Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

MG ZS EV

  • Akumulator netto: 42.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
18.07.2023
Jeździłem bliźniaczą wersją spalinową. Napęd w spalinowym to dramat, przyspieszenie chyba z 15s do 100 km/h. Tutaj widać, że w parametrach jest dużo lepiej. Natomiast martwi mała bateria. Realny zasięg pewnie ze 150km. Natomiast plus to jakość wewnątrz. Taki typowy SUV konstrukcyjnie sprzed 10 lat.
199 km
realnego zasięgu

Renault Zoe ZE40 R110

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
235 km
realnego zasięgu

Renault Zoe R110

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
235 km
realnego zasięgu

Renault Zoe R90

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
225 km
realnego zasięgu

Renault Zoe Q90

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
221 km
realnego zasięgu

Renault Megane E Tech EV40 130hp

  • Akumulator netto: 40.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
245 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Renault 5 E-Tech 40kWh

  • Akumulator netto: 40.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
230 km
realnego zasięgu

Hyundai Kona Electric 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.9s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
225 km
realnego zasięgu
Ceny od 113 400 zł

Kia e-Niro 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.8s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
219 km
realnego zasięgu

Kia e Soul 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.9s
  • Prędkość maksymalna: 157 km/h
206 km
realnego zasięgu
Ceny od 170 990 zł

Kia e-Soul 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6s
  • Prędkość maksymalna: 156 km/h
206 km
realnego zasięgu

Hyundai INSTER Standard Range

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
235 km
realnego zasięgu

Nissan Leaf 40 kWh

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 144 km/h

PL

13.05.2024
Jestem posiadaczem tego modelu od roku, auto kupione jako nowe, nie kasowany średni pobór energii na głównym komputerze, w lecie unikam klimatyzacji, w zimie wsiadam do auta zagrzanego z sieci, grzeję go też przed odjazdem z pracy z timera i staram się nie dogrzewać wiele w czasie jazdy. Średnioroczny pobór energii równiutko 13,0 kWh/100km głównie z dróg podmiejskich (70%) autostrada to może (5%) miasto pozostałe (25%). Do czego zmierzam, mocno ciężkie buty testowały to zużycie energii, które podane jest na stronie. Moje średnioroczne 13,0 kWh/100km mógłbym rozdzielić na 9-10 kWh/100km w środku lata i 16-17 kWh/100km w środku zimy. Oczywiście staram się nie jeździć wiele szybciej niż ograniczenia prędkości, aczkolwiek na autostradzie zdarzyło się przetestować V-max w postaci licznikowego 155km/h, mocne przyspieszenia spod świateł też się zdarzyło potestować. Ze swojego doświadczenia bardzo polecam jeśli nie robi się tras i ładuje się w domu z cegły będzie służył latami :-)
211 km
realnego zasięgu
Ceny od 147 900 zł

JAC iEV7s

  • Akumulator netto: 39.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.0s
  • Prędkość maksymalna: 132 km/h
209 km
realnego zasięgu

BMW i3 120 Ah

  • Akumulator netto: 37.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
219 km
realnego zasięgu

BMW i3s 120 Ah

  • Akumulator netto: 37.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
209 km
realnego zasięgu

Abarth 500e Scorpionissima

  • Akumulator netto: 37.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
209 km
realnego zasięgu

Fiat 500e 3+1 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Max

12.12.2023
Typowy mieszczuch. malutki i zwinny. Dużo takich widziałem na przykład w Rzymie. Również w wersji spalinowej. Włosi kochają tego malucha. Wszędzie wjedzie i zmieści się nawet w wąskie uliczki, czy małe miejsca parkingowe, gdzie większe auta niestety sobie nie poradzą. Zasięg i zużycie jest tu mniej ważne, bo raczej nikt nie będzie jechał nim w trasę 1000 km, choć to oczywiście możliwe. Szczególnie Panie lubią ten mały model Fiata. Jest fajny i dizajnerski, szczególnie kiedy wnętrze jest na przykład dwukolorowe. Może się naprawdę podobać.
214 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 400 zł

Fiat 500e Hatchback 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
211 km
realnego zasięgu
Ceny od 162 400 zł

Fiat 500e Cabrio 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
201 km
realnego zasięgu
Ceny od 175 400 zł