Modele samochodów elektrycznych

0 wyników

Volkswagen e-Golf I

  • Akumulator netto: 20.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 10.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 140 km/h
12.07.2023
Taki etap przejściowy pomiędzy spaliniakiem a elektrykiem.
112 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Tesla Model X Standard Range

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.8s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Wojtek

12.07.2023
Pojemne autko, fajnie mi się nim jeździło
319 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model 3 Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.3s
  • Prędkość maksymalna: 261 km/h
12.07.2023
Auto dla sportowców. Niesamowita moc i napęd 4x4, to zdecydowane zalety Performance'a. Siedzimy tu bardzo nisko jak w typowym aucie sportowym. Trójka w tej wersji jest super szybka, nieco ponad 3 sekundy do setki. Jest też bardzo stabilna, można powiedzieć że trzyma się drogi jak przyklejona. Nawet w ciasnych zakrętach. Świetna na zabawę na torze. Jedyny minus dla mnie to trochę za sztywno zestrojone zawieszenie, na dziurach można pogubić plomby w zębach. Poza tym to świetne auto o świetnych parametrach, i osiągach nie do kupienia za te pieniądze u konkurencji. Tak szybkie Audi czy BMW kosztują przynajmniej 100k złotych więcej.
421 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 256 990 zł

Tesla Model X 75D

  • Akumulator netto: 72.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
12.07.2023
Model X to wielkie auto. Ogrom miejsca zadowoli najbardziej wybrednych. Wielki przedni bagażnik pomieści ogrom bagaży a mamy jeszcze wieku tylny bagażnik z przestrzenią dodatkową pod podłogą. Drzwi Falcon Wing Doors robią robotę i zawsze przyciągają uwagę. Jest to chyba najbardziej gadżeciarska Tesla jaką jeździłem. Minusem akurat tej wersji jest mała bateria 75 kWh. Auto jest duże i ciężkie, więc na takiej baterii możemy zrobić zaledwie 200-250 km realnie. Do tak dużego auta jak Model X najlepiej sprawdzi się największa bateria oferowana przez Teslę czyli 100 kWh.
299 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 439 990 zł

Kia Niro EV 65 kWh

  • Akumulator netto: 64.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
12.07.2023
Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu. Dość przestronne z całkiem sporym bagażnikiem. Dobrze wyciszone. W mieście auto ma dobry zasięg. Myślę że reklamowane 460 km można osiągnąć, natomiast w trasie niestety nie jest już tak różowo. Bateria powinna być ciut większa niż ta zastosowana przez Kia. Jadąc w trasie nie udało mi się na szybkich stacjach osiągnąć mocy większej niż 68 kW. To zdecydowanie słaby wynik. Kia powinna dać możliwość szybkiego ładowania o mocy co najmniej 150 kW. Wtedy ten model nadawałby się również na dłuższe trasy a nie tylko do miasta, gdzie notabene sprawuje się bardzo dobrze.
362 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 198 900 zł

Honda e Advance

  • Akumulator netto: 28.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.3s
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h

Marcin

09.07.2023
Na żywo wygląda jeszcze lepiej - zwłaszcza ten żółty kolor
152 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 234 900 zł

Honda e

  • Akumulator netto: 28.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 145 km/h

Marcin

09.07.2023
Na żywo wygląda kosmicznie!
152 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Toyota bZ4X FWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
Czy projektanci Toyoty mieli gorszy dzień podczas projektowania tego modelu?
311 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 242 900 zł

Mercedes EQB 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
W 4 Maticu z taką baterią zasięg jest wyraźnie mniejszy niż w wersji 250
304 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 267 800 zł

Mercedes EQB 250 PLUS

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
Pomijając wygląd zewnętrzny (to takie napuchnięte kombi) całkiem dobry samochód. Spory zasięg, dużo miejsca w środku
383 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 243 700 zł

Tesla Model X 90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.0s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Przejechałem tym samochodem ok 80 000 km w 3 lata więc mam troche doświadczenia. Plusy to - przestrzeń wewnątrz, w wersji 7 miejscowej naprawdę jest to 7 pełnych miejsc! - pojemność bagażników - jest full miejsca. - super widoczność dla kierowcy i pozycja za kierownicą dużo lepsza niż w Modelu S - bajeranckie falcony, które nie sprawiały problemów Minusów było kilka. Po kilkunastu tys. km wymieniałem łącznik stabilizatora, przy 40 tys km wahacz. Do tego standardowo dla tych modeli wymieniane były półośki. Przez trzy lata może dołożyłem do tego samochodu 2 tyś zł, ponieważ większość usterek była zrobiona na gwarancji. Jeśli ktoś kupuje używane Modele X, to po pierwsze niech zwróci uwagę czy przy przyspieszaniu nie są odczuwalne wibracje i hałas. Jeśli tak, to niezbędna jest wymiana półosi. To prosty temat, koszt ok 2 tys zł.
310
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X 60D

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
02.07.2023
To niestety najstarszy i najsłabszy model X. Bardzo mały akumulator jak na takie gabaryty auta. Jeśli ktoś szuka na rynku wtórnym to musi się liczyć, że zasięg takiego auta to 200-250 km. Poza tym to standadowy X z początków produkcji.
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X P90DL

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Niestety tutaj bateria nie jest za duża. Zwłaszcza w wersji Performance będzie to odczuwalne niskim zasięgiem. Trudno jest zrobić 300 km tym modelem.
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X 100D

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
02.07.2023
Jeśli chodzi o model X, to zasada jest jedna - jak największy akumulator. Samochód waży ponad 2,5 tony i ma spore zużycie energii. Przy wersji 100d, później Long Range i Plaid to jest wystarczająca pojemność. Warto o tym pamiętać przy zakupie zwłaszcza starszych modeli.
392 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model X Plaid

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.6s
  • Prędkość maksymalna: 262 km/h
02.07.2023
Przejechałem Modelem X Long Range już 100 000 km i polecam przede wszystkim za przestrzeń, pojemność bagażników. Falcony są naprawdę praktyczne, nie ma się czego obawiać jeśli chodzi o parkowanie. Wersja Plaid to już naprawdę petarda.
428 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 546 990 zł

Tesla Model S 90D

  • Akumulator netto: 85.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Mario

02.07.2023
Model S ma wiele zalet i niewiele wad. Zrobiłem tą wersją ponad 6500 km jadąc do Prowansji we Francji i z powrotem. Auto mega wygodne. 5 metrow długości. Komfortowa jazda szczególnie po autostradzie. Wersja 90D zapewnia dobry zasięg i dość szybkie ładowanie. Starsze modele ładują się mocą do 150 kW a późniejsze 180 kW. Auto mega pojemne. Ogromne bagażniki zarówno z przodu jak i tu szczególnie duże z tyłu. Ogrom miejsca i dobra aerodynamika czynią z tego modelu idealne auto w dalekie trasy. Wersja którą jechałem miała adapter CCS, więc można było ładować Tesle na każdej stacji wyposażonej w to złącze. Dla mnie super auto!
Ceny od 419 990 zł

Audi e-tron Sportback 55 quattro

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Mario

02.07.2023
Przyjemne EV, bardzo komfortowe z dość dużą ilością miejsca. Bardzo dobrze wyciszone. Zawieszenie bardzo dobrze tłumi nierówności drogi. Dobra krzywa ładowania, dzięki dużym buforów zastosowanym przez Audi w baterii trakcyjnej. Co do zasięgu to mimo dużej baterii nie jest za różowo. Przy wielkości prawie 100 kWh powinno być bez problemu osiągnięte 400 km, tym czasem jest o 100 mniej. Jest to spowodowane po pierwsze dużą masą auta, po drugie aerodynamiką, która nie jest tu powalająca, po trzecie niedoświadczeniem Audi w produkcji EV. Zapewne każdy kolejny model będzie bardziej dopracowany pod względem wydajności zespołu napędowego.
338 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Mercedes EQS 350

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
30.06.2023
Komfort nie do pobicia. Mysle ze Mercedes z seria EQS to jedna z lepszych alternetyw dla Tesli. Oczywiscie komfort oraz jakosc sa zdecydowanie lepsze niz w Teslach. Jesli ktos szuka najbardziej wypasionego elektryka to jest dobry kierunek
530 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Porsche Taycan Turbo S

  • Akumulator netto: 83.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8s
  • Prędkość maksymalna: 260 km/h

Krzych

30.06.2023
Parametry sportowe pierwsza klasa, prowadzenie super. Slabiej z praktycznoscia poniewaz z tylu jest malo miejsca. No i ta cena!
363 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 969 000 zł

Mercedes EQV 250 Extra-Long

  • Akumulator netto: 60.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

30.06.2023
Bus idealny na podroze - najdluzsza wersja ze wszystkich V klas. Jesli ktos szuka bardziej do miasta, to warto wziac wersje "long" a nie extra long, latwiej sie manewruje
176 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 391 290 zł