Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Kia EV9 99,8 kWh AWD

  • Akumulator netto: 99.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3s
19.09.2023
Nadchodzi nowy uniwersalny samochód. Super!
413 km
realnego zasięgu

Kia EV9 99,8 kWh RWD

  • Akumulator netto: 99.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.4s

Max

12.12.2023
To wielki elektryk od Kii. Moim zdaniem tylko wersja z większą baterią ma sens. 100 kWh pozwoli pojeździć bez stresu, choć i tak zużycie nie będzie tutaj małe. Przy tym pakiecie auto powinno w ziemie przejechać około 300 km w trasie przy prędkościach 120-130 km/h, w lecie może bliżej 400 km. Wnętrze jest przestronne i można w nim spokojnie spać. jednak do takiego kolosa chyba bym się pokusił o pakiet w granicach 120 kWh. Byłoby znacznie lepiej jeśli idzie o zasięg realny. Tu również mamy 800V baterie, więc ładowanko będzie naprawdę szybkie.
407 km
realnego zasięgu

Tesla Model S Long Range Plus

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Mario

27.06.2023
Na urlop po Europie - w sam raz! :)
536 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Peugeot e-3008 98 kWh Long Range

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
469 km
realnego zasięgu

Peugeot e-5008 98 kWh Long Range

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
459 km
realnego zasięgu

Tesla Model X Long Range Plus

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Właśnie odbyłem długą podróż tym modelem. Było naprawdę super. Pogoda paskudna 1-2 stopnie Celsjusza, wiatr i deszcz. Prawie 1100 km przejechanych w 1 dzień nawet mnie nie zmęczyło, za mocno. Model X to duże i komfortowe auto. Jedzie się wygodnie i siedzi wysoko. Dobra widoczność dzięki dużym szybom z każdej strony. Auto mega szybkie jak to Tesla, wyprzedanie to bajka. bagażniki zarówno z tyłu jak i z przodu to ogrom nad ogromami. Miejsca nie zabraknie na bank. Jednym małym minusem jest duże zużycie energii. Choć chyba trudno narzekać kiedy 2,5 tony przy prędkościach 120-150 km/h zużywa 280 Wh/km? Niby dużo, ale pamiętajmy że to elektryczny potwór na kołach. Ma ogromne możliwości, a coraz więcej stacji ładowania przy trasach, rozwiązuje problem z dużym zużyciem energii.
431 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Porsche Macan 4E

  • Akumulator netto: 96.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2 sec
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
446 km
realnego zasięgu
Ceny od 386 000 zł

Porsche Macan Turbo Electric

  • Akumulator netto: 96.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h
441 km
realnego zasięgu
Ceny od 526 000 zł

Tesla Model S Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.1s
  • Prędkość maksymalna: 322 km/h

Opinia dodana przez AI

21.08.2023
Osiągi: To, co najbardziej wyróżnia Model S Plaid na tle konkurencji, to jego zdolność przyspieszania od 0 do 100 km/h w mniej niż 2 sekundy. To czyni go jednym z najszybszych seryjnych aut na świecie. Dodatkowo, jego prędkość maksymalna to około 322 km/h. Zasięg: Z jednym ładowaniem Model S Plaid może pokonać około 627 km, co jest naprawdę imponującym wynikiem w świecie samochodów elektrycznych. Technologia: Wnętrze auta charakteryzuje się olbrzymim ekranem dotykowym o przekątnej 17 cali, który służy do kontroli większości funkcji pojazdu. System Infotainment został całkowicie odświeżony, oferując bardziej intuicyjny interfejs i szybszą odpowiedź. Wygląd i wnętrze: Model S Plaid posiada nowoczesny, aerodynamiczny kształt z charakterystycznymi dla Tesli liniami. Wnętrze jest luksusowe z wykończeniami z wysokiej jakości materiałów, choć, jak wcześniej wspomniano, jego minimalistyczny design może nie przypaść do gustu każdemu
546 km
realnego zasięgu
Ceny od 511 990 zł

