Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Tesla Model X Ludicrous Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Piotr

27.06.2023
Mój pierwszy elektryk. Polecam ten model!
388 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model S Standard Range

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h

Jogur

26.04.2024
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 256 990 zł

Tesla Model 3 Standard Range Plus

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
12.12.2023
Model 3 Standard Range w ostatniej odsłonie z baterią 60 kWh LFP, to moim zdaniem bardzo udane auto. Oczywiście jest twarde i nie każdemu to odpowiada, ale jeździ się nim trochę jak autem sportowym. Zasięg w zimie będzie zdecydowanie krótszy niż latem, ale tak jest w każdym aucie i to nie tylko EV. Obecnie w zimie na przestrzeni 2000 km zużycie oscyluje w granicach 20 kWh na 100 km. Dużo idzie na grzanie kabiny i baterii. Moim zdaniem jeśli bateria ta miałaby 60 kWh netto a nie brutto, zdecydowanie poprawiłoby to osiągi auta. Poza tym za cenę 205 tysięcy brutto nie ma nic lepszego na naszym rynku.
306 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Tesla Model 3 Long Range RWD

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h

Krzysiek

13.01.2024
Twarda, szybka, zwinna, lato miasto 10-11kwh/100km, trasa od 12kwh w górę. Zimą po nagrzaniu w domu miasto 12-14kwh/100km, trasa od 16kwh w górę. Wspomniałem, że jest twarda?
459 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Audi e-tron 55 quattro

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
323 km
realnego zasięgu

Mercedes eVito Tourer Long 41 kWh

  • Akumulator netto: 35.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 120 km/h
103 km
realnego zasięgu

Tesla Model X Long Range

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Kamil

28.06.2023
Model X jak dla mnie to najlepszy wybór na samochód rodzinny. W zależności od wersji od 5 do 7 miejsc, megapojepny bagażnik tylny + dodatkowo bagażnik przedni. Nie ma co się obawiać drzwi Falcon - one w codziennym użytkowaniu są bardzo praktyczne - ułatwiają wsiadanie i wysiadanie, montaż fotelika, czy zapinanie dzieci w fotelikach jest dużo prostsze niż w standardowych drzwiach. Jedyny minus to delikatne zawieszenie, nie jest to samochód do ekstremalnych tras poza asfaltem, czy też jazdy na torze wyścigowym
408 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Nissan e-NV200 40 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14 s
  • Prędkość maksymalna: 123 km/h

NIO ES8 100 kWh

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,4 s

Rivian R1S

  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Rivian R1T

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3,5 s
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
19.07.2023
Widziałem na żywo, jest niesamowity. Jeśli miałbym jeździć pickupem to tylko takim

XPENG G3

  • Akumulator netto: 47,1 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2 s

Smart EQ ForFour 17kWh

  • Akumulator netto: 16.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.7s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
82 km
realnego zasięgu

Renault Zoe R110

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
235 km
realnego zasięgu

Kia e-Niro 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
08.05.2024
Jestem właścicielem KIA e-niro 64, już 3 rok. Przejechałem 41000 km. Jestem bardzo zadowolony, w ładną pogodę jadąc przepisowo przejechałem 507 km. Jarek z Gołdap
333 km
realnego zasięgu

BMW i3 120 Ah

  • Akumulator netto: 37.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
219 km
realnego zasięgu

BMW i3s 120 Ah

  • Akumulator netto: 37.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
209 km
realnego zasięgu

Volkswagen e-Golf II

  • Akumulator netto: 32.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
167 km
realnego zasięgu