Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Skoda Enyaq iV 60

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
316 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 850 zł

Skoda Enyaq iV 50

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
274 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 850 zł

Skoda Enyaq iV 80

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
408 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 850 zł

Tesla Model 3 Long Range (RWD)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
515 km
realnego zasięgu
Ceny od 209900 zł

Kia EV6 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
bardzo fajne auto. Wyróżnia się na drodze i zwraca uwagę. Zdecydowanie dobre na miasto bo ma niskie zużycie energii. W trasie już trochę gorzej ale przez to że ładuje się bardzo szybko dzięki baterii 800V, nie ma problemu z jeżdżeniem nawet w długie trasy. Samochód jest duży i wygodny, bagażnik też spoko, choć 4 osobowa rodzina z dziećmi może mieć problem żeby się pomieścić. Ale większość aut tak ma, więc trzeba się na coś zdecydować.
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 900 zł

Citroen e-Jumpy Combi M 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 210 900 zł

Toyota PROACE Shuttle M 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
225 km
realnego zasięgu
Ceny od 211 400 zł

Peugeot e-308 SW

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
270 km
realnego zasięgu
Ceny od 211 800 zł

MG Marvel R Performance

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
309 km
realnego zasięgu
Ceny od 212 511 zł

MG Marvel R

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
319 km
realnego zasięgu
Ceny od 212 511 zł

Toyota PROACE Shuttle L 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 214 400 zł

Nissan Ariya 87kWh

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
402 km
realnego zasięgu
Ceny od 214 900 zł

Subaru Solterra AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
296 km
realnego zasięgu
Ceny od 216 357 zł

Citroen e-Jumpy Combi XL 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3 s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 217900 zł

Mercedes EQA 250

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 218 900 zł

Ford Mustang Mach E ER AWD

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Miał być w zamyśle elektryczny Mustang. Powstał i jest naprawdę niezły. Wygodny, szybki, nieźle się prezentuje. Jednak mam pewien niedosyt. Chyba zużywa zbyt dużo energii, szczególnie w jeździe po autostradzie. Drugi minus to ładowanie na stacjach DC, szczególnie w nieco zimniejszej aurze. W lecie w miarę ok, ale gdy temperatura spadnie Mach-E jakby lekko niedomagał. To tylko takie odczucie obserwując zużycie i moc ładowania. Może ford poprawi to, na przykład za pomocą aktualizacji softu?
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 219 500 zł

Honda e:Ny1

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
Ceny od 219 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 219 900 zł

Tesla Model 3 Long Range AWD (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
21.01.2024
Nowa wersja względem poprzednika ma sporo różnic. Wnętrze sprawia wrażenie lepiej wykończonego, z zewnątrz na pewno samochód prezentuje się dynamiczniej niż poprzedni Model 3. To co mi kompletnie nie pasuje, to kierunkowskazy jak przyciski w kierownicy. Nie wiem jak ktoś mniej technicznie doświadczony sobie z tym będzie radził?
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 219990 zł

BMW iX1 eDrive20

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,6 s
  • Prędkość maksymalna: 170 km
Ceny od 220 000 zł