Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Volkswagen ID.5 Pro Performance

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
403 km
realnego zasięgu
Ceny od 236 190 zł

Renault Master E-Tech Electric

  • Akumulator netto: 52 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 20.6 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 238 200 zł

Ford Mustang Mach E ER RWD

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 238 350 zł

Maxus e-Deliver 9 52

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,4 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 239 900 zł

Volkswagen ID5 Pro

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.4s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
403 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 790 zł

Tesla Model 3 Standard Range Plus LFP

  • Akumulator netto: 52.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
323 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Tesla Model 3 Standard Range Plus

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
12.12.2023
Model 3 Standard Range w ostatniej odsłonie z baterią 60 kWh LFP, to moim zdaniem bardzo udane auto. Oczywiście jest twarde i nie każdemu to odpowiada, ale jeździ się nim trochę jak autem sportowym. Zasięg w zimie będzie zdecydowanie krótszy niż latem, ale tak jest w każdym aucie i to nie tylko EV. Obecnie w zimie na przestrzeni 2000 km zużycie oscyluje w granicach 20 kWh na 100 km. Dużo idzie na grzanie kabiny i baterii. Moim zdaniem jeśli bateria ta miałaby 60 kWh netto a nie brutto, zdecydowanie poprawiłoby to osiągi auta. Poza tym za cenę 205 tysięcy brutto nie ma nic lepszego na naszym rynku.
306 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Tesla Model 3 Long Range RWD

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h

Krzysiek

13.01.2024
Twarda, szybka, zwinna, lato miasto 10-11kwh/100km, trasa od 12kwh w górę. Zimą po nagrzaniu w domu miasto 12-14kwh/100km, trasa od 16kwh w górę. Wspomniałem, że jest twarda?
459 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Tesla Model 3 Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 233 km/h
31.10.2023
Tesla 3 to super samochód sam używam od prawie 3 lat i jestem zadowolony wyposażeniem i estetyką wykonania
469 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Kia EV6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 188 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

06.01.2024
Dzięki Chris, już poprawione!
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 241 900 zł

Toyota bZ4X FWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
Czy projektanci Toyoty mieli gorszy dzień podczas projektowania tego modelu?
311 km
realnego zasięgu
Ceny od 242 900 zł

Mercedes EQB 250 PLUS

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
Pomijając wygląd zewnętrzny (to takie napuchnięte kombi) całkiem dobry samochód. Spory zasięg, dużo miejsca w środku
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 243 700 zł

Maxus T90EV

26.07.2023
Na żywo wygląda monstrualnie. Wewnątrz całkiem OK. Paka też ogromna. Przebieg realnie 250 km
Ceny od 243 800 zł

Volkswagen ID.5 Pro

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
403 km
realnego zasięgu
Ceny od 243 890 zł

Tesla Cybertruck RWD

  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,4 s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Ceny od 243 960 zł

Volvo XC40 Recharge Single Motor

  • Akumulator netto: 66.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
316 km
realnego zasięgu
Ceny od 245 900 zł

Volvo XC40 Recharge Twin Motor

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 245 900 zł

Skoda Enyaq Coupe iV 60

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
319 km
realnego zasięgu
Ceny od 247 550 zł

Skoda Enyaq Coupe iV 80x

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
417 km
realnego zasięgu
Ceny od 247 550 zł

Skoda Enyaq Coupe iV 80

  • Akumulator netto: 77.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 247 550 zł