Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Volkswagen ID.4 1st

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
368 km
realnego zasięgu

Volvo XC40 P8 AWD Recharge

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
289 km
realnego zasięgu

Tesla Model S Long Range Plus

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Mario

27.06.2023
Na urlop po Europie - w sam raz! :)
536 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model X Long Range Plus

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Właśnie odbyłem długą podróż tym modelem. Było naprawdę super. Pogoda paskudna 1-2 stopnie Celsjusza, wiatr i deszcz. Prawie 1100 km przejechanych w 1 dzień nawet mnie nie zmęczyło, za mocno. Model X to duże i komfortowe auto. Jedzie się wygodnie i siedzi wysoko. Dobra widoczność dzięki dużym szybom z każdej strony. Auto mega szybkie jak to Tesla, wyprzedanie to bajka. bagażniki zarówno z tyłu jak i z przodu to ogrom nad ogromami. Miejsca nie zabraknie na bank. Jednym małym minusem jest duże zużycie energii. Choć chyba trudno narzekać kiedy 2,5 tony przy prędkościach 120-150 km/h zużywa 280 Wh/km? Niby dużo, ale pamiętajmy że to elektryczny potwór na kołach. Ma ogromne możliwości, a coraz więcej stacji ładowania przy trasach, rozwiązuje problem z dużym zużyciem energii.
431 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model 3 Standard Range Plus LFP

  • Akumulator netto: 52.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
323 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Mazda MX-30

  • Akumulator netto: 30.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.7s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
152 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID.3 Pro S

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
423 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID.3 Pro Performance

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
326 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID.3 Pro

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
319 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID.3 1st

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
314 km
realnego zasięgu

Audi e-tron Sportback 50 quattro

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
28.06.2023
Komfortowe auto, jednak akumulator w modelu 50 jest naprawdę niewielki. Jak ktoś szuka auta z zasięgiem do 200 km, to polecam. Jak ktoś szuka Audi e-tron z większym zasięgiem to lepiej wybrać model "55"
265 km
realnego zasięgu

Mercedes EQC 400 4MATIC

  • Akumulator netto: 80.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
24.07.2023
Poza tym, że to przeróbka z GLC to całkiem poprawny elektryk. Dobry na start jak ktoś go jest w stanie tanio kupić z rynku wtórnego.
333 km
realnego zasięgu
Ceny od 315 900 zł

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
275 km
realnego zasięgu
Ceny od 387 942 zł

Mercedes EQV 300 Long

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

30.06.2023
Mercedes V klasa to rewelacyjny samochód rodzinny, polecam wszystkim rodzinom 4+ Komfort może nie jest jak w tradycyjnej limuzynie ale naprawdę niewiele brakuje. Wersja elektryczna ma przyzwoity zasięg, pod warunkiem, ze pilnujemy się z prędkościami
275 km
realnego zasięgu
Ceny od 383 268 zł

Mercedes eVito Tourer Long 90 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 343 375 zł

Audi e-tron Sportback 55 quattro

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Raffff

18.12.2024
Niestety Audi e-tron po 77 tys km miało awarie silnika. Samochód był już po gwarancji, co początkowo miało się wiązać z wydatkiem ponad 30 tys zł. Okazuje się, że te modele mają wadę fabryczną w silniku i puszcza uszczelka od chłodzenia silnika, co powoduje zalanie elektroniki chłodziwem. W całej historii jest happy end ponieważ Audi wymieniło silnik za darmo - pomimo końca gwarancji. Dlatego polecam abyście walczyli w takim wypadku o darmową wymianę. Audi doskonale wie, że silniki w tych e-tronach mają wadę i nie wzywa do akcji serwisowej, tylko czeka aż samochód się zepsuje.
338 km
realnego zasięgu

Smart EQ Fortwo coupe

  • Akumulator netto: 16.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.6s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h

Karolina

27.06.2023
Nie mam problemu z zaparkowaniem go ;)
92 km
realnego zasięgu

Porsche Taycan 4S (limuzyna)

  • Akumulator netto: 71.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
368 km
realnego zasięgu
Ceny od 499 000 zł

Citroen e-Jumpy Combi XL 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3 s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 217900 zł

Citroen e-Jumpy Combi M 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 210 900 zł