Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Maserati Grecale Folgore

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.1s
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 537 286 zł

Tesla Model X Ludicrous Performance

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X P100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.1s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
372 km
realnego zasięgu
Ceny od 439 990 zł

Polestar 4 Long Range Single Motor

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
479 km
realnego zasięgu

Polestar 4 Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
431 km
realnego zasięgu

XPENG G9 RWD Long Range

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
421 km
realnego zasięgu

XPENG G9 AWD Long Range

  • Akumulator netto: 94.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
392 km
realnego zasięgu

VinFast VF 9 Standard Range

  • Akumulator netto: 92.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
353 km
realnego zasięgu

Ford Mustang Mach E ER RWD

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 238 350 zł

Ford Mustang Mach E ER AWD

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Miał być w zamyśle elektryczny Mustang. Powstał i jest naprawdę niezły. Wygodny, szybki, nieźle się prezentuje. Jednak mam pewien niedosyt. Chyba zużywa zbyt dużo energii, szczególnie w jeździe po autostradzie. Drugi minus to ładowanie na stacjach DC, szczególnie w nieco zimniejszej aurze. W lecie w miarę ok, ale gdy temperatura spadnie Mach-E jakby lekko niedomagał. To tylko takie odczucie obserwując zużycie i moc ładowania. Może ford poprawi to, na przykład za pomocą aktualizacji softu?
392 km
realnego zasięgu
Ceny od 219 500 zł

Ford Mustang Mach E GT

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Ewa

13.11.2023
Piękny, ekskluzywny, cichy,wydajny.
377 km
realnego zasięgu
Ceny od 358 000 zł

Mercedes EQS 350

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
30.06.2023
Komfort nie do pobicia. Mysle ze Mercedes z seria EQS to jedna z lepszych alternetyw dla Tesli. Oczywiscie komfort oraz jakosc sa zdecydowanie lepsze niz w Teslach. Jesli ktos szuka najbardziej wypasionego elektryka to jest dobry kierunek
530 km
realnego zasięgu

Mercedes EQE 350 Plus

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
505 km
realnego zasięgu
Ceny od 361 700 zł

Mercedes EQE 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu
Ceny od 362 800 zł

Mercedes EQE 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
464 km
realnego zasięgu
Ceny od 402 700 zł

Mercedes EQE SUV 350+

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 427 400 zł

Mercedes EQE AMG 53 4MATIC+

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.5s
  • Prędkość maksymalna: 220 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 518 300 zł

Mercedes EQE AMG 43 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
426 km
realnego zasięgu
Ceny od 489 400 zł

Mercedes EQE SUV 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
18.09.2023
To po pierwsze porządny Mercedes, a w drugiej kolejności poprawny elektryk. Użytkownicy Mercedesów docenią komfort, wyciszenie, będą też z łatwością poruszać się po ustawieniach menu, nawigacji itd. Realny zasięg to 300-400 km. Więcej osiągną tylko pasjonaci ekojazdy po mieście. Ładowanie w garażu na tzw "sile" to nawet 22 kW, co oznacza, że w 4-5 godzin naładujemy całą baterię. Ładowanie DC to teoretycznie 160 kW ale mi nie udało się wejść ponad 120, pomimo rozgrzanej baterii.
412 km
realnego zasięgu
Ceny od 402 000 zł

Mercedes EQE SUV 500 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
412 km
realnego zasięgu
Ceny od 424 800 zł