Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Volvo XC40 Recharge Twin Motor

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 245 900 zł

Jaguar I Pace EV400

  • Akumulator netto: 84.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Loyd

06.04.2024
Wszystko zajebiście gdyby tylko nie ta cena...
333 km
realnego zasięgu

Tesla Model X Standard Range

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Wojtek

12.07.2023
Pojemne autko, fajnie mi się nim jeździło
319 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Mercedes EQE SUV 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
412 km
realnego zasięgu
Ceny od 424 800 zł

Tesla Model X Long Range

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Kamil

28.06.2023
Model X jak dla mnie to najlepszy wybór na samochód rodzinny. W zależności od wersji od 5 do 7 miejsc, megapojepny bagażnik tylny + dodatkowo bagażnik przedni. Nie ma co się obawiać drzwi Falcon - one w codziennym użytkowaniu są bardzo praktyczne - ułatwiają wsiadanie i wysiadanie, montaż fotelika, czy zapinanie dzieci w fotelikach jest dużo prostsze niż w standardowych drzwiach. Jedyny minus to delikatne zawieszenie, nie jest to samochód do ekstremalnych tras poza asfaltem, czy też jazdy na torze wyścigowym
408 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Genesis G80 Electrified Luxury

  • Akumulator netto: 82.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
402 km
realnego zasięgu

Volvo EX90 Twin Motor Performance

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
397 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 900 zł

Tesla Model X 100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Jeśli chodzi o model X, to zasada jest jedna - jak największy akumulator. Samochód waży ponad 2,5 tony i ma spore zużycie energii. Przy wersji 100d, później Long Range i Plaid to jest wystarczająca pojemność. Warto o tym pamiętać przy zakupie zwłaszcza starszych modeli.
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Hongqi E-HS9 99 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
337 km
realnego zasięgu

Hongqi E HS9 99 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
323 km
realnego zasięgu

MG Marvel R Performance

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
309 km
realnego zasięgu
Ceny od 212 511 zł

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
301 km
realnego zasięgu

Volvo XC40 P8 AWD Recharge

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
289 km
realnego zasięgu

Polestar 3 Long Range Dual motor

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
441 km
realnego zasięgu

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Damian

18.12.2024
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly. Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
413 km
realnego zasięgu
Ceny od 224 990 zł

Tesla Model X 90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Przejechałem tym samochodem ok 80 000 km w 3 lata więc mam troche doświadczenia. Plusy to - przestrzeń wewnątrz, w wersji 7 miejscowej naprawdę jest to 7 pełnych miejsc! - pojemność bagażników - jest full miejsca. - super widoczność dla kierowcy i pozycja za kierownicą dużo lepsza niż w Modelu S - bajeranckie falcony, które nie sprawiały problemów Minusów było kilka. Po kilkunastu tys. km wymieniałem łącznik stabilizatora, przy 40 tys km wahacz. Do tego standardowo dla tych modeli wymieniane były półośki. Przez trzy lata może dołożyłem do tego samochodu 2 tyś zł, ponieważ większość usterek była zrobiona na gwarancji. Jeśli ktoś kupuje używane Modele X, to po pierwsze niech zwróci uwagę czy przy przyspieszaniu nie są odczuwalne wibracje i hałas. Jeśli tak, to niezbędna jest wymiana półosi. To prosty temat, koszt ok 2 tys zł.
310
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Ford F-150 Lightning PRO

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5 s.

Hyundai IONIQ 6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
423 km
realnego zasięgu
Ceny od 304 900 zł

Porsche Taycan 4 Cross Turismo

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
382 km
realnego zasięgu
Ceny od 498 000 zł

Nissan Ariya e-4ORCE 87kWh - 290 kW

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 269 900 zł