Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Audi Q4 Sportback e-tron 40

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
05.10.2023
Jako budżetowy model Audi - spełnia moje oczekiwania. Wykończenie i materiały znacznie przyjemniejsze niż w innych elektrykach tej klasy cenowej. Przestronne wnętrze. Klasyczny wygląd. Realny zasięg w cyklu mieszanym wychodzi mi około 450km. Na autostradzie przy 140km/h - około 300km. Przy 110km/h - 420km - wartości z realnej jazdy jesienią (+12C - radio+ klima+ ładowanie telefonu - na normalnym trybie). Mam wersję z PC i liczę na to że w zimę nie będzie tak drastycznej różnicy jak w tym zestawieniu. Nie wiem dlaczego modele skody i VW z tą samą baterią i silnikiem - a gorszą aerodynamiką są klasyfikowane wyżej.
382 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 45 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
28.06.2023
Jeździłem chwilę tym samochodem i mam mieszane odczucia. Z jednej strony fajny samochód - pojemny, duży bagażnik, z drugiej bardzo ograniczone parametry techniczne - przyspieszenie, prędkość maksymalna - to wszystko jest mocno przycięte. Jak komuś takie ograniczenia nie przeszkadzają, to poza tym poprawne auto. Zwłaszcza, że w tym modelu jest największa bateria i to jest warte polecenia
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Audi Q4 e-tron 40

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 248 800 zł

Audi Q4 e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 283 800 zł

Audi Q4 e-tron 45 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 261 400 zł

Hongqi E-HS9 84 kWh

  • Akumulator netto: 76.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
279 km
realnego zasięgu

Hongqi E HS9 84 kWh

  • Akumulator netto: 76.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
279 km
realnego zasięgu

Audi Q6 e-tron standard

  • Akumulator netto: 75.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
353 km
realnego zasięgu
Ceny od 306000 zł

Tesla Model 3 Long Range (RWD)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
515 km
realnego zasięgu
Ceny od 204900 zł

Tesla Model 3 Performance (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
474 km
realnego zasięgu
Ceny od 244990 zł

Tesla Model 3 Long Range AWD (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
21.01.2024
Nowa wersja względem poprzednika ma sporo różnic. Wnętrze sprawia wrażenie lepiej wykończonego, z zewnątrz na pewno samochód prezentuje się dynamiczniej niż poprzedni Model 3. To co mi kompletnie nie pasuje, to kierunkowskazy jak przyciski w kierownicy. Nie wiem jak ktoś mniej technicznie doświadczony sobie z tym będzie radził?
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 214990 zł

Tesla Model 3 Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 233 km/h
31.10.2023
Tesla 3 to super samochód sam używam od prawie 3 lat i jestem zadowolony wyposażeniem i estetyką wykonania
469 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Tesla Model 3 Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
12.07.2023
Auto dla sportowców. Niesamowita moc i napęd 4x4, to zdecydowane zalety Performance'a. Siedzimy tu bardzo nisko jak w typowym aucie sportowym. Trójka w tej wersji jest super szybka, nieco ponad 3 sekundy do setki. Jest też bardzo stabilna, można powiedzieć że trzyma się drogi jak przyklejona. Nawet w ciasnych zakrętach. Świetna na zabawę na torze. Jedyny minus dla mnie to trochę za sztywno zestrojone zawieszenie, na dziurach można pogubić plomby w zębach. Poza tym to świetne auto o świetnych parametrach, i osiągach nie do kupienia za te pieniądze u konkurencji. Tak szybkie Audi czy BMW kosztują przynajmniej 100k złotych więcej.
421 km
realnego zasięgu
Ceny od 256 990 zł

Tesla Model Y Long Range RWD

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h
417 km
realnego zasięgu
Ceny od 214 990 zł

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Damian

18.12.2024
Samochód na felgach 20 calowych jest ekstremalnie twardy, jeśli cenicie sobie komfort to trochę sytyację ratują felgi 19. Poza tym, z wad kazdej nowej Tesli to brak czujników parkowania tylko wizualizacja z kamer, dalej automatyczne wycieraczki to kurcze jest dramat do kwadratu... raz działaja dobrze, raz zle, nie ma reguly. Mega plusy to latwosc prowadzenia, nawigacja, cala obsluga jest naprawde intuicyjna, nie ma sie czego tutaj bac. Automatyczne ogrzewanie foteli w zimie tez sie super sprawdza, wsiadasz do cieplego samochodu.
413 km
realnego zasięgu
Ceny od 224 990 zł

Tesla Model Y Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Tesla Model Y to dla mnie obecnie praktycznie idealny elektryk. Odpowiedni rozmiar, mnóstwo miejsca, zarówno dla pasażerów pojazdu jak i bagaży. Ogromny przedni bagażnik idealnie sprawdza się podczas długich podróży. Tylny również jest bardzo duży. Może nieco płytki, ale obszerny, no i mamy jeszcze dodatkową przestrzeń pod podłogą tylnego bagażnika. Auto ma mnóstwo mocy i mimo niepozornego wyglądu SUV-a, potrafi zostawić za sobą nawet super sportowe auta spalinowe. Zresztą wszystkie wersje Performance Tesli są super szybkie i zachowują się jak nie przymierzając jakieś hypercary.
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 257 990 zł

Polestar 2 koncept

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
367 km
realnego zasięgu

XPENG G9 RWD Standard Range

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
347 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean Sport

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
343 km
realnego zasięgu