Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Volvo C40 Recharge Twin Pure Electric

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
319 km
realnego zasięgu

Volvo XC40 Recharge Twin Pure Electric

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
301 km
realnego zasięgu

Volvo XC40 P8 AWD Recharge

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
289 km
realnego zasięgu

Tesla Model Y 2025 (Juniper - Launch Series)

  • Akumulator netto: 75 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3
Ceny od 264 900 zł

MG MG4 Long Range

  • Akumulator netto: 74.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Auto zbiera bardzo dobre opinie. W tym akurat modelu mamy baterię aż 77 kWh. To największa dostępna bateria, która powinna zapewnić naprawdę dobry zasięg. Myślę że nawet 400 km w trasie, oczywiście bez szaleństw, czyli tak rozsądne 120-130 km/h. Auto jest bardzo ekonomiczne jeśli chodzi o jazdę. W teście Bjorna Nylanda zużyło średnio 16,6 kWh na 100 km, przy temperaturze 13 stopni powyżej zera. Cena też jest ok, jeśli ktoś weźmie na firmę to odliczy i VAT i podatek i dostanie również kasę z mojego elektryka, czyli 27 000 złotych.
398 km
realnego zasięgu
Ceny od 171600 zł

Hyundai IONIQ 6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
479 km
realnego zasięgu
Ceny od 284 900 zł

Hyundai IONIQ 6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
423 km
realnego zasięgu
Ceny od 304 900 zł

Kia EV6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 188 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

06.01.2024
Dzięki Chris, już poprawione!
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 241 900 zł

Kia EV6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
EV6 to auto które zdobyło niemałą popularność wśród klientów. Dobrze wykonane i wygodne w trasie. Dobrze również wyciszone. Zużycie energii może nie jest za niskie, ale to duże auto, i dzięki temu, że jego bateria zbudowana w architekturze 800V, ładuje się naprawdę super szybko. Ocenia się że auta z bateriami jak właśnie EV6, IONIQ 5 i 6, na odpowiedniej ładowarce, obsługującej technologię 800V od 10 do 80% naładują się w czasie zaledwie 18 minut.
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 264 900 zł

Genesis GV60 Premium

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
362 km
realnego zasięgu

Hyundai IONIQ 5 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
To dość popularny elektryk ze stajni Hyundaia. Samochód roku z tego co pamiętam. Wygląd iście kosmiczny i nietypowy, ale dzięki temu zwraca uwagę. Ma dość spore zużycie energii, ale rekompensuje to super szybkim ładowaniem. Ma baterię w technologii 800V, więc ładuje się jak mistrz. Napęd jest siostrzany z firmą Kia, więc w EV6 znajdziemy to samo co tu. Ogólnie bardzo fajny elektryk, jeden z moich faworytów EV.
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 247 900 zł

BMW iX3 (G08)

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Tomasz

29.12.2023
Super auto ! Przy spokojnej jeżdzie udało się przejechać 510 km do rozładowania akumulatora do poziomu 2 procent i średnie zużycie 14.5 kwh!
357 km
realnego zasięgu
Ceny od 297 000 zł

Hyundai IONIQ 5 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
20.07.2023
Hyundai Ioniq 5 wyposażony w innowacyjny system ładowania 800V, Ioniq 5 może uzyskać znacznie krótszy czas ładowania niż wiele konkurencyjnych samochodów elektrycznych, co zdecydowanie ułatwia podróżowanie na dłuższe trasy. Zasięg Ioniq 5 w zależności od wariantu baterii wynosi od 360 do 480 km, co czyni go atrakcyjnym wyborem dla osób, które szukają auta elektrycznego o wystarczająco długim zasięgu na codzienne potrzeby, a nawet naprawdę długie trasy. Wrażenia z jazdy są pozytywne, dzięki dobremu przyspieszeniu, płynnej i cichej jeździe oraz zaawansowanym funkcjom pomagania jazdy, które dodają jeszcze komfortu. System 800V pozwala na szybkie ładowanie nawet do 350 kW mocy, co oznacza, że można uzyskać do 100 km zasięgu w zaledwie 5 czy 6 minut ładowania.(kluczowa jest oczywiście stacja ładowania. Samochód niektórym może się wydawać nieco za sztywny, ale to osobiste odczucie, niektórzy lubią tak zestrojone zawieszenie.
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 293 900 zł

Genesis GV60 Sport Plus

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 235 km/h
342 km
realnego zasięgu

Genesis GV60 Sport

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
338 km
realnego zasięgu

Kia EV6 GT

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
328 km
realnego zasięgu
Ceny od 399 900 zł

Genesis GV70 Electrified Sport

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 235 km/h
309 km
realnego zasięgu

Tesla Model 3 Long Range RWD

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h

Krzysiek

13.01.2024
Twarda, szybka, zwinna, lato miasto 10-11kwh/100km, trasa od 12kwh w górę. Zimą po nagrzaniu w domu miasto 12-14kwh/100km, trasa od 16kwh w górę. Wspomniałem, że jest twarda?
459 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Tesla Model 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h

Jogur

26.04.2024
+ ma kopa + trzyma się dobrze drogi + wygodna z przodu, dość wygodna z tyłu - niewygodny bagażnik tylny przy załadunku do linii foteli w porównaniu np. do eSki, Y - warstwa śniegu elegancko potrafi spaść do tylnego bagażnika szczególnie jak nie zdąży spłynąć przy odmrażaniu tylnej szyby - zawieszenie przednie - całe wymienione po 30kkm przebiegu a omijam dziury i zwaaaalniam na progach - układ HVAC - wymieniane elementy po kolei aż jest nowy (brak AC, rzęziła "pompa ciepła", wycieki czynnika, padła "nagrzewnica/wymiennik"
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 256 990 zł

NIO EL8 Standard Range

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
328 km
realnego zasięgu