Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Volkswagen ID.4 Pro Performance

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 220 390 zł

Toyota bZ4X AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
13.04.2024
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
291 km
realnego zasięgu
Ceny od 221 900 zł

BYD SEAL AWD

  • Akumulator netto: 82.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
456 km
realnego zasięgu
Ceny od 224400 zł

Mercedes EQA 300 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 224 900 zł

Mercedes EQB 250

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Max

12.12.2023
Jak to Mercedes. Jest wygoda i miłe wnętrze. Siedzi się dość wysoko, dobra widoczność. Bagażnik całkiem spoko. Jeśli chodzi o zasięg to pewnie, że przydałby się większy, ale na codzienne użytkowanie to bardzo fajny elektryk. Mercedes od 2-3 lat cały czas poprawia swój soft i to jest widoczne. jest dużo lepiej, bardzie czytelnie i mamy rozszerzoną rzeczywistość, która fajnie działa w navigacji.
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 224 900 zł

Tesla Model 3 Long Range (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
21.01.2024
Nowa wersja względem poprzednika ma sporo różnic. Wnętrze sprawia wrażenie lepiej wykończonego, z zewnątrz na pewno samochód prezentuje się dynamiczniej niż poprzedni Model 3. To co mi kompletnie nie pasuje, to kierunkowskazy jak przyciski w kierownicy. Nie wiem jak ktoś mniej technicznie doświadczony sobie z tym będzie radził?
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 224990 zł

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Rafał

07.02.2024
Niektórzy piszą o twardym zawieszeniu. Chyba naprawdę nigdy nie jeździliautem z twardym zawieszeniem. W wersji Long Rangę zawieszenie jest wręcz miękkie/kanapowe - nie jest to zawieszenie citroena, ale do tego stopnia nieprzyjemne, że aż strach ostrzej wchodzić w zakręty. Auto nie prowadzi się zbyt pewnie. Za to wersja performance ma bardziej usztywnione zawieszenie, ale nie możemy mówić o twardym :) Tego typu zawieszenie, ma audi a3, a4, ford focus i wiele innych aut. Performance dzięki temu, że jest bardziej usztywniony, niższy i opony o niższym profili prowadzi się bardzo pewnie. Dla mnie w punkt. Jak ktoś chce zobaczyć co znaczy twarde zawieszenie to proponuję przejechać się Honda Civic Type-R (przedostatnim wypustem). Tesla Y obecnie to najlepsze auto elektryczne jakim jechałem odrzucając wersję standard i LR właśnie z uwagi na zawieszenie. Performance jest idealne i przypomina mi te z 3. Ciekawe jak jest w obecnym modelu poliftowym (podobno bardziej komfortowe - oby nie zepsuli.
413 km
realnego zasięgu
Ceny od 224 990 zł

Volvo C40 Recharge Single Motor ER

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
388 km
realnego zasięgu
Ceny od 226 900 zł

Volvo C40 Recharge Single Motor

  • Akumulator netto: 66.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 226 900 zł

Volvo C40 Recharge Twin Motor

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 226 900 zł

Volkswagen ID Buzz Cargo

  • Akumulator netto: 77 kWh
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h

Marcin

27.06.2023
Ten model ma w sobie dużo miejsca, był pomocny gdy się przeprowadzałem
Ceny od 227 920 zł

Mercedes EQA 250plus

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
393 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 300 zł

Volkswagen ID Buzz Pro

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.2 s
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h
13.03.2024
Mam od 3 miesięcy i jestem bardzo zadowolony - przerósł moje oczekiwania :) Zrobiło się cieplej i spalania w graniach 20 - 24 kWh
299 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 760 zł

Volvo EX30 Twin Motor Performance

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
04.03.2024
Testowałem go osobiście. Mam trochę doświadczenia w jeździe na prąd. Bardzo dobra trakcja, zarówno z napedem na 2 kola jak i na 4. Oczywiście zasięg wltp to bajka. Ale jest nieźle. Im gwałtowniej ciśniemy padał gazu tym większe zużycie prądu. Tak po prostu jest, ale jadąc spokojnie, można zbliżyć sie do 400 km zasięgu. Testowałem w lutym, więc temperatura ok. 2-3 stopnie. Największym mankamentem jest jeden ekran, na którym kontrolujemy wszystkie parametry. Brakuje bardziej przemyślanego oprogramowania. Kilka funkcji powinno być dostępne "pod ręką" (np. chwilowe zużycie prądu). Ale ogólnie bardzo pozytywnie.
323 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 900 zł

Nissan Ariya e-4ORCE 87kWh - 225 kW

  • Akumulator netto: 87.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 900 zł

Volkswagen ID.4 Pro 4MOTION

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 230 390 zł

Peugeot e-Expert Combi Standard 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
163 km
realnego zasięgu
Ceny od 230 748 zł

Peugeot e-Expert Combi Long 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
157 km
realnego zasięgu
Ceny od 230 748 zł

CUPRA Born 170 kW 77 kWh

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
423 km
realnego zasięgu
Ceny od 232 000 zł

Mercedes EQT 200

  • Akumulator netto: 45.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 132 km/h
204 km
realnego zasięgu
Ceny od 234 059 zł