Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Mercedes EQE SUV AMG 43 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 494 800 zł

Mercedes EQE SUV AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 240 km/h
387 km
realnego zasięgu
Ceny od 557 200 zł

NIO ET5 Touring 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
474 km
realnego zasięgu

NIO ET7 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
NIO to nowy gracz na europejskim rynku. Auto zrobione wręcz wzorowo, jeśli chodzi o jakość i wykonanie. Bateria 100 kWh robi robotę, mogłaby tylko nieco szybciej się ładować choć i to co jest do normalnej jazdy nawet w trasie wystarczy. Auto ma dużo miejsca i zaawansowany Soft, a najlepszą robotę robi NOMI, czyli taki śmieszny asystent jazdy. Generalnie będę śledził z uwagą tego producenta bo robi naprawdę dobrą elektromobilną robotę.
470 km
realnego zasięgu
Ceny od 449900 zł

NIO ET5 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
NIO ET5 to bardzo ciekawe auto. Dobrze wykończone i wykonane. Okazuje się że Chińczycy odrobili pracę domową a wzorowanie się na Tesli przyniosło wyśmienity skutek. Mamy pakiety baterii 75 i 100 kWh, a szczególnie ten większy zapewni super zasięg jak na tą klasę samochodu elektrycznego. Mamy oczywiście do dyspozycji również asystenta jazdy w postaci śmiesznej Nomi, bez której osobiście nie wyobrażam sobie zakupu tego auta. Nomi to opcja, ale dla mnie obowiązkowa. Jedyny minus ET5 to zbyt mała moc ładowania DC. Jednak w najnowszym modelu ET5, czyli wersji Touring-kombi, znacznie poprawiono tą opcję i teraz moc ładowania DC wynosi 180 kW.
456 km
realnego zasięgu
Ceny od 336 900 zł

NIO EL6 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
392 km
realnego zasięgu

NIO EL7 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
382 km
realnego zasięgu
Ceny od 468 900 zł

Hongqi E-HS9 99 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
337 km
realnego zasięgu

Hongqi E HS9 99 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
323 km
realnego zasięgu

Maxus MIFA 9

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.2s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 289 900 zł

Mercedes EQV 300 Extra-Long

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
275 km
realnego zasięgu
Ceny od 387 942 zł

Mercedes EQV 300 Long

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 12.1 s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

30.06.2023
Mercedes V klasa to rewelacyjny samochód rodzinny, polecam wszystkim rodzinom 4+ Komfort może nie jest jak w tradycyjnej limuzynie ale naprawdę niewiele brakuje. Wersja elektryczna ma przyzwoity zasięg, pod warunkiem, ze pilnujemy się z prędkościami
275 km
realnego zasięgu
Ceny od 383 268 zł

Mercedes eVito Tourer Extra-Long 90 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 348 295 zł

Mercedes eVito Tourer Long 90 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
260 km
realnego zasięgu
Ceny od 343 375 zł

Mercedes EQE 300

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
500 km
realnego zasięgu
Ceny od 335 300 zł

Mercedes EQE 350

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
Zasięg: EQE oferuje dobry zasięg, który umożliwia długie podróże bez konieczności częstego ładowania. To ważna cecha dla osób, którym zależy na komfortowym i praktycznym użytkowaniu samochodu elektrycznego. Wydajność: Samochód ten oferuje potężne osiągi, zapewniające dynamiczną jazdę. Dzięki wysokiemu momentowi obrotowemu dostępnemu od zera, EQE zapewnia super przyspieszenie i elastyczność na drodze, a szczególnie przy wyprzedzaniu. Luksusowe wnętrze, wykonane z wysokiej jakości materiałów. Bogate w nowoczesne funkcje, takie jak zaawansowany system multimedialny czy intuicyjny interfejs, zapewniają przyjemne doświadczenia podczas podróży. Wśród wad, które mogą być wspomniane: Cena: Mercedes EQE to luksusowy samochód, co wiąże się z wysoką ceną. Może to być bariera dla wielu nabywców.
495 km
realnego zasięgu
Ceny od 347 400 zł

Audi Q8 e-tron Sportback 50 quattro

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Paulina

27.06.2023
Jego kolor i wnętrze jest idealne :)
407 km
realnego zasięgu
Ceny od 371 330 zł

Audi Q8 e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 89.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Michał

08.11.2023
Wersja 50 ma małą baterię, w tej wersji zrobicie max 300 km na ekspresowce. Dużo bardziej polecam modele 55, tam jest ponad 100 kWh akumulatora i to daje spokojnie 400 km zasięgu!
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 360 030 zł

Lucid Air Pure

  • Akumulator netto: 88.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
546 km
realnego zasięgu

Lucid Air Touring

  • Akumulator netto: 88.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
519 km
realnego zasięgu