Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Polestar 2 Long Range Single Motor

  • Akumulator netto: 78.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
397 km
realnego zasięgu

Skoda Enyaq iV RS

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 273 850 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
28.06.2023
Jeździłem chwilę tym samochodem i mam mieszane odczucia. Z jednej strony fajny samochód - pojemny, duży bagażnik, z drugiej bardzo ograniczone parametry techniczne - przyspieszenie, prędkość maksymalna - to wszystko jest mocno przycięte. Jak komuś takie ograniczenia nie przeszkadzają, to poza tym poprawne auto. Zwłaszcza, że w tym modelu jest największa bateria i to jest warte polecenia
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Volkswagen ID.4 GTX

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 269 390 zł

Audi Q4 e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 283 800 zł

Mercedes EQB 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
W 4 Maticu z taką baterią zasięg jest wyraźnie mniejszy niż w wersji 250
304 km
realnego zasięgu
Ceny od 267 800 zł

Tesla Model X 60D

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
02.07.2023
To niestety najstarszy i najsłabszy model X. Bardzo mały akumulator jak na takie gabaryty auta. Jeśli ktoś szuka na rynku wtórnym to musi się liczyć, że zasięg takiego auta to 200-250 km. Poza tym to standadowy X z początków produkcji.
Ceny od 439 990 zł

Mercedes EQE 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu
Ceny od 362 800 zł

Volkswagen ID5 GTX

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
368 km
realnego zasięgu
Ceny od 279 790 zł

Ford Mustang Mach E SR AWD

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
309 km
realnego zasięgu
Ceny od 279 000 zł

Mercedes EQE 350 Plus

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
505 km
realnego zasięgu
Ceny od 361 700 zł

Mercedes EQE 350

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
Zasięg: EQE oferuje dobry zasięg, który umożliwia długie podróże bez konieczności częstego ładowania. To ważna cecha dla osób, którym zależy na komfortowym i praktycznym użytkowaniu samochodu elektrycznego. Wydajność: Samochód ten oferuje potężne osiągi, zapewniające dynamiczną jazdę. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu dostępnemu od zera, EQE zapewnia super przyspieszenie i elastyczność na drodze, a szczególnie przy wyprzedzaniu. Luksusowe wnętrze, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Bogate w nowoczesne funkcje, takie jak zaawansowany system multimedialny czy intuicyjny interfejs, zapewniają przyjemne doświadczenia podczas podróży. Wśród wad, które mogą być wspomniane: Cena: Mercedes EQE to luksusowy samochód, co wiąże się z wysoką ceną. Może to być bariera dla wielu nabywców.
495 km
realnego zasięgu
Ceny od 347 400 zł

XPENG G9 RWD Long Range

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
421 km
realnego zasięgu

Polestar 2 Standard Range Single Motor

  • Akumulator netto: 67.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
348 km
realnego zasięgu

XPENG G9 RWD Standard Range

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
347 km
realnego zasięgu

Jaguar I-Pace EV320

  • Akumulator netto: 84.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
333 km
realnego zasięgu

Tesla Cybertruck RWD

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,4 s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Ceny od 243 960 zł

VinFast VF 9 Extended Range

  • Akumulator netto: 123.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
479 km
realnego zasięgu

Volkswagen ID7 Pro

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,5 s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 284 290 zł

MG MG4 Long Range

  • Akumulator netto: 74.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Auto zbiera bardzo dobre opinie. W tym akurat modelu mamy baterię aż 77 kWh. To największa dostępna bateria, która powinna zapewnić naprawdę dobry zasięg. Myślę że nawet 400 km w trasie, oczywiście bez szaleństw, czyli tak rozsądne 120-130 km/h. Auto jest bardzo ekonomiczne jeśli chodzi o jazdę. W teście Bjorna Nylanda zużyło średnio 16,6 kWh na 100 km, przy temperaturze 13 stopni powyżej zera. Cena też jest ok, jeśli ktoś weźmie na firmę to odliczy i VAT i podatek i dostanie również kasę z mojego elektryka, czyli 27 000 złotych.
398 km
realnego zasięgu
Ceny od 171600 zł