Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Citroen e-SpaceTourer XL 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
152 km
realnego zasięgu
Ceny od 281 200 zł

Citroen e-SpaceTourer XS 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
152 km
realnego zasięgu

Hyundai INSTER Long Range

  • Akumulator netto: 46.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
275 km
realnego zasięgu

MG MG5 Electric Standard Range

  • Akumulator netto: 46.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

ORA Funky Cat 48 kWh

  • Akumulator netto: 45.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
240 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID.3 Pure Performance

  • Akumulator netto: 45.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
245 km
realnego zasięgu

Lexus UX 300e

  • Akumulator netto: 45.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
214 km
realnego zasięgu

Mercedes EQT 200

  • Akumulator netto: 45.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 132 km/h
204 km
realnego zasięgu
Ceny od 234 059 zł

Renault Kangoo VAN E Tech Electric

  • Akumulator netto: 45.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.6 s
  • Prędkość maksymalna: 132 km/h
199 km
realnego zasięgu
Ceny od 146 700 zł

BYD Dolphin Boost

  • Akumulator netto: 44.9 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 145200 zł

BYD Dolphin Active

  • Akumulator netto: 44.9 kWh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
225 km
realnego zasięgu
Ceny od 136000 zł

Fiat Grande Panda

  • Akumulator netto: 44.0 kWh
240 km
realnego zasięgu

Nissan Townstar Van

  • Akumulator netto: 44 kWh
Ceny od 157 900 zł

MG ZS EV

  • Akumulator netto: 42.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
18.07.2023
Jeździłem bliźniaczą wersją spalinową. Napęd w spalinowym to dramat, przyspieszenie chyba z 15s do 100 km/h. Tutaj widać, że w parametrach jest dużo lepiej. Natomiast martwi mała bateria. Realny zasięg pewnie ze 150km. Natomiast plus to jakość wewnątrz. Taki typowy SUV konstrukcyjnie sprzed 10 lat.
199 km
realnego zasięgu

Renault Zoe ZE40 R110

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
235 km
realnego zasięgu

Renault Zoe R110

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
235 km
realnego zasięgu

Renault Zoe R90

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
225 km
realnego zasięgu

Renault Zoe Q90

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
221 km
realnego zasięgu

Renault Megane E Tech EV40 130hp

  • Akumulator netto: 40.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
245 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Renault 5 E-Tech 40kWh

  • Akumulator netto: 40.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
230 km
realnego zasięgu