Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Polestar 2 Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 78.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
393 km
realnego zasięgu

NIO EL6 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
392 km
realnego zasięgu

NIO EL6 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
326 km
realnego zasięgu

Audi e-tron S Sportback

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
299 km
realnego zasięgu

Audi e-tron S

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
284 km
realnego zasięgu

BMW iX xDrive50

  • Akumulator netto: 105.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu
Ceny od 498 000 zł

Mercedes EQS SUV 580 4MATIC

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
23.05.2023
Genialne, wielkie auto. Cenia niestety też ogromna
454 km
realnego zasięgu
Ceny od 699 000 zł

Tesla Model X Long Range Plus

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Właśnie odbyłem długą podróż tym modelem. Było naprawdę super. Pogoda paskudna 1-2 stopnie Celsjusza, wiatr i deszcz. Prawie 1100 km przejechanych w 1 dzień nawet mnie nie zmęczyło, za mocno. Model X to duże i komfortowe auto. Jedzie się wygodnie i siedzi wysoko. Dobra widoczność dzięki dużym szybom z każdej strony. Auto mega szybkie jak to Tesla, wyprzedanie to bajka. bagażniki zarówno z tyłu jak i z przodu to ogrom nad ogromami. Miejsca nie zabraknie na bank. Jednym małym minusem jest duże zużycie energii. Choć chyba trudno narzekać kiedy 2,5 tony przy prędkościach 120-150 km/h zużywa 280 Wh/km? Niby dużo, ale pamiętajmy że to elektryczny potwór na kołach. Ma ogromne możliwości, a coraz więcej stacji ładowania przy trasach, rozwiązuje problem z dużym zużyciem energii.
431 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model S 75

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
328 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

BYD TANG AWD - RED

  • Akumulator netto: 86.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
321 km
realnego zasięgu
Ceny od 307900 zł

BYD TANG AWD

  • Akumulator netto: 84.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
309 km
realnego zasięgu
Ceny od 306300 zł

GMC Sierra EV Denali

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,6 s

BMW i7 xDrive60

  • Akumulator netto: 101.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
27.01.2025
Komfortowa limuzyna klasy premium. Nie ma co porównywać do żadnej z Tesli. Z plusów: - wyciszenie (po zamknięciu drzwi praktycznie nic nie słychać z zewnątrz) - jakoś wykończenia, w każdym detalu wszystko jest spójne idealnie spasowane i wykonane z dobrych materiałów - komfort jazdy - limuzyna płynie, zbiera nierówności bardzo płynnie ale jednocześnie nie odcina całkiem od podłoża - mamy kontrolę nad tym co się dzieje - fotele, regulawane w dziesiątkach kombinacji, można ustawić praktycznie wszystko\ - nagłośnienie kosmos! (głośniki nawet w zagłówkach) - zagięg/zużycie na zaskakująco niskim poziomie - przy spokojnej jeździe 20-25 kWh / 100 km. Więcej testów w dziale z zasięgami https://otoev.pl/modele-ev/bmw/bmw_i7 Minusy: - przekombinowane menu i nawigacja. Interfejs użytkownika niby jest nowoczesny ale czasami człowiek się zastanawia co niemiecki inżynier miał na myśli - brak przedniego bagażnika (maska ma z 1,5metra długości i brak frunka!!) - klapka do ładowania zamykana ręcznie
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 650 000 zł

Mercedes EQE 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu
Ceny od 402 700 zł

Polestar 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
434 km
realnego zasięgu

Polestar 2 koncept

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
367 km
realnego zasięgu

Volvo C40 Recharge Twin Motor

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 226 900 zł

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
319 km
realnego zasięgu

BMW i7 eDrive50

  • Akumulator netto: 101,7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,7 s
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
Ceny od 540 000 zł

Mercedes EQS 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
554 km
realnego zasięgu
Ceny od 567 200 zł