Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

SsangYong Torres EVX

  • Akumulator netto: LFP 73,4 kW
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,1 s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
Ceny od 189 900 zł

Peugeot e-3008 73 kWh Dual Motor

  • Akumulator netto: 73.0 kWh
333 km
realnego zasięgu

Peugeot e-5008 73 kWh Dual Motor

  • Akumulator netto: 73.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
328 km
realnego zasięgu

Tesla Model S Standard Range

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 75D

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
343 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 75

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
328 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model X Standard Range

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Wojtek

12.07.2023
Pojemne autko, fajnie mi się nim jeździło
319 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X 75D

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
12.07.2023
Model X to wielkie auto. Ogrom miejsca zadowoli najbardziej wybrednych. Wielki przedni bagażnik pomieści ogrom bagaży a mamy jeszcze wieku tylny bagażnik z przestrzenią dodatkową pod podłogą. Drzwi Falcon Wing Doors robią robotę i zawsze przyciągają uwagę. Jest to chyba najbardziej gadżeciarska Tesla jaką jeździłem. Minusem akurat tej wersji jest mała bateria 75 kWh. Auto jest duże i ciężkie, więc na takiej baterii możemy zrobić zaledwie 200-250 km realnie. Do tak dużego auta jak Model X najlepiej sprawdzi się największa bateria oferowana przez Teslę czyli 100 kWh.
299 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

BYD SEAL U Comfort

  • Akumulator netto: 71.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h
311 km
realnego zasięgu

Maxus EG10

  • Akumulator netto: 71.8 k Wh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Porsche Taycan (limuzyna)

  • Akumulator netto: 71.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.4s
  • Prędkość maksymalna: 230 km/h
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 000 zł

Porsche Taycan 4S (limuzyna)

  • Akumulator netto: 71.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
368 km
realnego zasięgu
Ceny od 499 000 zł

Porsche Taycan 4 Sport Turismo

  • Akumulator netto: 71.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.4 s
  • Prędkość maksymalna: 230 km/h
348 km
realnego zasięgu
Ceny od 452000 zł

Porsche Taycan 4S Sport Turismo

  • Akumulator netto: 71.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
338 km
realnego zasięgu
Ceny od 563 000 zł

BMW iX xDrive40

  • Akumulator netto: 71.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
337 km
realnego zasięgu
Ceny od 378 300 zł

Mercedes EQA 250plus

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
393 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 300 zł

Mercedes EQB 250 PLUS

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
Pomijając wygląd zewnętrzny (to takie napuchnięte kombi) całkiem dobry samochód. Spory zasięg, dużo miejsca w środku
383 km
realnego zasięgu
Ceny od 243 700 zł

NIO ET7 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 409900 zł

NIO ET5 Touring 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
367 km
realnego zasięgu

NIO ET5 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
363 km
realnego zasięgu
Ceny od 294 900 zł