Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Aiways U5

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
291 km
realnego zasięgu

BYD ATTO 3 Comfort

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
08.08.2023
Jeśli te zasięgi będą realne i cena w okolicy 150 000 zł, to może okazać się ciekawą alternatywą dla innych marek
284 km
realnego zasięgu
Ceny od 184800 zł

Mercedes eVito Tourer Extra-Long 60 kWh

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
184 km
realnego zasięgu
Ceny od 323 982 zł

Mercedes eVito Tourer Long 60 kWh

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
184 km
realnego zasięgu
Ceny od 323 982 zł

Mercedes EQV 250 Long

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Łukasz

27.06.2023
Sprawdziłem to auto. Idealny do przewożenia dużej ilości osób
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 386 518 zł

Mercedes EQV 250 Extra-Long

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

30.06.2023
Bus idealny na podroze - najdluzsza wersja ze wszystkich V klas. Jesli ktos szuka bardziej do miasta, to warto wziac wersje "long" a nie extra long, latwiej sie manewruje
176 km
realnego zasięgu
Ceny od 391 290 zł

ORA Funky Cat 63 kWh

  • Akumulator netto: 59.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
311 km
realnego zasięgu

ORA Funky Cat GT

  • Akumulator netto: 59.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.2s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
289 km
realnego zasięgu

Nissan Leaf eplus

  • Akumulator netto: 59.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 157 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Lubię ten model i choć nie jest już pierwszej młodości jest to bardzo solidny elektryk. Sporo miejsca , nawet w bagażniku. Niezłe nagłośnienie i dobre wyciszenie wnętrza. Auto dość pakowne jeśli chodzi o bagaże. System e-pedal działa bardzo dobrze i mozna praktycznie nie używać hamulca. Zasięg w miarę dobry, choć przy dynamicznej jeździe niestety jest trochę biednie. Mogłoby być lepiej. Sytuacji nie poprawia słabe szybkie ładowanie, a właściwie brak aktywnego chłodzenia baterii. Po mieście idealne auto w trasie, szczególnie latem, ze względu na brak chłodzenia baterii spędzimy długie minuty na szybkich stacjach ładowania. Bateria się przegrzewa i ogranicza moc ładowania, co przekłada się na długi jego czas. W mieście nie ma tego problemu, bo bateria nie łapie aż tak wysokich temperatur no i odległości są znacznie mniejsze.
304 km
realnego zasięgu
Ceny od 152 900 zł

Volkswagen ID.3 Pro

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
332 km
realnego zasięgu
Ceny od 184 890 zł

Volkswagen ID.3 Pro Performance

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
326 km
realnego zasięgu

CUPRA Born 170 kW 58 kWh

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
326 km
realnego zasięgu
Ceny od 204 800 zł

CUPRA Born 150 kW - 58 kWh

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
326 km
realnego zasięgu
Ceny od 204 800 zł

Skoda Enyaq Coupe iV 60

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
319 km
realnego zasięgu
Ceny od 247 550 zł

Volkswagen ID.3 Pro

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
319 km
realnego zasięgu

Skoda Enyaq iV 60

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
316 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 850 zł

Volkswagen ID.3 1st

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
314 km
realnego zasięgu

Opel Ampera-e

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
27.12.2024
Latem zasięg miejski ponad 500 km, zimą przy ok 0 stopni 350. Świetne wyposażenie, bezawaryjna
311 km
realnego zasięgu

Tesla Model 3 (Highland)

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Max

21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 184990 zł

Tesla Model Y RWD

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Qba

26.05.2023
Fajna jest
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 204990 zł