Najnowsze samochody elektryczne

0 wyników

Tesla Model S 75

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
328 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 60D

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 60

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model X 90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Przejechałem tym samochodem ok 80 000 km w 3 lata więc mam troche doświadczenia. Plusy to - przestrzeń wewnątrz, w wersji 7 miejscowej naprawdę jest to 7 pełnych miejsc! - pojemność bagażników - jest full miejsca. - super widoczność dla kierowcy i pozycja za kierownicą dużo lepsza niż w Modelu S - bajeranckie falcony, które nie sprawiały problemów Minusów było kilka. Po kilkunastu tys. km wymieniałem łącznik stabilizatora, przy 40 tys km wahacz. Do tego standardowo dla tych modeli wymieniane były półośki. Przez trzy lata może dołożyłem do tego samochodu 2 tyś zł, ponieważ większość usterek była zrobiona na gwarancji. Jeśli ktoś kupuje używane Modele X, to po pierwsze niech zwróci uwagę czy przy przyspieszaniu nie są odczuwalne wibracje i hałas. Jeśli tak, to niezbędna jest wymiana półosi. To prosty temat, koszt ok 2 tys zł.
310
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X 75D

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
12.07.2023
Model X to wielkie auto. Ogrom miejsca zadowoli najbardziej wybrednych. Wielki przedni bagażnik pomieści ogrom bagaży a mamy jeszcze wieku tylny bagażnik z przestrzenią dodatkową pod podłogą. Drzwi Falcon Wing Doors robią robotę i zawsze przyciągają uwagę. Jest to chyba najbardziej gadżeciarska Tesla jaką jeździłem. Minusem akurat tej wersji jest mała bateria 75 kWh. Auto jest duże i ciężkie, więc na takiej baterii możemy zrobić zaledwie 200-250 km realnie. Do tak dużego auta jak Model X najlepiej sprawdzi się największa bateria oferowana przez Teslę czyli 100 kWh.
299 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Maxus EG10

  • Akumulator netto: 71.8 k Wh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Renault Zoe R240

  • Akumulator netto: 23.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h

Mercedes B 250e

  • Akumulator netto: 28.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
132 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 100 zł

Tesla Model S P90DL

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S P90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Mario

02.07.2023
Model S ma wiele zalet i niewiele wad. Zrobiłem tą wersją ponad 6500 km jadąc do Prowansji we Francji i z powrotem. Auto mega wygodne. 5 metrow długości. Komfortowa jazda szczególnie po autostradzie. Wersja 90D zapewnia dobry zasięg i dość szybkie ładowanie. Starsze modele ładują się mocą do 150 kW a późniejsze 180 kW. Auto mega pojemne. Ogromne bagażniki zarówno z przodu jak i tu szczególnie duże z tyłu. Ogrom miejsca i dobra aerodynamika czynią z tego modelu idealne auto w dalekie trasy. Wersja którą jechałem miała adapter CCS, więc można było ładować Tesle na każdej stacji wyposażonej w to złącze. Dla mnie super auto!
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 85D

  • Akumulator netto: 80.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
14.07.2023
Jeździłem takim autem koło roku. Niesamowite przyspieszenie, ogromna moc ponad 700 koni. Jak to w Sce dużo miejsca czy to z przodu, czy z tyłu. No i bagażniki zarówno przedni jak i tylny pomieszczą niezliczoną ilość bagaży. Auto może nie jest mistrzem oszczędności ale przy tej mocy nie można mieć pretensji. W trasie spokojnie robiło koło 300 km, co mi wystarczało w zupełności. Ładowanie na Superchargerach ze względu na wiek auta i konstrukcji pakietu 85 kWh nie jest tak szybkie jak w Modelach 3 czy Y. Jednak często można znaleźć egzemplarze z roczników 2015-2016 z darmowym ładowanie a tu super duży plus.
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 70D

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.4s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 70

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
Ceny od 419 990 zł

Nissan Leaf 30 kWh

  • Akumulator netto: 28.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.5s
  • Prędkość maksymalna: 144 km/h
158 km
realnego zasięgu

Volkswagen e-Golf I

  • Akumulator netto: 20.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
12.07.2023
Taki etap przejściowy pomiędzy spaliniakiem a elektrykiem.
112 km
realnego zasięgu

Nissan e-NV200 Evalia

  • Akumulator netto: 22.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.0s
  • Prędkość maksymalna: 123 km/h
28.02.2024
Ten prototyp jest w zasadzie nie do zdarcia, ale tylne zawieszenie jest niekomfortowe i łatwo pęka. Bateria 24 kWh brutto nadaje się do raczej do giercowego laptopa 17'3 niż do ciężkiego samochodu o dużej powierzchni czołowej i wysokim Cx. Gniazdo ładowania jest niekompatybilne z superchargerami. Publiczne ładowarki w UK zwykle albo nie istniały, albo były popsute, albo zastawione naładowanym do pełna elektrykiem lub parkującą spalinówką. Realna prędkość maksymalna to 133 km/h, maleńki silniczek generuje moment obrotowy pozwalający na zaskakująco sprawną jazdę po mieście. Środkowa kanapa jest niewygodna, za wąska, mimo dużej kabiny. Samochód prowadzi się łatwo, bardzo łatwo go zaparkować, także tyłem dzięki wyśmienitej kamerze: kreski na monitorze pokazują dokładnie gdzie pojazd znajdzie się za chwilę. Maksymalna moc ładowania wynosi 6.6 kW a nie 3.6. Istnieje też wersja 3.3 kW. Ogólnie bardzo polecam do jazdy w dużej hali albo po lotnisku, bo realny zasięg wynosi grubo poniżej 100 km.
88 km
realnego zasięgu

Tesla Model S P85D

  • Akumulator netto: 80.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Kamil

28.05.2023
Stara ale jara
260
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Ford Focus Electric

  • Akumulator netto: 19.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
97 km
realnego zasięgu

Renault Zoe Q210

  • Akumulator netto: 23.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.5s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h