieści się nawet w wąskie uliczki, czy małe miejsca parkingowe, gdzie większe auta niestety sobie nie poradzą. Zasięg i zużycie jest tu mniej ważne, bo raczej nikt nie będzie jechał nim w trasę 1000 km, choć to oczywiście możliwe. Szczególnie Panie lubią ten mały model Fiata. Jest fajny i dizajnerski, szczególnie kiedy wnętrze jest na przykład dwukolorowe. Może się naprawdę podobać.
214 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 400 zł

Fiat 500e Hatchback 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
211 km
realnego zasięgu
Ceny od 162 400 zł

Fiat 500e Cabrio 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
201 km
realnego zasięgu
Ceny od 175 400 zł

Mercedes eVito Tourer Extra-Long 41 kWh

  • Akumulator netto: 35.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 120 km/h
107 km
realnego zasięgu

Mercedes eVito Tourer Long 41 kWh

  • Akumulator netto: 35.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 120 km/h
103 km
realnego zasięgu

Mercedes eSprinter Furgon

  • Akumulator netto: 35 kWh

Maciej

27.06.2023
Idealny do przewożenia rożnego rodzaju towarów.
Ceny od 143 893 zł

Maxus e-Deliver 3 35

  • Akumulator netto: 35 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11 s
  • Prędkość maksymalna: 120 km/h
Ceny od 153 900 zł

Volkswagen e Up

  • Akumulator netto: 32.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.9s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
189 km
realnego zasięgu
Ceny od 96 290 zł

Skoda CITIGOe iV

  • Akumulator netto: 32.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h

Magdalena

27.06.2023
Samochód przystosowany dla kobiety :)
181 km
realnego zasięgu

SEAT Mii Electric

  • Akumulator netto: 32.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
181 km
realnego zasięgu