Najtańsze samochody elektryczne

0 wyników

Hongqi E-HS9 84 kWh

  • Akumulator netto: 76.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
279 km
realnego zasięgu

Hongqi E HS9 99 kWh

  • Akumulator netto: 90.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
323 km
realnego zasięgu

Kia EV9 99,8 kWh AWD

  • Akumulator netto: 99.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3s
19.09.2023
Nadchodzi nowy uniwersalny samochód. Super!
413 km
realnego zasięgu

Nissan e-NV200 Evalia

  • Akumulator netto: 22.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.0s
  • Prędkość maksymalna: 123 km/h
28.02.2024
Ten prototyp jest w zasadzie nie do zdarcia, ale tylne zawieszenie jest niekomfortowe i łatwo pęka. Bateria 24 kWh brutto nadaje się do raczej do giercowego laptopa 17'3 niż do ciężkiego samochodu o dużej powierzchni czołowej i wysokim Cx. Gniazdo ładowania jest niekompatybilne z superchargerami. Publiczne ładowarki w UK zwykle albo nie istniały, albo były popsute, albo zastawione naładowanym do pełna elektrykiem lub parkującą spalinówką. Realna prędkość maksymalna to 133 km/h, maleńki silniczek generuje moment obrotowy pozwalający na zaskakująco sprawną jazdę po mieście. Środkowa kanapa jest niewygodna, za wąska, mimo dużej kabiny. Samochód prowadzi się łatwo, bardzo łatwo go zaparkować, także tyłem dzięki wyśmienitej kamerze: kreski na monitorze pokazują dokładnie gdzie pojazd znajdzie się za chwilę. Maksymalna moc ładowania wynosi 6.6 kW a nie 3.6. Istnieje też wersja 3.3 kW. Ogólnie bardzo polecam do jazdy w dużej hali albo po lotnisku, bo realny zasięg wynosi grubo poniżej 100 km.
88 km
realnego zasięgu

Kia EV9 99,8 kWh RWD

  • Akumulator netto: 99.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.4s

Max

12.12.2023
To wielki elektryk od Kii. Moim zdaniem tylko wersja z większą baterią ma sens. 100 kWh pozwoli pojeździć bez stresu, choć i tak zużycie nie będzie tutaj małe. Przy tym pakiecie auto powinno w ziemie przejechać około 300 km w trasie przy prędkościach 120-130 km/h, w lecie może bliżej 400 km. Wnętrze jest przestronne i można w nim spokojnie spać. jednak do takiego kolosa chyba bym się pokusił o pakiet w granicach 120 kWh. Byłoby znacznie lepiej jeśli idzie o zasięg realny. Tu również mamy 800V baterie, więc ładowanko będzie naprawdę szybkie.
407 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean Ultra

  • Akumulator netto: 105.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
490 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean Sport

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.4s
343 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean One

  • Akumulator netto: 105.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
490 km
realnego zasięgu

Fisker Ocean Extreme

  • Akumulator netto: 105.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
470 km
realnego zasięgu

Lucid Air Touring

  • Akumulator netto: 88.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.2s
  • Prędkość maksymalna: 250 km/h
519 km
realnego zasięgu

Lucid Air Pure

  • Akumulator netto: 88.0 kWh
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
546 km
realnego zasięgu

Lucid Air Grand Touring

  • Akumulator netto: 112.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.0s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
658 km
realnego zasięgu

Lucid Air Dream Edition R

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.9s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
Czy to idealny elektryk? Tak wygląda, bo auto to ocieka luksusem i technologicznymi nowinkami. Bardzo zaawansowany napęd i ogromna wydajność robią swoje. Do tego duża bateria i mamy rekordzistę zasięgu na jednym ładowaniu. Tylny rząd siedzeń przypomina bardziej samolot niż samochód. Pasażerowie siedzą w luksusie a miejsca mają pod dostatkiem. Lucid to jedno z najbardziej zaawansowanych aut EV na rynku. Właściwie to auto ma tylko jeden minus. Cenę! Ale jeśli kogoś stać na wydanie kilkuset tysięcy złotych, o wiele chętniej wydałbym je na Lucida niż na przykład BMW i7. I to zdecydowanie chętniej.
668 km
realnego zasięgu

Lucid Air Dream Edition P

  • Akumulator netto: 118.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.7s
  • Prędkość maksymalna: 270 km/h
642 km
realnego zasięgu

Polestar 3 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 107.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
434 km
realnego zasięgu

Polestar 2 Standard Range Single Motor

  • Akumulator netto: 67.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.4s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
348 km
realnego zasięgu

Polestar 2 Long Range Performance

  • Akumulator netto: 78.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.2s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
383 km
realnego zasięgu

Polestar 2 koncept

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.7s
  • Prędkość maksymalna: 205 km/h
367 km
realnego zasięgu

Audi e-tron S Sportback

  • Akumulator netto: 86.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
299 km
realnego zasięgu

Kia e-Niro 39 kWh

  • Akumulator netto: 39.2 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.8s
  • Prędkość maksymalna: 155 km/h
219 km
realnego zasięgu