Samochody elektryczne z największymi akumulatorami

0 wyników

Volvo EX30 Twin Motor Performance

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
04.03.2024
Testowałem go osobiście. Mam trochę doświadczenia w jeździe na prąd. Bardzo dobra trakcja, zarówno z napedem na 2 kola jak i na 4. Oczywiście zasięg wltp to bajka. Ale jest nieźle. Im gwałtowniej ciśniemy padał gazu tym większe zużycie prądu. Tak po prostu jest, ale jadąc spokojnie, można zbliżyć sie do 400 km zasięgu. Testowałem w lutym, więc temperatura ok. 2-3 stopnie. Największym mankamentem jest jeden ekran, na którym kontrolujemy wszystkie parametry. Brakuje bardziej przemyślanego oprogramowania. Kilka funkcji powinno być dostępne "pod ręką" (np. chwilowe zużycie prądu). Ale ogólnie bardzo pozytywnie.
323 km
realnego zasięgu
Ceny od 229 900 zł

Zeekr X Privilege AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
321 km
realnego zasięgu

Toyota bZ4X FWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

09.07.2023
Czy projektanci Toyoty mieli gorszy dzień podczas projektowania tego modelu?
311 km
realnego zasięgu
Ceny od 242 900 zł

Subaru Solterra AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
296 km
realnego zasięgu
Ceny od 216 357 zł

Toyota bZ4X AWD

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
13.04.2024
Miałem samochód na długi weekend i wybrałem się z Poznania do Wrocławia. Trasa 170 km, prędkość 110 i po dojechania około 80 km pozostało. Wiadomo że więcej bo zawsze trochę to oszukuje. Z powrotem 100 km. Temperatura 25 więc klima mocno. Plusy: bardzo dobre trzymanie na pasie praktycznie bez rąk na kierownicy i w tym adaptacyjny tempomat. Przyjemne resorowanie, układ kierowniczy ok choc jeśli ktoś lubi sportowy to wiadomo. Siedze is wygodne. Minusy - fatalny system nie można niczego sobie samodzielnie ustawić, jest tak jak ma być i koniec. Nawigacja to porażka prowadzi dziwnymi drogami bez szansy na pokazywanie miejsc ładowania nie mówiąc o liczeniu gdzie i kiedy. Przed kierowcą fatalny wyświetlacz. I co najgłupsze pokazuje ile jest energii jak w spalinowych. Malutkie w rogu kilometry zasięgu. Niespecjalnie pokazuje podczas ładowania czas i szybkość. Ogólnie słaby zasięg ale wygodny samochód. System multimedialny nie do przyjęcia.
291 km
realnego zasięgu
Ceny od 221 900 zł

Lexus RZ 450e

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
279 km
realnego zasięgu

Nissan Ariya 63kWh

  • Akumulator netto: 63.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.5s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
306 km
realnego zasięgu
Ceny od 199 900 zł

Smart #3 Pro+

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
332 km
realnego zasięgu

Smart 3 Premium

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
326 km
realnego zasięgu

Smart 3 Brabus

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.7 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
311 km
realnego zasięgu

Smart 1 Pro

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.7s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
294 km
realnego zasięgu

Smart 1 Brabus

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.9s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
284 km
realnego zasięgu

Tesla Model X 60D

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.2s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
02.07.2023
To niestety najstarszy i najsłabszy model X. Bardzo mały akumulator jak na takie gabaryty auta. Jeśli ktoś szuka na rynku wtórnym to musi się liczyć, że zasięg takiego auta to 200-250 km. Poza tym to standadowy X z początków produkcji.
Ceny od 439 990 zł

Tesla Model S 60D

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.4s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
Ceny od 419 990 zł

Tesla Model S 60

  • Akumulator netto: 62.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.8s
  • Prędkość maksymalna: 210 km/h
Ceny od 419 990 zł

MG MG4 Electric 64 kWh

  • Akumulator netto: 61.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Marcin

03.12.2024
Jeżdżę MG4 w wersji Luxury od prawie 2 miesięcy. Jak do tej pory jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z komfortu jazdy jak i zużycia, które w październiku wynosiło 14-16kWh, natomiast listopad to już 16-18kWh. Pomimo dość krótkiego nadwozia, na tylnej kanapie jest również sporo miejsca. Na dzień dzisiejszy mogę z czystym sumieniem polecić.
347 km
realnego zasięgu
Ceny od 147600 zł

MG MG4 XPOWER

  • Akumulator netto: 61.7 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.8 sec
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h
296 km
realnego zasięgu
Ceny od 175600 zł

Omoda E5

  • Akumulator netto: 61.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.6 sec
  • Prędkość maksymalna: 172 km/h
321 km
realnego zasięgu
Ceny od 169 900 zł

BYD Dolphin Comfort

  • Akumulator netto: 60.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.0 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
299 km
realnego zasięgu
Ceny od 146500 zł

BYD ATTO 3 Design

  • Akumulator netto: 60.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
294 km
realnego zasięgu
Ceny od 206800 zł