Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Zeekr 001 Long Range RWD

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu

Mercedes EQE 300

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
500 km
realnego zasięgu
Ceny od 335 300 zł

Volvo C40 Recharge Single Motor ER

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
388 km
realnego zasięgu
Ceny od 226 900 zł

Kia EV6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 188 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

06.01.2024
Dzięki Chris, już poprawione!
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 241 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
To dość popularny elektryk ze stajni Hyundaia. Samochód roku z tego co pamiętam. Wygląd iście kosmiczny i nietypowy, ale dzięki temu zwraca uwagę. Ma dość spore zużycie energii, ale rekompensuje to super szybkim ładowaniem. Ma baterię w technologii 800V, więc ładuje się jak mistrz. Napęd jest siostrzany z firmą Kia, więc w EV6 znajdziemy to samo co tu. Ogólnie bardzo fajny elektryk, jeden z moich faworytów EV.
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 247 900 zł

Volvo XC40 Recharge Single Motor ER

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 254 900 zł

Volkswagen ID.3 Pro

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
332 km
realnego zasięgu
Ceny od 184 890 zł

Volkswagen ID.3 Pro Performance

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
326 km
realnego zasięgu

CUPRA Born 150 kW - 58 kWh

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
326 km
realnego zasięgu
Ceny od 204 800 zł

Volvo XC40 Recharge Single Motor

  • Akumulator netto: 66.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
316 km
realnego zasięgu
Ceny od 245 900 zł

Volvo C40 Recharge Single Motor

  • Akumulator netto: 66.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 226 900 zł

Volkswagen ID.3 1st

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
314 km
realnego zasięgu

Opel Ampera-e

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
27.12.2024
Latem zasięg miejski ponad 500 km, zimą przy ok 0 stopni 350. Świetne wyposażenie, bezawaryjna
311 km
realnego zasięgu

BYD ATTO 3 Design

  • Akumulator netto: 60.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 206800 zł

BYD ATTO 3 Comfort

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
08.08.2023
Jeśli te zasięgi będą realne i cena w okolicy 150 000 zł, to może okazać się ciekawą alternatywą dla innych marek
284 km
realnego zasięgu
Ceny od 184800 zł

BMW i3 120 Ah

  • Akumulator netto: 37.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
219 km
realnego zasięgu

Mini Cooper SE

  • Akumulator netto: 28.9 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
168 km
realnego zasięgu

BMW i3 94 Ah

  • Akumulator netto: 27.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Dominik

17.04.2024
Użytkuje dwa jeden 2016 przed lift 150 tyś km pojemność netto zeszła z 29,5 na 27,4 kWh . Z wymianą poduszka pod silnikiem 300pln Z wymianą łożysko mcperson 370pln Brak pompy ciepła daje zużycie średnioroczne 16,5 kWh /100km Standardowa prognoza w 20’C -180 km. Rekord 240km Drugi polift 2017 50 tyś km pojemność zeszła z 29,6 na 29 kWh . Brak awarii i wymian . Pompa ciepła daje zużycie średnioroczne 13,4 kWh /100km. Standardowa prognoza w 20’C -210km Rekord 314km. + mały ale duży(305 cm pomiędzy szybami) + zrywny + niezniszczalny + zwrotny + genialna krzywa ładowania do 84%ładuje się praktycznie pełną mocą 50 kW (średnia 46-47) czyli od 15 do 85 % ładuje się 24-28 min. - twarde zawieszenie. - wąskie 19’ opony to słaby pomysł (na 20’ i 195/55 jest idealnie)
147 km
realnego zasięgu

Hyundai IONIQ 6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
479 km
realnego zasięgu
Ceny od 284 900 zł

Polestar 4 Long Range Single Motor

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
479 km
realnego zasięgu