Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Opel Ampera-e

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
27.12.2024
Latem zasięg miejski ponad 500 km, zimą przy ok 0 stopni 350. Świetne wyposażenie, bezawaryjna
311 km
realnego zasięgu

Smart ForTwo Cabrio Electric Drive

  • Akumulator netto: 16.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.8s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
78 km
realnego zasięgu

Smart ForFour Electric Drive

  • Akumulator netto: 16.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.7s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
78 km
realnego zasięgu

Renault Zoe R90

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
225 km
realnego zasięgu

Renault Zoe Q90

  • Akumulator netto: 41.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
221 km
realnego zasięgu

Renault Kangoo Maxi ZE 33

  • Akumulator netto: 31.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 22.4s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
142 km
realnego zasięgu

Peugeot Partner Tepee Electric

  • Akumulator netto: 20.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.5s
  • Prędkość maksymalna: 110 km/h
88 km
realnego zasięgu

Tesla Model X 100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Jeśli chodzi o model X, to zasada jest jedna - jak największy akumulator. Samochód waży ponad 2,5 tony i ma spore zużycie energii. Przy wersji 100d, później Long Range i Plaid to jest wystarczająca pojemność. Warto o tym pamiętać przy zakupie zwłaszcza starszych modeli.
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X P100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.1s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model S 100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
441 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

BMW i3s 94 Ah

  • Akumulator netto: 27.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
148 km
realnego zasięgu

Citroen E-Berlingo Multispace

  • Akumulator netto: 20.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.5s
  • Prędkość maksymalna: 110 km/h
88 km
realnego zasięgu

BMW i3 94 Ah

  • Akumulator netto: 27.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Dominik

17.04.2024
Użytkuje dwa jeden 2016 przed lift 150 tyś km pojemność netto zeszła z 29,5 na 27,4 kWh . Z wymianą poduszka pod silnikiem 300pln Z wymianą łożysko mcperson 370pln Brak pompy ciepła daje zużycie średnioroczne 16,5 kWh /100km Standardowa prognoza w 20’C -180 km. Rekord 240km Drugi polift 2017 50 tyś km pojemność zeszła z 29,6 na 29 kWh . Brak awarii i wymian . Pompa ciepła daje zużycie średnioroczne 13,4 kWh /100km. Standardowa prognoza w 20’C -210km Rekord 314km. + mały ale duży(305 cm pomiędzy szybami) + zrywny + niezniszczalny + zwrotny + genialna krzywa ładowania do 84%ładuje się praktycznie pełną mocą 50 kW (średnia 46-47) czyli od 15 do 85 % ładuje się 24-28 min. - twarde zawieszenie. - wąskie 19’ opony to słaby pomysł (na 20’ i 195/55 jest idealnie)
147 km
realnego zasięgu

Hyundai IONIQ Electric

  • Akumulator netto: 28.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.9s
  • Prędkość maksymalna: 165 km/h
176 km
realnego zasięgu

Citroen e-Mehari

  • Prędkość maksymalna: 110 km/h

Tesla Model S P100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
13.07.2023
Model S to dla mnie same zalety. Duża przestrzeń i co najważniejsze w tej wersji bateria 100 kWh. To największa bateria stosowana przez Teslę. Pozwala on na naprawdę dobre zasięgi, nawet w trasie przy jeździe autostradowej. Model S idealnie nadaje się na wyjazdy wakacyjne, co do jego funkcjonalności w mieście może być różnie. Auto jest bardzo szerokie i bardzo długie. to właściwie 5 metrowa limuzyna. Jeśli ktoś głównie porusza się po mieście lepiej rozważyć zakup Modelu 3. Jednak na trasy Model S to znakomity wybór.
431 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model X P90DL

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Niestety tutaj bateria nie jest za duża. Zwłaszcza w wersji Performance będzie to odczuwalne niskim zasięgiem. Trudno jest zrobić 300 km tym modelem.
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X P90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X 60D

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
02.07.2023
To niestety najstarszy i najsłabszy model X. Bardzo mały akumulator jak na takie gabaryty auta. Jeśli ktoś szuka na rynku wtórnym to musi się liczyć, że zasięg takiego auta to 200-250 km. Poza tym to standadowy X z początków produkcji.
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model S 75D

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł