Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

MG MG5 Electric Long Range

  • Akumulator netto: 57.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 066 zł

MG MG5 EV Long Range

  • Akumulator netto: 57.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
311 km
realnego zasięgu

SsangYong Korando e-Motion

  • Akumulator netto: 56.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 156 km/h
270 km
realnego zasięgu
Ceny od 199 990 zł

Hyundai IONIQ 6 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
352 km
realnego zasięgu

Kia EV6 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
bardzo fajne auto. Wyróżnia się na drodze i zwraca uwagę. Zdecydowanie dobre na miasto bo ma niskie zużycie energii. W trasie już trochę gorzej ale przez to że ładuje się bardzo szybko dzięki baterii 800V, nie ma problemu z jeżdżeniem nawet w długie trasy. Samochód jest duży i wygodny, bagażnik też spoko, choć 4 osobowa rodzina z dziećmi może mieć problem żeby się pomieścić. Ale większość aut tak ma, więc trzeba się na coś zdecydować.
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 219 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range AWD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Ciekawe i nowoczesne wzornictwo, przyciąga wzrok, kiedy IONIQ 5 jedzie ulicą. Dużo miejsca, dobre wyciszenie i bardzo dobre przyspieszenie. Jednak poprzez swoją kanciastość szczególnie w trasie auto nie jest mistrzem oszczędności. Sytuację ratuje jak w przypadku modelu 6, czy Kii EV6 bateria wykonana w architekturze 800V. Dzięki temu auto ładuje się błyskawicznie. Nie trzeba więc spędzać mnóstwa czasu na stacji DC. Wystarczy około 20 minut i można spokojnie kontynuować podróż.
260 km
realnego zasięgu

Tesla Model 2 (koncept)

  • Akumulator netto: 53 kWh

Kaja

13.12.2023
To będzie hit sprzedaży
400
realnego zasięgu

Tesla Model 3 Standard Range Plus LFP

  • Akumulator netto: 52.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
323 km
realnego zasięgu
Ceny od 240 990 zł

Renault 5 E-Tech 52kWh

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
306 km
realnego zasięgu

Renault Zoe ZE50 R110

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
12.10.2023
Renault Zoe w wersji poliftowej to niewątpliwie krok naprzód w porównaniu z wcześniejszym modelem. Jako użytkownik, szczególnie doceniam lepsze materiały wykończeniowe we wnętrzu oraz bardziej nowoczesne i responsywne systemy multimedialne. Zoe zachwyca swoją zwrotnością w ruchu miejskim, a zwiększony zasięg sprawia, że można nią pokonywać dłuższe dystanse bez konieczności częstego ładowania. Kompaktowe wymiary auta czynią je idealnym do zatłoczonych centrów miast, choć przestrzeń bagażowa mogłaby być nieco bardziej pojemna. W porównaniu z innymi autami w tym segmencie, Zoe oferuje atrakcyjny stosunek ceny do jakości, choć wciąż nie jest to samochód dla każdego, ze względu na ograniczenia typowe dla pojazdów elektrycznych.
291 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

Renault Zoe ZE50 R135

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.5s
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
286 km
realnego zasięgu
Ceny od 180 500 zł

Ford Capri Standard Range RWD

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
279 km
realnego zasięgu

Skoda Enyaq iV 50

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.3s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
274 km
realnego zasięgu
Ceny od 209 850 zł

Volkswagen ID.4 Pure

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
265 km
realnego zasięgu

Audi Q4 e-tron 35

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
28.06.2023
Niestety przy tej baterii zasięg będzie najmniejszy. Polecam przyjrzeć się modelom 40 i 50 w nazwie. Wtedy mamy większy zasięg
265 km
realnego zasięgu

Audi Q4 Sportback e-tron 35

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marek

08.11.2023
Po roku użytkowania Audi Q4 Sportback e-tron 35 mogę śmiało powiedzieć, że jest to samochód, który spełnia moje oczekiwania. Jego sportowy wygląd wyróżnia się na drodze, a wnętrze jest wykończone materiałami wysokiej jakości, oferując komfort po długim dniu pracy.Zasięg jest wystarczający do codziennych dojazdów, choć w dłuższe trasy wymaga planowania. Jednakże, muszę zaznaczyć, że przestrzeń bagażowa mogłaby być większa, a cena samochodu jest dość wysoka, szczególnie po dodaniu dodatkowych opcji. Mimo kilku drobnych niedogodności, Audi Q4 Sportback e-tron 35 jest świetnym wyborem dla kogoś, kto ceni sobie połączenie luksusu, technologii i ekologicznej jazdy.
265 km
realnego zasięgu
Ceny od 260 100 zł

Volkswagen ID.4 Pure Performance

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
255 km
realnego zasięgu
Ceny od 162 790 zł

Renault Master E-Tech Electric

  • Akumulator netto: 52 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 20.6 s
  • Prędkość maksymalna: 100 km/h
Ceny od 238 200 zł

Jeep Avenger Electric

  • Akumulator netto: 51 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h
275 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 400 zł