Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Mercedes EQA 300 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 224 900 zł

Mercedes EQB 350 4MATIC

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
W 4 Maticu z taką baterią zasięg jest wyraźnie mniejszy niż w wersji 250
304 km
realnego zasięgu
Ceny od 267 800 zł

Tesla Model S 70D

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.4s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 70

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
Ceny od 419 990 zł

Volvo XC40 Recharge Single Motor

  • Akumulator netto: 66.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
316 km
realnego zasięgu
Ceny od 245 900 zł

Volvo C40 Recharge Single Motor

  • Akumulator netto: 66.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 226 900 zł

Nowa Kona Electric

  • Akumulator netto: 65.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h

Andrzej

05.11.2023
Hybryda. Na razie przejechane 4000km. Powyrzej oczekiwań choć wiele rzeczy można by zaprojektować lepiej.
367 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 900 zł

Kia Niro EV 65 kWh

  • Akumulator netto: 64.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
12.07.2023
Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu. Dość przestronne z całkiem sporym bagażnikiem. Dobrze wyciszone. W mieście auto ma dobry zasięg. Myślę że reklamowane 460 km można osiągnąć, natomiast w trasie niestety nie jest już tak różowo. Bateria powinna być ciut większa niż ta zastosowana przez Kia. Jadąc w trasie nie udało mi się na szybkich stacjach osiągnąć mocy większej niż 68 kW. To zdecydowanie słaby wynik. Kia powinna dać możliwość szybkiego ładowania o mocy co najmniej 150 kW. Wtedy ten model nadawałby się również na dłuższe trasy a nie tylko do miasta, gdzie notabene sprawuje się bardzo dobrze.
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 198 900 zł

Mini Countryman E

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
357 km
realnego zasięgu

Mini Countryman SE ALL 4

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
347 km
realnego zasięgu

BMW iX1 xDrive30

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
347 km
realnego zasięgu
Ceny od 268 700 zł

Audi e-tron Sportback 50 quattro

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
28.06.2023
Komfortowe auto, jednak akumulator w modelu 50 jest naprawdę niewielki. Jak ktoś szuka auta z zasięgiem do 200 km, to polecam. Jak ktoś szuka Audi e-tron z większym zasięgiem to lepiej wybrać model "55"
265 km
realnego zasięgu

Audi e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
250 km
realnego zasięgu

Hyundai Kona Electric 65 kWh

  • Akumulator netto: 64 kWh
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 190900 zł

Hyundai Kona Electric 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
19.07.2023
Bardzo fajne autko, nie za wielkie. Ma sporą baterię 64 kWh można więc mieć naprawdę przyzwoity zasięg. Małe zużycie energii szczególnie w mieście. Zużycie na poziomie 12-14 kWh/100 km jest łatwe do osiągnięcia. W trasie będzie to więcej. Auto z minusów ma mały bagażnik. Poza tym to bardzo przyjemny elektryk.
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 155 900 zł

Volvo EX30 Single Motor Extended Range

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3 s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Janek

29.12.2023
Byłem na premierze w Dom Volvo Puławska. Wcześniej dano mi pośmigać pełną wersją c40... Moim zdaniem w tej cenie, przy tej klasie i tych osiągach (raptem 5 do setki!) oraz dodatkach w stylu Harman Kardon, panoramiczny dach i wszystkie asystenty... to Ten Produkt nie ma konkurencji. Sorry, ale pomijam tu Miłośników Marki Tesla, z ich umiłowaniem do designu z roku 2010, eko-skóry w dwóch raptem kolorach, brakiem naprawdę dobrego hi-fi oraz ASO w PL z prawdziwego zdarzenia... AMEN :)
342 km
realnego zasięgu
Ceny od 194 900 zł

Kia e Soul 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
342 km
realnego zasięgu
Ceny od 170 990 zł

Kia e-Soul 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
342 km
realnego zasięgu

Kia e-Niro 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
08.05.2024
Jestem właścicielem KIA e-niro 64, już 3 rok. Przejechałem 41000 km. Jestem bardzo zadowolony, w ładną pogodę jadąc przepisowo przejechałem 507 km. Jarek z Gołdap
333 km
realnego zasięgu

Zeekr X Long Range RWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
326 km
realnego zasięgu