Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Volkswagen ID.3 Pro

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
319 km
realnego zasięgu

Skoda Enyaq iV 60

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
316 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 850 zł

Volkswagen ID.3 1st

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
314 km
realnego zasięgu

Opel Ampera-e

  • Akumulator netto: 58.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
27.12.2024
Latem zasięg miejski ponad 500 km, zimą przy ok 0 stopni 350. Świetne wyposażenie, bezawaryjna
311 km
realnego zasięgu

Tesla Model 3 (Highland)

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Max

21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 184990 zł

Tesla Model Y RWD

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 217 km/h

Qba

26.05.2023
Fajna jest
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 204990 zł

MG MG5 Electric Long Range

  • Akumulator netto: 57.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

MG MG5 EV Long Range

  • Akumulator netto: 57.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
311 km
realnego zasięgu

SsangYong Korando e-Motion

  • Akumulator netto: 56.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 156 km/h
270 km
realnego zasięgu
Ceny od 199 990 zł

Hyundai IONIQ 6 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
352 km
realnego zasięgu

Kia EV6 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
bardzo fajne auto. Wyróżnia się na drodze i zwraca uwagę. Zdecydowanie dobre na miasto bo ma niskie zużycie energii. W trasie już trochę gorzej ale przez to że ładuje się bardzo szybko dzięki baterii 800V, nie ma problemu z jeżdżeniem nawet w długie trasy. Samochód jest duży i wygodny, bagażnik też spoko, choć 4 osobowa rodzina z dziećmi może mieć problem żeby się pomieścić. Ale większość aut tak ma, więc trzeba się na coś zdecydować.
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 219 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range AWD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Ciekawe i nowoczesne wzornictwo, przyciąga wzrok, kiedy IONIQ 5 jedzie ulicą. Dużo miejsca, dobre wyciszenie i bardzo dobre przyspieszenie. Jednak poprzez swoją kanciastość szczególnie w trasie auto nie jest mistrzem oszczędności. Sytuację ratuje jak w przypadku modelu 6, czy Kii EV6 bateria wykonana w architekturze 800V. Dzięki temu auto ładuje się błyskawicznie. Nie trzeba więc spędzać mnóstwa czasu na stacji DC. Wystarczy około 20 minut i można spokojnie kontynuować podróż.
260 km
realnego zasięgu

Tesla Model 2 (koncept)

  • Akumulator netto: 53 kWh

Kaja

13.12.2023
To będzie hit sprzedaży
400
realnego zasięgu

Tesla Model 3 Standard Range Plus LFP

  • Akumulator netto: 52.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
323 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Renault 5 E-Tech 52kWh

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
306 km
realnego zasięgu

Renault Zoe ZE50 R110

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
12.10.2023
Renault Zoe w wersji poliftowej to niewątpliwie krok naprzód w porównaniu z wcześniejszym modelem. Jako użytkownik, szczególnie doceniam lepsze materiały wykończeniowe we wnętrzu oraz bardziej nowoczesne i responsywne systemy multimedialne. Zoe zachwyca swoją zwrotnością w ruchu miejskim, a zwiększony zasięg sprawia, że można nią pokonywać dłuższe dystanse bez konieczności częstego ładowania. Kompaktowe wymiary auta czynią je idealnym do zatłoczonych centrów miast, choć przestrzeń bagażowa mogłaby być nieco bardziej pojemna. W porównaniu z innymi autami w tym segmencie, Zoe oferuje atrakcyjny stosunek ceny do jakości, choć wciąż nie jest to samochód dla każdego, ze względu na ograniczenia typowe dla pojazdów elektrycznych.
291 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

Renault Zoe ZE50 R135

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.5s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

Ford Capri Standard Range RWD

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
279 km
realnego zasięgu

Skoda Enyaq iV 50

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
274 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 850 zł