Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

NIO EL6 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
326 km
realnego zasięgu

NIO EL7 75 kWh

  • Akumulator netto: 70.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
304 km
realnego zasięgu
Ceny od 426 900 zł

Ford Mustang Mach E SR RWD

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Andrzej

07.11.2023
Gdyby nie zbyt sprezyste zawieszenie byloby 9
333 km
realnego zasięgu
Ceny od 269 550 zł

Hyundai IONIQ 5 Project 45

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.2s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h
323 km
realnego zasięgu

MG Marvel R

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
319 km
realnego zasięgu
Ceny od 212 511 zł

MG Marvel R Performance

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.9s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
309 km
realnego zasięgu
Ceny od 212 511 zł

Ford Mustang Mach E SR AWD

  • Akumulator netto: 70.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
309 km
realnego zasięgu
Ceny od 279 000 zł

Maxus Euniq5

  • Akumulator netto: 70 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
Ceny od 162 520 zł

Maxus Euniq6 SUV

  • Akumulator netto: 70 kWh
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
Ceny od 146 260 zł

MG ZS EV Long Range

  • Akumulator netto: 68.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h

Anton

06.12.2023
Taki SUV niskobudżetowy, wewnątrz klimat sprzed kilku lat ale bez dramatu. Wersja z wiekszą baterią ma całkiem dobry zasięg. I model elektryczny jeszcze jakoś się broni. Wersja spalinowa z silnikami od 1 listra do 1,5 litra? umówmy się - to nie jeździ dobrze. Przyspieszenie po 12 sekund do 100 km/h? bardzo słabe
337 km
realnego zasięgu
Ceny od 123 500 zł

Peugeot e-Expert Combi Standard 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 276 627 zł

Peugeot e Traveller Standard 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 303 000 zł

Fiat E-Ulysse L2 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 165 000 zł

Citroen e-Jumpy Combi M 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 210 900 zł

Opel Zafira-e Life M 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
235 km
realnego zasięgu
Ceny od 274 900 zł

Toyota PROACE Shuttle L 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 214 400 zł

Opel Vivaro-e Combi L 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 264 500 zł

Toyota PROACE Verso L 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.1s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 175 800 zł

Citroen e-Jumpy Combi XL 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3 s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 217900 zł

Citroen e-SpaceTourer XL 75 kWh

  • Akumulator netto: 68.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 13.3s
  • Prędkość maksymalna: 130 km/h
230 km
realnego zasięgu
Ceny od 307 000 zł