Modele samochodów elektrycznych

0 wyników

Nissan e-NV200 Evalia

  • Akumulator netto: 22.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 14.0s
  • Prędkość maksymalna: 123 km/h
28.02.2024
Ten prototyp jest w zasadzie nie do zdarcia, ale tylne zawieszenie jest niekomfortowe i łatwo pęka. Bateria 24 kWh brutto nadaje się do raczej do giercowego laptopa 17'3 niż do ciężkiego samochodu o dużej powierzchni czołowej i wysokim Cx. Gniazdo ładowania jest niekompatybilne z superchargerami. Publiczne ładowarki w UK zwykle albo nie istniały, albo były popsute, albo zastawione naładowanym do pełna elektrykiem lub parkującą spalinówką. Realna prędkość maksymalna to 133 km/h, maleńki silniczek generuje moment obrotowy pozwalający na zaskakująco sprawną jazdę po mieście. Środkowa kanapa jest niewygodna, za wąska, mimo dużej kabiny. Samochód prowadzi się łatwo, bardzo łatwo go zaparkować, także tyłem dzięki wyśmienitej kamerze: kreski na monitorze pokazują dokładnie gdzie pojazd znajdzie się za chwilę. Maksymalna moc ładowania wynosi 6.6 kW a nie 3.6. Istnieje też wersja 3.3 kW. Ogólnie bardzo polecam do jazdy w dużej hali albo po lotnisku, bo realny zasięg wynosi grubo poniżej 100 km.
88 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Dacia Spring Electric

  • Akumulator netto: 25.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 19.1s
  • Prędkość maksymalna: 125 km/h
01.02.2024
Plusy: 1. Najlepsza relacja ceny do zasięgu wśród EV dostępnych na rynku. Zasięg przy 0°C to około 200km (sprawdzone na trasie Tychy - Częstochowa - Tychy), przy minus 10°C zasięg około 170km, latem nawet 250, a czasem więcej. 2. Niska stosunkowo cena i niskie koszty eksploatacji. 3. Jak na auto tej klasy komfort podróżowania jest przyzwoity, posiada wszystkie niezbędne rzeczy, radio multimedialne z Android Auto i nawigacją, 4. ładowarka CCS w opcji 5. Zużycie energii pomiędzy 10 a 13kwh/100km 6. Całkiem spory bagażnik jak na takie małe auto, można powiększyć składając siedzenia 7. Zauważyłem że dobrze zachowuje się na nawierzchniach śliskich, np. Nie zakopuje się w śniegu tylko spokojnie rusza Minusy: 1. Wykończenie wnętrza i jakość plastików 2. Brak paru przydatnych funkcji jak np ogrzewanie lusterek, podświetlenie schowków, tempomat. 3. Moc silnika mogłaby być choć trochę większa. 4. Przednia wycieraczka ma tendencję do korozji i najlepiej id razu wymienić pióro na typ flex.
148 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 114 600 zł

Tesla Model 3 Long Range AWD (Highland)

  • Akumulator netto: 75.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h
21.01.2024
Nowa wersja względem poprzednika ma sporo różnic. Wnętrze sprawia wrażenie lepiej wykończonego, z zewnątrz na pewno samochód prezentuje się dynamiczniej niż poprzedni Model 3. To co mi kompletnie nie pasuje, to kierunkowskazy jak przyciski w kierownicy. Nie wiem jak ktoś mniej technicznie doświadczony sobie z tym będzie radził?
470 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 214990 zł

Tesla Model 3 Long Range RWD

  • Akumulator netto: 73.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3 sec
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h

Krzysiek

13.01.2024
Twarda, szybka, zwinna, lato miasto 10-11kwh/100km, trasa od 12kwh w górę. Zimą po nagrzaniu w domu miasto 12-14kwh/100km, trasa od 16kwh w górę. Wspomniałem, że jest twarda?
459 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 240 990 zł

Kia EV6 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 188 km/h

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

06.01.2024
Dzięki Chris, już poprawione!
383 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 241 900 zł

BMW iX3 (G08)

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.8s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Tomasz

29.12.2023
Super auto ! Przy spokojnej jeżdzie udało się przejechać 510 km do rozładowania akumulatora do poziomu 2 procent i średnie zużycie 14.5 kwh!
357 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 297 000 zł

Volvo EX30 Single Motor Extended Range

  • Akumulator netto: 64.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.3 s
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h

