Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Renault Megane E Tech EV60 220hp

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
28.03.2024
Niestety jest beznadziejny. Spartaczyli model megane doszczętnie pchając go oczywiście w stronę wyglądu suva. Dziwnie podniesiony z nieproporcjonalnie wielkimi kołami albo to kwestia nadkoli? Dziwnie to bardzo wygląda. Wielkie ekrany nie wiem po co. To auto czy jeżdzżący telewizor?. Pewnie jak padnie to wymiana 30% wartości auta. Po za tym taka kasa za megane. Świat motoryzacji zszedł na psy. Dla mnie nie warty oceny wyższej niż 3, w sumie to nawet nie wiem za co. Kolejna zabawka elektryczna dla nie mająca żadnego sensu. Szkoda bo kiedyś megane naprawdę było fajne. Teraz to już tylko kolejny model, o którym trzeba szybko zapomnieć
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 179 900 zł

Fisker Ocean Sport

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
343 km
realnego zasięgu

Volvo C40 Recharge Pure Electric

  • Akumulator netto: 67.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
306 km
realnego zasięgu

Volvo XC40 Recharge Pure Electric

  • Akumulator netto: 67.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Małgorzata

27.06.2023
Ten samochód jest idealny dla całej rodziny :)
275 km
realnego zasięgu

Toyota bZ4X FWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
Czy projektanci Toyoty mieli gorszy dzień podczas projektowania tego modelu?
311 km
realnego zasięgu
Ceny od 242 900 zł

Nissan Ariya 63kWh

  • Akumulator netto: 63.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
306 km
realnego zasięgu
Ceny od 199 900 zł

Aiways U5

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
291 km
realnego zasięgu

Lexus UX 300e

  • Akumulator netto: 45.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
214 km
realnego zasięgu

Nissan Ariya 87kWh

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
402 km
realnego zasięgu
Ceny od 214 900 zł

Omoda E5

  • Akumulator netto: 61.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 172 km/h
321 km
realnego zasięgu

Honda e:Ny1

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
Ceny od 219 900 zł

Mercedes EQA 300 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 224 900 zł

MG MG5 EV Long Range

  • Akumulator netto: 57.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
311 km
realnego zasięgu

MG MG5 Electric Long Range

  • Akumulator netto: 57.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

MG MG4 Electric 51 kWh

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
18.12.2023
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Design może się podobać, mi osobiście najbardziej podoba się kolor biały i ten niebieski. Wewnątrz sporo miejsca, prosta obsługa. Stosunek jakości do ceny: 10
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 130900 zł

MG MG5 EV

  • Akumulator netto: 48.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Joel

18.12.2023
Szkoda, że nie ma oceny "0". Ten model to pomyłka, dostał zerowe noty w testach bezpieczeństwa. Na szczęście już go nie produkują
255 km
realnego zasięgu

MG MG5 Electric Standard Range

  • Akumulator netto: 46.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

Genesis GV60 Premium

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
362 km
realnego zasięgu

Kia Niro EV 65 kWh

  • Akumulator netto: 64.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
12.07.2023
Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu. Dość przestronne z całkiem sporym bagażnikiem. Dobrze wyciszone. W mieście auto ma dobry zasięg. Myślę że reklamowane 460 km można osiągnąć, natomiast w trasie niestety nie jest już tak różowo. Bateria powinna być ciut większa niż ta zastosowana przez Kia. Jadąc w trasie nie udało mi się na szybkich stacjach osiągnąć mocy większej niż 68 kW. To zdecydowanie słaby wynik. Kia powinna dać możliwość szybkiego ładowania o mocy co najmniej 150 kW. Wtedy ten model nadawałby się również na dłuższe trasy a nie tylko do miasta, gdzie notabene sprawuje się bardzo dobrze.
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 198 900 zł

Kia e-Niro 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
08.05.2024
Jestem właścicielem KIA e-niro 64, już 3 rok. Przejechałem 41000 km. Jestem bardzo zadowolony, w ładną pogodę jadąc przepisowo przejechałem 507 km. Jarek z Gołdap
333 km
realnego zasięgu