Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Hyundai IONIQ 5 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
To dość popularny elektryk ze stajni Hyundaia. Samochód roku z tego co pamiętam. Wygląd iście kosmiczny i nietypowy, ale dzięki temu zwraca uwagę. Ma dość spore zużycie energii, ale rekompensuje to super szybkim ładowaniem. Ma baterię w technologii 800V, więc ładuje się jak mistrz. Napęd jest siostrzany z firmą Kia, więc w EV6 znajdziemy to samo co tu. Ogólnie bardzo fajny elektryk, jeden z moich faworytów EV.
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 247 900 zł

Audi Q4 e-tron 40

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 248 800 zł

Tesla Model 3 Performance (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
474 km
realnego zasięgu
Ceny od 251490 zł

Mercedes EQB 300 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
21.09.2023
Rewelacja, zwinny, szybki, komfortowy. Bardzo dobre zawieszenie, spory i ustawmy bagażnik z możliwością przesuwania kanapy co jeszcze powiększa przestrzeń. Niskie średnie zużycie 17-18kw pozwala na przejechanie ok 400km. Polecam!
316 km
realnego zasięgu
Ceny od 254 500 zł

Volvo XC40 Recharge Single Motor ER

  • Akumulator netto: 79.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 254 900 zł

Tesla Model 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h

Jogur

26.04.2024
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 256 990 zł

Tesla Model 3 Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
12.07.2023
Auto dla sportowców. Niesamowita moc i napęd 4x4, to zdecydowane zalety Performance'a. Siedzimy tu bardzo nisko jak w typowym aucie sportowym. Trójka w tej wersji jest super szybka, nieco ponad 3 sekundy do setki. Jest też bardzo stabilna, można powiedzieć że trzyma się drogi jak przyklejona. Nawet w ciasnych zakrętach. Świetna na zabawę na torze. Jedyny minus dla mnie to trochę za sztywno zestrojone zawieszenie, na dziurach można pogubić plomby w zębach. Poza tym to świetne auto o świetnych parametrach, i osiągach nie do kupienia za te pieniądze u konkurencji. Tak szybkie Audi czy BMW kosztują przynajmniej 100k złotych więcej.
421 km
realnego zasięgu
Ceny od 256 990 zł

Tesla Model Y Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Tesla Model Y to dla mnie obecnie praktycznie idealny elektryk. Odpowiedni rozmiar, mnóstwo miejsca, zarówno dla pasażerów pojazdu jak i bagaży. Ogromny przedni bagażnik idealnie sprawdza się podczas długich podróży. Tylny również jest bardzo duży. Może nieco płytki, ale obszerny, no i mamy jeszcze dodatkową przestrzeń pod podłogą tylnego bagażnika. Auto ma mnóstwo mocy i mimo niepozornego wyglądu SUV-a, potrafi zostawić za sobą nawet super sportowe auta spalinowe. Zresztą wszystkie wersje Performance Tesli są super szybkie i zachowują się jak nie przymierzając jakieś hypercary.
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 257 990 zł

Mercedes EQA 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
326 km
realnego zasięgu
Ceny od 258 200 zł

BMW i4 eDrive35

  • Akumulator netto: 67.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
05.03.2024
Samochód genialny, przepiękne linie. Zasięg w trybie jazdy autostradowej nieco słabszy, ale na trasie międzymiastowej i podczas jazdy po mieście całkiem - całkiem. Sprawdziłem możliwości BMW charging - super aplikacja i autko się samo kieruje do odpowiedniej ładowarki ( jak jest zajęta to zmienia ładowarkę) i w odpowiednim czasie włącza przygotowanie do ładowania. Rekuperacja działa bardzo skutecznie. Ładowanie na szybkich ładowarkach od 15-20% do 80 w max 40 minut (zależne od ładowarki i jej obciążenia). Wstawiam o jedna gwiazdkę mniej za brak 5 gwiazdek w testach zderzeniowych.
402 km
realnego zasięgu
Ceny od 259 000 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
28.06.2023
Jeździłem chwilę tym samochodem i mam mieszane odczucia. Z jednej strony fajny samochód - pojemny, duży bagażnik, z drugiej bardzo ograniczone parametry techniczne - przyspieszenie, prędkość maksymalna - to wszystko jest mocno przycięte. Jak komuś takie ograniczenia nie przeszkadzają, to poza tym poprawne auto. Zwłaszcza, że w tym modelu jest największa bateria i to jest warte polecenia
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 45 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 40

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
05.10.2023
Jako budżetowy model Audi - spełnia moje oczekiwania. Wykończenie i materiały znacznie przyjemniejsze niż w innych elektrykach tej klasy cenowej. Przestronne wnętrze. Klasyczny wygląd. Realny zasięg w cyklu mieszanym wychodzi mi około 450km. Na autostradzie przy 140km/h - około 300km. Przy 110km/h - 420km - wartości z realnej jazdy jesienią (+12C - radio+ klima+ ładowanie telefonu - na normalnym trybie). Mam wersję z PC i liczę na to że w zimę nie będzie tak drastycznej różnicy jak w tym zestawieniu. Nie wiem dlaczego modele skody i VW z tą samą baterią i silnikiem - a gorszą aerodynamiką są klasyfikowane wyżej.
382 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 35

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marek

08.11.2023
Po roku użytkowania Audi Q4 Sportback e-tron 35 mogę śmiało powiedzieć, że jest to samochód, który spełnia moje oczekiwania. Jego sportowy wygląd wyróżnia się na drodze, a wnętrze jest wykończone materiałami wysokiej jakości, oferując komfort po długim dniu pracy.Zasięg jest wystarczający do codziennych dojazdów, choć w dłuższe trasy wymaga planowania. Jednakże, muszę zaznaczyć, że przestrzeń bagażowa mogłaby być większa, a cena samochodu jest dość wysoka, szczególnie po dodaniu dodatkowych opcji. Mimo kilku drobnych niedogodności, Audi Q4 Sportback e-tron 35 jest świetnym wyborem dla kogoś, kto ceni sobie połączenie luksusu, technologii i ekologicznej jazdy.
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Opel Vivaro-e Combi M 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
225 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 500 zł

Opel Vivaro-e Combi M 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
157 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 500 zł

Audi Q4 e-tron 45 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 261 400 zł

Opel Vivaro-e Combi L 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 264 500 zł

Opel Vivaro-e Combi L 50 kWh

  • Akumulator netto: 46.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
158 km
realnego zasięgu
Ceny od 264 500 zł

Kia EV6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
EV6 to auto które zdobyło niemałą popularność wśród klientów. Dobrze wykonane i wygodne w trasie. Dobrze również wyciszone. Zużycie energii może nie jest za niskie, ale to duże auto, i dzięki temu, że jego bateria zbudowana w architekturze 800V, ładuje się naprawdę super szybko. Ocenia się że auta z bateriami jak właśnie EV6, IONIQ 5 i 6, na odpowiedniej ładowarce, obsługującej technologię 800V od 10 do 80% naładują się w czasie zaledwie 18 minut.
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 264 900 zł