Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Volkswagen e-Golf II

  • Akumulator netto: 32.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
167 km
realnego zasięgu

Renault Kangoo Maxi ZE 33

  • Akumulator netto: 31.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 22.4s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
142 km
realnego zasięgu

Mazda MX-30

  • Akumulator netto: 30.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
152 km
realnego zasięgu

Mazda MX 30

  • Akumulator netto: 30.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h

Jarek

10.02.2025
Jeżdżę tym samochodem czwarty rok więc mogę coś na jego temat napisać. Jest to samochód typowo na miasto i trzeba mieć garażu gniazdko 230V Przejechałem nim 30000km ładuję co drugi,trzeci dzień w garażu od 19.00 do 24.00 i to wystarcza w zupełności na moje potrzeby.Auto doskonale wyposażone/najbogatsza wersja/ świetne przyspieszenie na miasto spalanie średnie po 30000km 19,3KW Do tej pory nie miałem żadnej usterki,a jeżdżę nim codziennie do pracy dzienny przebieg to 25-70km Wady-stukające szyby w drzwiach-kilka razy próbowano naprawić w serwisie bezskutecznie klamki które po opadach deszczu nie pozwalają zamknąć samochodu przez dotyk trzeba to zrobić schowanym w torbie pilotem serwis wyjaśnił że tak ma być??? Auto bardzo wygodne do codziennej jazdy ciche świetne audio wygląd też nietuzinkowy Podsumowując polecam do codziennej jazdy do pracy i na zakupy po mieście a na trasy tzeba mieć benzynę.
147 km
realnego zasięgu
Ceny od 161 100 zł

Mini Cooper SE

  • Akumulator netto: 28.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
168 km
realnego zasięgu

Mini Cooper SE Convertible

  • Akumulator netto: 28.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
147 km
realnego zasięgu

Honda e

  • Akumulator netto: 28.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h

Marcin

09.07.2023
Na żywo wygląda kosmicznie!
152 km
realnego zasięgu

Honda e Advance

  • Akumulator netto: 28.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.3s
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h

Marcin

09.07.2023
Na żywo wygląda jeszcze lepiej - zwłaszcza ten żółty kolor
152 km
realnego zasięgu
Ceny od 234 900 zł

Hyundai IONIQ Electric

  • Akumulator netto: 28.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.9s
  • Prędkość maksymalna: 165 km/h
176 km
realnego zasięgu

Nissan Leaf 30 kWh

  • Akumulator netto: 28.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.5s
  • Prędkość maksymalna: 144 km/h
158 km
realnego zasięgu

Mercedes B 250e

  • Akumulator netto: 28.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
132 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 100 zł

BMW i3s 94 Ah

  • Akumulator netto: 27.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
148 km
realnego zasięgu

BMW i3 94 Ah

  • Akumulator netto: 27.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Dominik

17.04.2024
Użytkuje dwa jeden 2016 przed lift 150 tyś km pojemność netto zeszła z 29,5 na 27,4 kWh . Z wymianą poduszka pod silnikiem 300pln Z wymianą łożysko mcperson 370pln Brak pompy ciepła daje zużycie średnioroczne 16,5 kWh /100km Standardowa prognoza w 20’C -180 km. Rekord 240km Drugi polift 2017 50 tyś km pojemność zeszła z 29,6 na 29 kWh . Brak awarii i wymian . Pompa ciepła daje zużycie średnioroczne 13,4 kWh /100km. Standardowa prognoza w 20’C -210km Rekord 314km. + mały ale duży(305 cm pomiędzy szybami) + zrywny + niezniszczalny + zwrotny + genialna krzywa ładowania do 84%ładuje się praktycznie pełną mocą 50 kW (średnia 46-47) czyli od 15 do 85 % ładuje się 24-28 min. - twarde zawieszenie. - wąskie 19’ opony to słaby pomysł (na 20’ i 195/55 jest idealnie)
147 km
realnego zasięgu

Dacia Spring Electric

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
01.02.2024
Plusy: 1. Najlepsza relacja ceny do zasięgu wśród EV dostępnych na rynku. Zasięg przy 0°C to około 200km (sprawdzone na trasie Tychy - Częstochowa - Tychy), przy minus 10°C zasięg około 170km, latem nawet 250, a czasem więcej. 2. Niska stosunkowo cena i niskie koszty eksploatacji. 3. Jak na auto tej klasy komfort podróżowania jest przyzwoity, posiada wszystkie niezbędne rzeczy, radio multimedialne z Android Auto i nawigacją, 4. ładowarka CCS w opcji 5. Zużycie energii pomiędzy 10 a 13kwh/100km 6. Całkiem spory bagażnik jak na takie małe auto, można powiększyć składając siedzenia 7. Zauważyłem że dobrze zachowuje się na nawierzchniach śliskich, np. Nie zakopuje się w śniegu tylko spokojnie rusza Minusy: 1. Wykończenie wnętrza i jakość plastików 2. Brak paru przydatnych funkcji jak np ogrzewanie lusterek, podświetlenie schowków, tempomat. 3. Moc silnika mogłaby być choć trochę większa. 4. Przednia wycieraczka ma tendencję do korozji i najlepiej id razu wymienić pióro na typ flex.
148 km
realnego zasięgu
Ceny od 114 600 zł

Dacia Spring Electric 45

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
142 km
realnego zasięgu
Ceny od 101 490 zł

Dacia Spring Electric 65 Extreme

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.7s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h

Kinga

27.06.2023
Super się nim jeździ :) Jestem bardzo zadowolona
137 km
realnego zasięgu
Ceny od 106 900 zł

Renault Zoe R240

  • Akumulator netto: 23.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h

Renault Zoe Q210

  • Akumulator netto: 23.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h

Nissan e-NV200 Evalia

  • Akumulator netto: 22.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.0s
  • Prędkość maksymalna: 123 km/h
28.02.2024
Ten prototyp jest w zasadzie nie do zdarcia, ale tylne zawieszenie jest niekomfortowe i łatwo pęka. Bateria 24 kWh brutto nadaje się do raczej do giercowego laptopa 17'3 niż do ciężkiego samochodu o dużej powierzchni czołowej i wysokim Cx. Gniazdo ładowania jest niekompatybilne z superchargerami. Publiczne ładowarki w UK zwykle albo nie istniały, albo były popsute, albo zastawione naładowanym do pełna elektrykiem lub parkującą spalinówką. Realna prędkość maksymalna to 133 km/h, maleńki silniczek generuje moment obrotowy pozwalający na zaskakująco sprawną jazdę po mieście. Środkowa kanapa jest niewygodna, za wąska, mimo dużej kabiny. Samochód prowadzi się łatwo, bardzo łatwo go zaparkować, także tyłem dzięki wyśmienitej kamerze: kreski na monitorze pokazują dokładnie gdzie pojazd znajdzie się za chwilę. Maksymalna moc ładowania wynosi 6.6 kW a nie 3.6. Istnieje też wersja 3.3 kW. Ogólnie bardzo polecam do jazdy w dużej hali albo po lotnisku, bo realny zasięg wynosi grubo poniżej 100 km.
88 km
realnego zasięgu

Fiat 500e Hatchback 24 kWh

  • Akumulator netto: 21.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
128 km
realnego zasięgu
Ceny od 142 400 zł