Tesla Model S Dual Motor

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Piotr

29.08.2023
Zawsze byłem fanem "prawdziwych" samochodów, takich co dają wibracje i brzmienie silnika. Elektryki? Eee, dla mnie to zawsze były jakieś zabawki, nie samochody. Ale z ciekawości wsiadłem do Tesli Model S i... co ja mogę powiedzieć... jestem totalnie zafascynowany. Po pierwsze, przyspieszenie. To jest coś niewiarygodnego. Naciskasz pedał i buuum, znika ci w głowie każdy stereotyp o elektrykach. Nie ma opóźnienia, nie ma czekania, jest moc. Po drugie, komfort. Wszystko tu jest zautomatyzowane i wydaje się przemyślane. Ekran w środku wygląda jak jakiś tablet z przyszłości, sterowanie jest intuicyjne, a foteliki jak z pierwszej klasy w samolocie. No i Autopilot. To nie jest jakiś tam zwykły asystent parkowania, to jest krok do jazdy autonomicznej. Pierwszy raz, jak to uruchomiłem to się wystraszyłem 😅, ale teraz? To jest to! Cóż, wygląda na to, że czas się przesiąść na prąd.
539 km
realnego zasięgu
Ceny od 441 990 zł

Tesla Model S Long Range

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Mam spory sentyment do Modelu S. Mimo produkcji od 2013 roku, a właściwie nawet od 2012 w USA, zarówno wygląd jak i funkcjonalność są na bardzo dobrym poziomie. Baterie wytrzymują nawet kilkaset tysięcy przebiegu, a wygoda podróżowania jest na dobrym poziomie. Bezcenne według mnie jest darmowe ładowanie, które można spotkać w wielu Modelach S i X z okresu produkcji 2012-2017(31 marzec). Można takim autem jeździć praktycznie po całej Europie i to bez żadnych kosztów. Płacimy tylko za winiety i autostrady.
505 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.5s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
490 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model X Dual Motor

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
444 km
realnego zasięgu
Ceny od 475 990 zł

Porsche Macan 4S

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
441 km
realnego zasięgu
Ceny od 416 000 zł

Tesla Model S 100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
441 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S P100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
13.07.2023
Model S to dla mnie same zalety. Duża przestrzeń i co najważniejsze w tej wersji bateria 100 kWh. To największa bateria stosowana przez Teslę. Pozwala on na naprawdę dobre zasięgi, nawet w trasie przy jeździe autostradowej. Model S idealnie nadaje się na wyjazdy wakacyjne, co do jego funkcjonalności w mieście może być różnie. Auto jest bardzo szerokie i bardzo długie. to właściwie 5 metrowa limuzyna. Jeśli ktoś głównie porusza się po mieście lepiej rozważyć zakup Modelu 3. Jednak na trasy Model S to znakomity wybór.
431 km
realnego zasięgu
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model X Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.6s
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
02.07.2023
Przejechałem Modelem X Long Range już 100 000 km i polecam przede wszystkim za przestrzeń, pojemność bagażników. Falcony są naprawdę praktyczne, nie ma się czego obawiać jeśli chodzi o parkowanie. Wersja Plaid to już naprawdę petarda.
428 km
realnego zasięgu
Ceny od 546 990 zł

Tesla Model X Long Range

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9 sec
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Kamil

28.06.2023
Model X jak dla mnie to najlepszy wybór na samochód rodzinny. W zależności od wersji od 5 do 7 miejsc, megapojepny bagażnik tylny + dodatkowo bagażnik przedni. Nie ma co się obawiać drzwi Falcon - one w codziennym użytkowaniu są bardzo praktyczne - ułatwiają wsiadanie i wysiadanie, montaż fotelika, czy zapinanie dzieci w fotelikach jest dużo prostsze niż w standardowych drzwiach. Jedyny minus to delikatne zawieszenie, nie jest to samochód do ekstremalnych tras poza asfaltem, czy też jazdy na torze wyścigowym
408 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X 100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Jeśli chodzi o model X, to zasada jest jedna - jak największy akumulator. Samochód waży ponad 2,5 tony i ma spore zużycie energii. Przy wersji 100d, później Long Range i Plaid to jest wystarczająca pojemność. Warto o tym pamiętać przy zakupie zwłaszcza starszych modeli.
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Piotr

27.06.2023
Mój pierwszy elektryk. Polecam ten model!
388 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł