Modele samochodów elektrycznych

0 wyników

Nowa Kona Electric

  • Akumulator netto: 65.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h

Andrzej

05.11.2023
Hybryda. Na razie przejechane 4000km. Powyrzej oczekiwań choć wiele rzeczy można by zaprojektować lepiej.
367 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 191 900 zł

Tesla Model 3 Long Range Dual Motor

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 233 km/h
31.10.2023
Tesla 3 to super samochód sam używam od prawie 3 lat i jestem zadowolony wyposażeniem i estetyką wykonania
469 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 240 990 zł

Ford Mustang Mach E ER AWD

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Miał być w zamyśle elektryczny Mustang. Powstał i jest naprawdę niezły. Wygodny, szybki, nieźle się prezentuje. Jednak mam pewien niedosyt. Chyba zużywa zbyt dużo energii, szczególnie w jeździe po autostradzie. Drugi minus to ładowanie na stacjach DC, szczególnie w nieco zimniejszej aurze. W lecie w miarę ok, ale gdy temperatura spadnie Mach-E jakby lekko niedomagał. To tylko takie odczucie obserwując zużycie i moc ładowania. Może ford poprawi to, na przykład za pomocą aktualizacji softu?
392 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 219 500 zł

Lucid Air Dream Edition R

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
Czy to idealny elektryk? Tak wygląda, bo auto to ocieka luksusem i technologicznymi nowinkami. Bardzo zaawansowany napęd i ogromna wydajność robią swoje. Do tego duża bateria i mamy rekordzistę zasięgu na jednym ładowaniu. Tylny rząd siedzeń przypomina bardziej samolot niż samochód. Pasażerowie siedzą w luksusie a miejsca mają pod dostatkiem. Lucid to jedno z najbardziej zaawansowanych aut EV na rynku. Właściwie to auto ma tylko jeden minus. Cenę! Ale jeśli kogoś stać na wydanie kilkuset tysięcy złotych, o wiele chętniej wydałbym je na Lucida niż na przykład BMW i7. I to zdecydowanie chętniej.
668 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Tesla Model X Long Range Plus

  • Akumulator netto: 98.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.6
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
Właśnie odbyłem długą podróż tym modelem. Było naprawdę super. Pogoda paskudna 1-2 stopnie Celsjusza, wiatr i deszcz. Prawie 1100 km przejechanych w 1 dzień nawet mnie nie zmęczyło, za mocno. Model X to duże i komfortowe auto. Jedzie się wygodnie i siedzi wysoko. Dobra widoczność dzięki dużym szybom z każdej strony. Auto mega szybkie jak to Tesla, wyprzedanie to bajka. bagażniki zarówno z tyłu jak i z przodu to ogrom nad ogromami. Miejsca nie zabraknie na bank. Jednym małym minusem jest duże zużycie energii. Choć chyba trudno narzekać kiedy 2,5 tony przy prędkościach 120-150 km/h zużywa 280 Wh/km? Niby dużo, ale pamiętajmy że to elektryczny potwór na kołach. Ma ogromne możliwości, a coraz więcej stacji ładowania przy trasach, rozwiązuje problem z dużym zużyciem energii.
431 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 439 990 zł

Seres 3

  • Akumulator netto: 51.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
21.10.2023
Jeździłem tym samochodem przez ostatnie 2 dni i jestem zaskoczony - pozytywnie! Spodziewałem się, że to toporna chińska zabawka ale nie! Naprawdę jest to poprawny i całkiem wygodny SUV. Wewnątrz mamy wrażenie, że to taki Audi sprzed kilku lat. Jakość wykonania naprawdę na porządnym poziomie, nic nie trzeszczy, nie stuka, materiały są dobre jakości, fotele podgrzewane i wygodne. Z tyłu sporo miejsca - brak tunelu środkowego i dlatego wygodnie mogą podróżować 3 osoby. Pozycja za kierownicą OK - dobra widoczność, tak jak napisałem wcześniej - taki fajny SUVik. Z zewnątrz może to piękne nie jest ale bez przesady, taki neutralny design. Jazda po mieście to sama przyjemność, samochód spokojnie rusza spod świateł, zostawiając w tyle większość konkurencji. Jest zrywny, a czasami aż za bardzo, ponieważ przy mokrej nawierzchni potrafi zerwać przyczepność. Moim zdaniem, niedoceniany - dobry elektryk na miasto.
225 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Tesla Cybertruck CyberBestia

16.10.2023
Pojazd pod każdym względem wybiegający w przyszłość…to coś więcej niż samochód.

Renault Zoe ZE50 R110

  • Akumulator netto: 52.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 11.4s
  • Prędkość maksymalna: 135 km/h
12.10.2023
Renault Zoe w wersji poliftowej to niewątpliwie krok naprzód w porównaniu z wcześniejszym modelem. Jako użytkownik, szczególnie doceniam lepsze materiały wykończeniowe we wnętrzu oraz bardziej nowoczesne i responsywne systemy multimedialne. Zoe zachwyca swoją zwrotnością w ruchu miejskim, a zwiększony zasięg sprawia, że można nią pokonywać dłuższe dystanse bez konieczności częstego ładowania. Kompaktowe wymiary auta czynią je idealnym do zatłoczonych centrów miast, choć przestrzeń bagażowa mogłaby być nieco bardziej pojemna. W porównaniu z innymi autami w tym segmencie, Zoe oferuje atrakcyjny stosunek ceny do jakości, choć wciąż nie jest to samochód dla każdego, ze względu na ograniczenia typowe dla pojazdów elektrycznych.
291 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 180 500 zł

BMW i4 M50

  • Akumulator netto: 80.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
BMW i4 M50 to elektryczna propozycja w segmencie sportowych sedanów, która z pewnością przyciąga wzrok swoim dynamicznym wyglądem oraz zachwyca imponującymi osiągami. Model ten jest nie tylko szybki, ale także zapewnia prawdziwe, sportowe doznania za kierownicą, co jest zasługą doskonale wyważonej konstrukcji oraz precyzyjnego układu kierowniczego. Wnętrze jest eleganckie i luksusowe, oferując najwyższej klasy materiały i zaawansowane technologie, z których słynie marka BMW. W kwestii przyspieszenia i dynamiki jazdy, i4 M50 jest godnym przeciwnikiem dla wielu sportowych aut z tradycyjnymi jednostkami napędowymi. Co więcej, BMW i4 M50 oferuje stosunkowo duży bagażnik oraz przestronne wnętrze, co czyni go praktycznym wyborem nawet dla rodziny. Jednakże, jedną z wad modelu może być jego cena - jako że sportowe, elektryczne sedany od producenta premium nie należą do najtańszych opcji na rynku.
428 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 362 500 zł

Audi Q4 Sportback e-tron 40

  • Akumulator netto: 76.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
05.10.2023
Jako budżetowy model Audi - spełnia moje oczekiwania. Wykończenie i materiały znacznie przyjemniejsze niż w innych elektrykach tej klasy cenowej. Przestronne wnętrze. Klasyczny wygląd. Realny zasięg w cyklu mieszanym wychodzi mi około 450km. Na autostradzie przy 140km/h - około 300km. Przy 110km/h - 420km - wartości z realnej jazdy jesienią (+12C - radio+ klima+ ładowanie telefonu - na normalnym trybie). Mam wersję z PC i liczę na to że w zimę nie będzie tak drastycznej różnicy jak w tym zestawieniu. Nie wiem dlaczego modele skody i VW z tą samą baterią i silnikiem - a gorszą aerodynamiką są klasyfikowane wyżej.
382 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 260 100 zł

NIO ET5 100 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.0s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
NIO ET5 to bardzo ciekawe auto. Dobrze wykończone i wykonane. Okazuje się że Chińczycy odrobili pracę domową a wzorowanie się na Tesli przyniosło wyśmienity skutek. Mamy pakiety baterii 75 i 100 kWh, a szczególnie ten większy zapewni super zasięg jak na tą klasę samochodu elektrycznego. Mamy oczywiście do dyspozycji również asystenta jazdy w postaci śmiesznej Nomi, bez której osobiście nie wyobrażam sobie zakupu tego auta. Nomi to opcja, ale dla mnie obowiązkowa. Jedyny minus ET5 to zbyt mała moc ładowania DC. Jednak w najnowszym modelu ET5, czyli wersji Touring-kombi, znacznie poprawiono tą opcję i teraz moc ładowania DC wynosi 180 kW.
456 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 336 900 zł

Mercedes EQB 300 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.0s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
21.09.2023
Rewelacja, zwinny, szybki, komfortowy. Bardzo dobre zawieszenie, spory i ustawmy bagażnik z możliwością przesuwania kanapy co jeszcze powiększa przestrzeń. Niskie średnie zużycie 17-18kw pozwala na przejechanie ok 400km. Polecam!
316 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 254 500 zł

Kia EV9 99,8 kWh AWD

  • Akumulator netto: 99.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3s
19.09.2023
Nadchodzi nowy uniwersalny samochód. Super!
413 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Mercedes EQE SUV 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 90.6 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.6s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
18.09.2023
To po pierwsze porządny Mercedes, a w drugiej kolejności poprawny elektryk. Użytkownicy Mercedesów docenią komfort, wyciszenie, będą też z łatwością poruszać się po ustawieniach menu, nawigacji itd. Realny zasięg to 300-400 km. Więcej osiągną tylko pasjonaci ekojazdy po mieście. Ładowanie w garażu na tzw "sile" to nawet 22 kW, co oznacza, że w 4-5 godzin naładujemy całą baterię. Ładowanie DC to teoretycznie 160 kW ale mi nie udało się wejść ponad 120, pomimo rozgrzanej baterii.
412 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 402 000 zł

Mercedes EQS SUV 450plus

  • Akumulator netto: 108.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Może jeździłem nim zbyt krótko aby ocena była dokładna, ale ogólne wrażenie jakie odniosłem to to że jest to bardzo luksusowy EV. Z niezłym zasięgiem, dość dynamiczny. jak dla mnie lekko buja na rondach, jednak może można to zredukować za pomocą ustawień trybu jazdy. Ogólnie wielkie i wygodne auto za duże pieniądze. Bagażnik również bardzo duży. Generalnie to wielkie auto i naprawdę fajnie jeździ.
446 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 591 300 zł

Hyundai IONIQ 5 Standard Range AWD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Ciekawe i nowoczesne wzornictwo, przyciąga wzrok, kiedy IONIQ 5 jedzie ulicą. Dużo miejsca, dobre wyciszenie i bardzo dobre przyspieszenie. Jednak poprzez swoją kanciastość szczególnie w trasie auto nie jest mistrzem oszczędności. Sytuację ratuje jak w przypadku modelu 6, czy Kii EV6 bateria wykonana w architekturze 800V. Dzięki temu auto ładuje się błyskawicznie. Nie trzeba więc spędzać mnóstwa czasu na stacji DC. Wystarczy około 20 minut i można spokojnie kontynuować podróż.
260 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Kia EV6 Long Range AWD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
EV6 to auto które zdobyło niemałą popularność wśród klientów. Dobrze wykonane i wygodne w trasie. Dobrze również wyciszone. Zużycie energii może nie jest za niskie, ale to duże auto, i dzięki temu, że jego bateria zbudowana w architekturze 800V, ładuje się naprawdę super szybko. Ocenia się że auta z bateriami jak właśnie EV6, IONIQ 5 i 6, na odpowiedniej ładowarce, obsługującej technologię 800V od 10 do 80% naładują się w czasie zaledwie 18 minut.
363 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 264 900 zł

Tesla Model Y Performance

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

30.08.2023
Tesla Model Y to dla mnie obecnie praktycznie idealny elektryk. Odpowiedni rozmiar, mnóstwo miejsca, zarówno dla pasażerów pojazdu jak i bagaży. Ogromny przedni bagażnik idealnie sprawdza się podczas długich podróży. Tylny również jest bardzo duży. Może nieco płytki, ale obszerny, no i mamy jeszcze dodatkową przestrzeń pod podłogą tylnego bagażnika. Auto ma mnóstwo mocy i mimo niepozornego wyglądu SUV-a, potrafi zostawić za sobą nawet super sportowe auta spalinowe. Zresztą wszystkie wersje Performance Tesli są super szybkie i zachowują się jak nie przymierzając jakieś hypercary.
377 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 257 990 zł

Tesla Model S Dual Motor

  • Akumulator netto: 95.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h

Piotr

29.08.2023
Zawsze byłem fanem "prawdziwych" samochodów, takich co dają wibracje i brzmienie silnika. Elektryki? Eee, dla mnie to zawsze były jakieś zabawki, nie samochody. Ale z ciekawości wsiadłem do Tesli Model S i... co ja mogę powiedzieć... jestem totalnie zafascynowany. Po pierwsze, przyspieszenie. To jest coś niewiarygodnego. Naciskasz pedał i buuum, znika ci w głowie każdy stereotyp o elektrykach. Nie ma opóźnienia, nie ma czekania, jest moc. Po drugie, komfort. Wszystko tu jest zautomatyzowane i wydaje się przemyślane. Ekran w środku wygląda jak jakiś tablet z przyszłości, sterowanie jest intuicyjne, a foteliki jak z pierwszej klasy w samolocie. No i Autopilot. To nie jest jakiś tam zwykły asystent parkowania, to jest krok do jazdy autonomicznej. Pierwszy raz, jak to uruchomiłem to się wystraszyłem 😅, ale teraz? To jest to! Cóż, wygląda na to, że czas się przesiąść na prąd.
539 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 449 990 zł

Nissan Leaf eplus

  • Akumulator netto: 59.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 157 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

29.08.2023
Lubię ten model i choć nie jest już pierwszej młodości jest to bardzo solidny elektryk. Sporo miejsca , nawet w bagażniku. Niezłe nagłośnienie i dobre wyciszenie wnętrza. Auto dość pakowne jeśli chodzi o bagaże. System e-pedal działa bardzo dobrze i mozna praktycznie nie używać hamulca. Zasięg w miarę dobry, choć przy dynamicznej jeździe niestety jest trochę biednie. Mogłoby być lepiej. Sytuacji nie poprawia słabe szybkie ładowanie, a właściwie brak aktywnego chłodzenia baterii. Po mieście idealne auto w trasie, szczególnie latem, ze względu na brak chłodzenia baterii spędzimy długie minuty na szybkich stacjach ładowania. Bateria się przegrzewa i ogranicza moc ładowania, co przekłada się na długi jego czas. W mieście nie ma tego problemu, bo bateria nie łapie aż tak wysokich temperatur no i odległości są znacznie mniejsze.
304 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 152 900 zł