Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Audi Q4 e-tron 45 quattro

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 261 400 zł

Hongqi E-HS9 84 kWh

  • Akumulator netto: 76.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
279 km
realnego zasięgu

Hongqi E HS9 84 kWh

  • Akumulator netto: 76.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
279 km
realnego zasięgu

Tesla Model 3 Long Range (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
21.01.2024
Nowa wersja względem poprzednika ma sporo różnic. Wnętrze sprawia wrażenie lepiej wykończonego, z zewnątrz na pewno samochód prezentuje się dynamiczniej niż poprzedni Model 3. To co mi kompletnie nie pasuje, to kierunkowskazy jak przyciski w kierownicy. Nie wiem jak ktoś mniej technicznie doświadczony sobie z tym będzie radził?
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 224990 zł

Tesla Model 3 Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 233 km/h
31.10.2023
Tesla 3 to super samochód sam używam od prawie 3 lat i jestem zadowolony wyposażeniem i estetyką wykonania
469 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Tesla Model 3 Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
12.07.2023
Auto dla sportowców. Niesamowita moc i napęd 4x4, to zdecydowane zalety Performance'a. Siedzimy tu bardzo nisko jak w typowym aucie sportowym. Trójka w tej wersji jest super szybka, nieco ponad 3 sekundy do setki. Jest też bardzo stabilna, można powiedzieć że trzyma się drogi jak przyklejona. Nawet w ciasnych zakrętach. Świetna na zabawę na torze. Jedyny minus dla mnie to trochę za sztywno zestrojone zawieszenie, na dziurach można pogubić plomby w zębach. Poza tym to świetne auto o świetnych parametrach, i osiągach nie do kupienia za te pieniądze u konkurencji. Tak szybkie Audi czy BMW kosztują przynajmniej 100k złotych więcej.
421 km
realnego zasięgu
Ceny od 256 990 zł

Tesla Model Y Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Rafał

07.02.2024
Niektórzy piszą o twardym zawieszeniu. Chyba naprawdę nigdy nie jeździliautem z twardym zawieszeniem. W wersji Long Rangę zawieszenie jest wręcz miękkie/kanapowe - nie jest to zawieszenie citroena, ale do tego stopnia nieprzyjemne, że aż strach ostrzej wchodzić w zakręty. Auto nie prowadzi się zbyt pewnie. Za to wersja performance ma bardziej usztywnione zawieszenie, ale nie możemy mówić o twardym :) Tego typu zawieszenie, ma audi a3, a4, ford focus i wiele innych aut. Performance dzięki temu, że jest bardziej usztywniony, niższy i opony o niższym profili prowadzi się bardzo pewnie. Dla mnie w punkt. Jak ktoś chce zobaczyć co znaczy twarde zawieszenie to proponuję przejechać się Honda Civic Type-R (przedostatnim wypustem). Tesla Y obecnie to najlepsze auto elektryczne jakim jechałem odrzucając wersję standard i LR właśnie z uwagi na zawieszenie. Performance jest idealne i przypomina mi te z 3. Ciekawe jak jest w obecnym modelu poliftowym (podobno bardziej komfortowe - oby nie zepsuli.
413 km
realnego zasięgu
Ceny od 224 990 zł

Tesla Model Y Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Tesla Model Y to dla mnie obecnie praktycznie idealny elektryk. Odpowiedni rozmiar, mnóstwo miejsca, zarówno dla pasażerów pojazdu jak i bagaży. Ogromny przedni bagażnik idealnie sprawdza się podczas długich podróży. Tylny również jest bardzo duży. Może nieco płytki, ale obszerny, no i mamy jeszcze dodatkową przestrzeń pod podłogą tylnego bagażnika. Auto ma mnóstwo mocy i mimo niepozornego wyglądu SUV-a, potrafi zostawić za sobą nawet super sportowe auta spalinowe. Zresztą wszystkie wersje Performance Tesli są super szybkie i zachowują się jak nie przymierzając jakieś hypercary.
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 257 990 zł

Polestar 2 koncept

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
367 km
realnego zasięgu

XPENG G9 RWD Standard Range

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
347 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean Sport

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
343 km
realnego zasięgu

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
319 km
realnego zasięgu

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
301 km
realnego zasięgu

Volvo XC40 P8 AWD Recharge

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
289 km
realnego zasięgu

MG MG4 Long Range

  • Akumulator netto: 74.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Auto zbiera bardzo dobre opinie. W tym akurat modelu mamy baterię aż 77 kWh. To największa dostępna bateria, która powinna zapewnić naprawdę dobry zasięg. Myślę że nawet 400 km w trasie, oczywiście bez szaleństw, czyli tak rozsądne 120-130 km/h. Auto jest bardzo ekonomiczne jeśli chodzi o jazdę. W teście Bjorna Nylanda zużyło średnio 16,6 kWh na 100 km, przy temperaturze 13 stopni powyżej zera. Cena też jest ok, jeśli ktoś weźmie na firmę to odliczy i VAT i podatek i dostanie również kasę z mojego elektryka, czyli 27 000 złotych.
398 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 900 zł

Hyundai IONIQ 6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
479 km
realnego zasięgu
Ceny od 284 900 zł

Hyundai IONIQ 6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
423 km
realnego zasięgu
Ceny od 304 900 zł

Kia EV6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 188 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

06.01.2024
Dzięki Chris, już poprawione!
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 241 900 zł

Kia EV6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
EV6 to auto które zdobyło niemałą popularność wśród klientów. Dobrze wykonane i wygodne w trasie. Dobrze również wyciszone. Zużycie energii może nie jest za niskie, ale to duże auto, i dzięki temu, że jego bateria zbudowana w architekturze 800V, ładuje się naprawdę super szybko. Ocenia się że auta z bateriami jak właśnie EV6, IONIQ 5 i 6, na odpowiedniej ładowarce, obsługującej technologię 800V od 10 do 80% naładują się w czasie zaledwie 18 minut.
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 264 900 zł

Genesis GV60 Premium

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
362 km
realnego zasięgu