Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Citroen e-Jumpy Combi XL 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
158 km
realnego zasięgu
Ceny od 194 600 zł

Citroen e-Jumpy Combi M 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
157 km
realnego zasięgu
Ceny od 187 600 zł

Citroen e-Jumpy Combi XS 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
158 km
realnego zasięgu

Opel Zafira-e Life L 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
158 km
realnego zasięgu
Ceny od 278 900 zł

Opel Zafira-e Life M 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
157 km
realnego zasięgu
Ceny od 274 900 zł

Opel Zafira-e Life S 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
152 km
realnego zasięgu

Citroen e-SpaceTourer XL 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
152 km
realnego zasięgu
Ceny od 281 200 zł

Citroen e-SpaceTourer M 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
157 km
realnego zasięgu
Ceny od 277 200 zł

Citroen e-SpaceTourer XS 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
152 km
realnego zasięgu

Tesla Model S Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.5s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
490 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Pininfarina Battista 120 kWh

  • Akumulator netto: 120 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 1,86
  • Prędkość maksymalna: 350 km/h

MG ZS EV

  • Akumulator netto: 42.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
18.07.2023
Jeździłem bliźniaczą wersją spalinową. Napęd w spalinowym to dramat, przyspieszenie chyba z 15s do 100 km/h. Tutaj widać, że w parametrach jest dużo lepiej. Natomiast martwi mała bateria. Realny zasięg pewnie ze 150km. Natomiast plus to jakość wewnątrz. Taki typowy SUV konstrukcyjnie sprzed 10 lat.
199 km
realnego zasięgu

Renault Zoe ZE50 R110

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
12.10.2023
Renault Zoe w wersji poliftowej to niewątpliwie krok naprzód w porównaniu z wcześniejszym modelem. Jako użytkownik, szczególnie doceniam lepsze materiały wykończeniowe we wnętrzu oraz bardziej nowoczesne i responsywne systemy multimedialne. Zoe zachwyca swoją zwrotnością w ruchu miejskim, a zwiększony zasięg sprawia, że można nią pokonywać dłuższe dystanse bez konieczności częstego ładowania. Kompaktowe wymiary auta czynią je idealnym do zatłoczonych centrów miast, choć przestrzeń bagażowa mogłaby być nieco bardziej pojemna. W porównaniu z innymi autami w tym segmencie, Zoe oferuje atrakcyjny stosunek ceny do jakości, choć wciąż nie jest to samochód dla każdego, ze względu na ograniczenia typowe dla pojazdów elektrycznych.
291 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

Renault Zoe ZE40 R110

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
235 km
realnego zasięgu

Renault Zoe ZE50 R135

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.5s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

Tesla Model X Standard Range

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Wojtek

12.07.2023
Pojemne autko, fajnie mi się nim jeździło
319 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Kia e-Niro 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.8s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
219 km
realnego zasięgu

Audi e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
250 km
realnego zasięgu

Tesla Model S Long Range

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Mam spory sentyment do Modelu S. Mimo produkcji od 2013 roku, a właściwie nawet od 2012 w USA, zarówno wygląd jak i funkcjonalność są na bardzo dobrym poziomie. Baterie wytrzymują nawet kilkaset tysięcy przebiegu, a wygoda podróżowania jest na dobrym poziomie. Bezcenne według mnie jest darmowe ładowanie, które można spotkać w wielu Modelach S i X z okresu produkcji 2012-2017(31 marzec). Można takim autem jeździć praktycznie po całej Europie i to bez żadnych kosztów. Płacimy tylko za winiety i autostrady.
505 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Mercedes eVito Tourer Extra-Long 41 kWh

  • Akumulator netto: 35.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 120 km/h
107 km
realnego zasięgu