Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Audi e-tron Sportback 50 quattro

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
28.06.2023
Komfortowe auto, jednak akumulator w modelu 50 jest naprawdę niewielki. Jak ktoś szuka auta z zasięgiem do 200 km, to polecam. Jak ktoś szuka Audi e-tron z większym zasięgiem to lepiej wybrać model "55"
265 km
realnego zasięgu

Audi e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
250 km
realnego zasięgu

Skoda Enyaq iV 80x

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 850 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 45 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Volkswagen ID.4 Pro 4MOTION

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 230 390 zł

Audi Q4 e-tron 45 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 261 400 zł

Ford Mustang Mach E SR RWD

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Andrzej

07.11.2023
Gdyby nie zbyt sprezyste zawieszenie byloby 9
333 km
realnego zasięgu
Ceny od 269 550 zł

Tesla Model Y RWD

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Qba

26.05.2023
Fajna jest
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 204990 zł

Nissan Leaf eplus

  • Akumulator netto: 59.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 157 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Lubię ten model i choć nie jest już pierwszej młodości jest to bardzo solidny elektryk. Sporo miejsca , nawet w bagażniku. Niezłe nagłośnienie i dobre wyciszenie wnętrza. Auto dość pakowne jeśli chodzi o bagaże. System e-pedal działa bardzo dobrze i mozna praktycznie nie używać hamulca. Zasięg w miarę dobry, choć przy dynamicznej jeździe niestety jest trochę biednie. Mogłoby być lepiej. Sytuacji nie poprawia słabe szybkie ładowanie, a właściwie brak aktywnego chłodzenia baterii. Po mieście idealne auto w trasie, szczególnie latem, ze względu na brak chłodzenia baterii spędzimy długie minuty na szybkich stacjach ładowania. Bateria się przegrzewa i ogranicza moc ładowania, co przekłada się na długi jego czas. W mieście nie ma tego problemu, bo bateria nie łapie aż tak wysokich temperatur no i odległości są znacznie mniejsze.
304 km
realnego zasięgu
Ceny od 152 900 zł

Subaru Solterra AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
296 km
realnego zasięgu
Ceny od 216 357 zł

Toyota bZ4X AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
13.04.2024
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
291 km
realnego zasięgu
Ceny od 221 900 zł

BMW i3s 120 Ah

  • Akumulator netto: 37.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
209 km
realnego zasięgu

BMW i3s 94 Ah

  • Akumulator netto: 27.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
148 km
realnego zasięgu

Ford Mustang Mach E ER RWD

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 238 350 zł

CUPRA Born 170 kW 77 kWh

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
423 km
realnego zasięgu
Ceny od 232 000 zł

Skoda Enyaq Coupe iV 80x

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
417 km
realnego zasięgu
Ceny od 247 550 zł

Audi Q6 e-tron standard

  • Akumulator netto: 75.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
353 km
realnego zasięgu
Ceny od 306000 zł

Aiways U6

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
314 km
realnego zasięgu

BYD Dolphin Comfort

  • Akumulator netto: 60.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
299 km
realnego zasięgu
Ceny od 146500 zł

Abarth 500e Scorpionissima

  • Akumulator netto: 37.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
209 km
realnego zasięgu