Najszybsze samochody elektryczne

0 wyników

Genesis GV60 Sport

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
338 km
realnego zasięgu

Mercedes EQS 450 4MATIC

  • Akumulator netto: 107.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
13.07.2023
Zdecydowanie jest to najlepiej wyciszony samochod elektryczny jakim jezdzilem. Zasięg jest naprawdę imponujacy, dzięki ogromnej baterii. Mi osobiście tylko przeszkadza ilosc kolorowych ekranów i ich stylistyka. Ale na pewno mozna sie do nich przyzwyczaic.
568 km
realnego zasięgu
Ceny od 564 000 zł

Audi Q8 e-tron Sportback 55 quattro

  • Akumulator netto: 106.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Michał

08.11.2023
Mega komfortowy samochód, moim zdaniem nie doceniany. Zwłaszcza w wersji 55 naprawdę duża bateria daje gwarancję zasięgu - 400 km jest bez problemu do zrobienia. Jeśli teraz będą jesienne wyprzedaże, to warto polować na ten model. Pamiętajcie tylko, żeby brać baterię największą jaka jest!
500 km
realnego zasięgu
Ceny od 371 330 zł

Audi Q8 e-tron 55 quattro

  • Akumulator netto: 106.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
464 km
realnego zasięgu
Ceny od 360 030 zł

CUPRA Tavascan VZ

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
387 km
realnego zasięgu

Mini Countryman SE ALL 4

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
347 km
realnego zasięgu

BMW iX1 xDrive30

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
347 km
realnego zasięgu
Ceny od 268 700 zł

Zeekr X Long Range RWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
326 km
realnego zasięgu

Tesla Model 3 Standard Range Plus LFP

  • Akumulator netto: 52.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
323 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Tesla Model 3 Standard Range Plus

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
12.12.2023
Model 3 Standard Range w ostatniej odsłonie z baterią 60 kWh LFP, to moim zdaniem bardzo udane auto. Oczywiście jest twarde i nie każdemu to odpowiada, ale jeździ się nim trochę jak autem sportowym. Zasięg w zimie będzie zdecydowanie krótszy niż latem, ale tak jest w każdym aucie i to nie tylko EV. Obecnie w zimie na przestrzeni 2000 km zużycie oscyluje w granicach 20 kWh na 100 km. Dużo idzie na grzanie kabiny i baterii. Moim zdaniem jeśli bateria ta miałaby 60 kWh netto a nie brutto, zdecydowanie poprawiłoby to osiągi auta. Poza tym za cenę 205 tysięcy brutto nie ma nic lepszego na naszym rynku.
306 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Lexus RZ 450e

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
279 km
realnego zasięgu

Tesla Model S 85

  • Akumulator netto: 80.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
Ceny od 419 990 zł

BMW i4 eDrive40

  • Akumulator netto: 80.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
08.11.2023
Daje radę.
475 km
realnego zasięgu
Ceny od 292 500 zł

Nissan Ariya e-4ORCE 87kWh - 225 kW

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 900 zł

Audi e-tron Sportback 55 quattro

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Raffff

18.12.2024
Niestety Audi e-tron po 77 tys km miało awarie silnika. Samochód był już po gwarancji, co początkowo miało się wiązać z wydatkiem ponad 30 tys zł. Okazuje się, że te modele mają wadę fabryczną w silniku i puszcza uszczelka od chłodzenia silnika, co powoduje zalanie elektroniki chłodziwem. W całej historii jest happy end ponieważ Audi wymieniło silnik za darmo - pomimo końca gwarancji. Dlatego polecam abyście walczyli w takim wypadku o darmową wymianę. Audi doskonale wie, że silniki w tych e-tronach mają wadę i nie wzywa do akcji serwisowej, tylko czeka aż samochód się zepsuje.
338 km
realnego zasięgu

Audi e-tron 55 quattro

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
323 km
realnego zasięgu

Volvo EX30 Single Motor

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 900 zł

Porsche Macan Electric

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,7 s
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
Ceny od 370000 zł

Ford Mustang Mach E ER AWD

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Miał być w zamyśle elektryczny Mustang. Powstał i jest naprawdę niezły. Wygodny, szybki, nieźle się prezentuje. Jednak mam pewien niedosyt. Chyba zużywa zbyt dużo energii, szczególnie w jeździe po autostradzie. Drugi minus to ładowanie na stacjach DC, szczególnie w nieco zimniejszej aurze. W lecie w miarę ok, ale gdy temperatura spadnie Mach-E jakby lekko niedomagał. To tylko takie odczucie obserwując zużycie i moc ładowania. Może ford poprawi to, na przykład za pomocą aktualizacji softu?
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 219 500 zł

Smart #3 Pro+

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
332 km
realnego zasięgu