Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Volkswagen ID.4 Pure

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
265 km
realnego zasięgu

Audi Q4 e-tron 35

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
28.06.2023
Niestety przy tej baterii zasięg będzie najmniejszy. Polecam przyjrzeć się modelom 40 i 50 w nazwie. Wtedy mamy większy zasięg
265 km
realnego zasięgu

Audi Q4 Sportback e-tron 35

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marek

08.11.2023
Po roku użytkowania Audi Q4 Sportback e-tron 35 mogę śmiało powiedzieć, że jest to samochód, który spełnia moje oczekiwania. Jego sportowy wygląd wyróżnia się na drodze, a wnętrze jest wykończone materiałami wysokiej jakości, oferując komfort po długim dniu pracy.Zasięg jest wystarczający do codziennych dojazdów, choć w dłuższe trasy wymaga planowania. Jednakże, muszę zaznaczyć, że przestrzeń bagażowa mogłaby być większa, a cena samochodu jest dość wysoka, szczególnie po dodaniu dodatkowych opcji. Mimo kilku drobnych niedogodności, Audi Q4 Sportback e-tron 35 jest świetnym wyborem dla kogoś, kto ceni sobie połączenie luksusu, technologii i ekologicznej jazdy.
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Volkswagen ID.4 Pure Performance

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
255 km
realnego zasięgu
Ceny od 162 790 zł

Renault Master E-Tech Electric

  • Akumulator netto: 52 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 20.6 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 238 200 zł

Jeep Avenger Electric

  • Akumulator netto: 51 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
275 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 400 zł

Seres 3

  • Akumulator netto: 51.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
21.10.2023
Jeździłem tym samochodem przez ostatnie 2 dni i jestem zaskoczony - pozytywnie! Spodziewałem się, że to toporna chińska zabawka ale nie! Naprawdę jest to poprawny i całkiem wygodny SUV. Wewnątrz mamy wrażenie, że to taki Audi sprzed kilku lat. Jakość wykonania naprawdę na porządnym poziomie, nic nie trzeszczy, nie stuka, materiały są dobre jakości, fotele podgrzewane i wygodne. Z tyłu sporo miejsca - brak tunelu środkowego i dlatego wygodnie mogą podróżować 3 osoby. Pozycja za kierownicą OK - dobra widoczność, tak jak napisałem wcześniej - taki fajny SUVik. Z zewnątrz może to piękne nie jest ale bez przesady, taki neutralny design. Jazda po mieście to sama przyjemność, samochód spokojnie rusza spod świateł, zostawiając w tyle większość konkurencji. Jest zrywny, a czasami aż za bardzo, ponieważ przy mokrej nawierzchni potrafi zerwać przyczepność. Moim zdaniem, niedoceniany - dobry elektryk na miasto.
225 km
realnego zasięgu

MG MG4 Electric 51 kWh

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
18.12.2023
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Design może się podobać, mi osobiście najbardziej podoba się kolor biały i ten niebieski. Wewnątrz sporo miejsca, prosta obsługa. Stosunek jakości do ceny: 10
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 130900 zł

DS 3 E Tense

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
281 km
realnego zasięgu
Ceny od 129 900 zł

Peugeot e-308 54 kWh

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.8s
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
281 km
realnego zasięgu
Ceny od 205 800 zł

Opel Astra Electric

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
279 km
realnego zasięgu
Ceny od 197 500 zł

Fiat 600e

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
274 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 000 zł

Peugeot e-308 SW

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
270 km
realnego zasięgu
Ceny od 211 800 zł

Opel Astra Sports Tourer Electric

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
270 km
realnego zasięgu
Ceny od 202 500 zł

Jeep Avenger Electric 1st Edition

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Prędkość maksymalna: 93 mph
165 mi
realnego zasięgu

Chevy Equinox EV

  • Akumulator netto: 50 kWh

Mini Cooper SE 2024

  • Akumulator netto: 49.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
316 km
realnego zasięgu

Tesla Model 3 Standard Range Plus

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
12.12.2023
Model 3 Standard Range w ostatniej odsłonie z baterią 60 kWh LFP, to moim zdaniem bardzo udane auto. Oczywiście jest twarde i nie każdemu to odpowiada, ale jeździ się nim trochę jak autem sportowym. Zasięg w zimie będzie zdecydowanie krótszy niż latem, ale tak jest w każdym aucie i to nie tylko EV. Obecnie w zimie na przestrzeni 2000 km zużycie oscyluje w granicach 20 kWh na 100 km. Dużo idzie na grzanie kabiny i baterii. Moim zdaniem jeśli bateria ta miałaby 60 kWh netto a nie brutto, zdecydowanie poprawiłoby to osiągi auta. Poza tym za cenę 205 tysięcy brutto nie ma nic lepszego na naszym rynku.
306 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Mini Cooper Electric

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
279 km
realnego zasięgu
Ceny od 153 300 zł

Volvo EX30 Single Motor

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 900 zł