Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Volvo XC40 Recharge Single Motor

  • Akumulator netto: 66.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
316 km
realnego zasięgu
Ceny od 245 900 zł

Volvo C40 Recharge Single Motor

  • Akumulator netto: 66.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
314 km
realnego zasięgu
Ceny od 226 900 zł

Nowa Kona Electric

  • Akumulator netto: 65.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h

Andrzej

05.11.2023
Hybryda. Na razie przejechane 4000km. Powyrzej oczekiwań choć wiele rzeczy można by zaprojektować lepiej.
367 km
realnego zasięgu
Ceny od 191 900 zł

Kia Niro EV 65 kWh

  • Akumulator netto: 64.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
12.07.2023
Auto bardzo przyjemne w prowadzeniu. Dość przestronne z całkiem sporym bagażnikiem. Dobrze wyciszone. W mieście auto ma dobry zasięg. Myślę że reklamowane 460 km można osiągnąć, natomiast w trasie niestety nie jest już tak różowo. Bateria powinna być ciut większa niż ta zastosowana przez Kia. Jadąc w trasie nie udało mi się na szybkich stacjach osiągnąć mocy większej niż 68 kW. To zdecydowanie słaby wynik. Kia powinna dać możliwość szybkiego ładowania o mocy co najmniej 150 kW. Wtedy ten model nadawałby się również na dłuższe trasy a nie tylko do miasta, gdzie notabene sprawuje się bardzo dobrze.
362 km
realnego zasięgu
Ceny od 198 900 zł

Mini Countryman E

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 170 km/h
357 km
realnego zasięgu

Mini Countryman SE ALL 4

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
347 km
realnego zasięgu

BMW iX1 xDrive30

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
347 km
realnego zasięgu
Ceny od 268 700 zł

Audi e-tron Sportback 50 quattro

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
28.06.2023
Komfortowe auto, jednak akumulator w modelu 50 jest naprawdę niewielki. Jak ktoś szuka auta z zasięgiem do 200 km, to polecam. Jak ktoś szuka Audi e-tron z większym zasięgiem to lepiej wybrać model "55"
265 km
realnego zasięgu

Audi e-tron 50 quattro

  • Akumulator netto: 64.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 190 km/h
250 km
realnego zasięgu

Hyundai Kona Electric 65 kWh

  • Akumulator netto: 64 kWh
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 190900 zł

Hyundai Kona Electric 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
19.07.2023
Bardzo fajne autko, nie za wielkie. Ma sporą baterię 64 kWh można więc mieć naprawdę przyzwoity zasięg. Małe zużycie energii szczególnie w mieście. Zużycie na poziomie 12-14 kWh/100 km jest łatwe do osiągnięcia. W trasie będzie to więcej. Auto z minusów ma mały bagażnik. Poza tym to bardzo przyjemny elektryk.
358 km
realnego zasięgu
Ceny od 155 900 zł

Volvo EX30 Single Motor Extended Range

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3 s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Janek

29.12.2023
Byłem na premierze w Dom Volvo Puławska. Wcześniej dano mi pośmigać pełną wersją c40... Moim zdaniem w tej cenie, przy tej klasie i tych osiągach (raptem 5 do setki!) oraz dodatkach w stylu Harman Kardon, panoramiczny dach i wszystkie asystenty... to Ten Produkt nie ma konkurencji. Sorry, ale pomijam tu Miłośników Marki Tesla, z ich umiłowaniem do designu z roku 2010, eko-skóry w dwóch raptem kolorach, brakiem naprawdę dobrego hi-fi oraz ASO w PL z prawdziwego zdarzenia... AMEN :)
342 km
realnego zasięgu
Ceny od 194 900 zł

Kia e Soul 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
342 km
realnego zasięgu
Ceny od 170 990 zł

Kia e-Soul 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
342 km
realnego zasięgu

Kia e-Niro 64 kWh

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.8s
  • Prędkość maksymalna: 167 km/h
08.05.2024
Jestem właścicielem KIA e-niro 64, już 3 rok. Przejechałem 41000 km. Jestem bardzo zadowolony, w ładną pogodę jadąc przepisowo przejechałem 507 km. Jarek z Gołdap
333 km
realnego zasięgu

Zeekr X Long Range RWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
326 km
realnego zasięgu

Volvo EX30 Twin Motor Performance

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
04.03.2024
Testowałem go osobiście. Mam trochę doświadczenia w jeździe na prąd. Bardzo dobra trakcja, zarówno z napedem na 2 kola jak i na 4. Oczywiście zasięg wltp to bajka. Ale jest nieźle. Im gwałtowniej ciśniemy padał gazu tym większe zużycie prądu. Tak po prostu jest, ale jadąc spokojnie, można zbliżyć sie do 400 km zasięgu. Testowałem w lutym, więc temperatura ok. 2-3 stopnie. Największym mankamentem jest jeden ekran, na którym kontrolujemy wszystkie parametry. Brakuje bardziej przemyślanego oprogramowania. Kilka funkcji powinno być dostępne "pod ręką" (np. chwilowe zużycie prądu). Ale ogólnie bardzo pozytywnie.
323 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 900 zł

Zeekr X Privilege AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
321 km
realnego zasięgu

Toyota bZ4X FWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
Czy projektanci Toyoty mieli gorszy dzień podczas projektowania tego modelu?
311 km
realnego zasięgu
Ceny od 242 900 zł

Subaru Solterra AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
296 km
realnego zasięgu
Ceny od 216 357 zł