Janek

29.12.2023
Byłem na premierze w Dom Volvo Puławska. Wcześniej dano mi pośmigać pełną wersją c40... Moim zdaniem w tej cenie, przy tej klasie i tych osiągach (raptem 5 do setki!) oraz dodatkach w stylu Harman Kardon, panoramiczny dach i wszystkie asystenty... to Ten Produkt nie ma konkurencji. Sorry, ale pomijam tu Miłośników Marki Tesla, z ich umiłowaniem do designu z roku 2010, eko-skóry w dwóch raptem kolorach, brakiem naprawdę dobrego hi-fi oraz ASO w PL z prawdziwego zdarzenia... AMEN :)
342 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 194 900 zł

Tesla Model 3 (Highland)

  • Akumulator netto: 57.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.1 sec
  • Prędkość maksymalna: 201 km/h

Max

21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
392 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 184990 zł

MG MG4 Electric 51 kWh

  • Akumulator netto: 50.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h
18.12.2023
Pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Design może się podobać, mi osobiście najbardziej podoba się kolor biały i ten niebieski. Wewnątrz sporo miejsca, prosta obsługa. Stosunek jakości do ceny: 10
286 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 130900 zł

MG MG5 EV

  • Akumulator netto: 48.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.7s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Joel

18.12.2023
Szkoda, że nie ma oceny "0". Ten model to pomyłka, dostał zerowe noty w testach bezpieczeństwa. Na szczęście już go nie produkują
255 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Tesla Model 2 (koncept)

  • Akumulator netto: 53 kWh

Kaja

13.12.2023
To będzie hit sprzedaży
400
realnego zasięgu Dane techniczne

MG MG4 Long Range

  • Akumulator netto: 74.4 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.5 sec
  • Prędkość maksymalna: 180 km/h
Auto zbiera bardzo dobre opinie. W tym akurat modelu mamy baterię aż 77 kWh. To największa dostępna bateria, która powinna zapewnić naprawdę dobry zasięg. Myślę że nawet 400 km w trasie, oczywiście bez szaleństw, czyli tak rozsądne 120-130 km/h. Auto jest bardzo ekonomiczne jeśli chodzi o jazdę. W teście Bjorna Nylanda zużyło średnio 16,6 kWh na 100 km, przy temperaturze 13 stopni powyżej zera. Cena też jest ok, jeśli ktoś weźmie na firmę to odliczy i VAT i podatek i dostanie również kasę z mojego elektryka, czyli 27 000 złotych.
398 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 171600 zł

Mercedes EQB 250

  • Akumulator netto: 66.5 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.9s
  • Prędkość maksymalna: 160 km/h

Max

12.12.2023
Jak to Mercedes. Jest wygoda i miłe wnętrze. Siedzi się dość wysoko, dobra widoczność. Bagażnik całkiem spoko. Jeśli chodzi o zasięg to pewnie, że przydałby się większy, ale na codzienne użytkowanie to bardzo fajny elektryk. Mercedes od 2-3 lat cały czas poprawia swój soft i to jest widoczne. jest dużo lepiej, bardzie czytelnie i mamy rozszerzoną rzeczywistość, która fajnie działa w navigacji.
362 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 224 900 zł

Fiat 500e 3+1 42 kWh

  • Akumulator netto: 37.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.0s
  • Prędkość maksymalna: 150 km/h

Max

12.12.2023
Typowy mieszczuch. malutki i zwinny. Dużo takich widziałem na przykład w Rzymie. Również w wersji spalinowej. Włosi kochają tego malucha. Wszędzie wjedzie i zmieści się nawet w wąskie uliczki, czy małe miejsca parkingowe, gdzie większe auta niestety sobie nie poradzą. Zasięg i zużycie jest tu mniej ważne, bo raczej nikt nie będzie jechał nim w trasę 1000 km, choć to oczywiście możliwe. Szczególnie Panie lubią ten mały model Fiata. Jest fajny i dizajnerski, szczególnie kiedy wnętrze jest na przykład dwukolorowe. Może się naprawdę podobać.
214 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 169 400 zł

Kia EV9 99,8 kWh RWD

  • Akumulator netto: 99.8 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 9.4s

Max

12.12.2023
To wielki elektryk od Kii. Moim zdaniem tylko wersja z większą baterią ma sens. 100 kWh pozwoli pojeździć bez stresu, choć i tak zużycie nie będzie tutaj małe. Przy tym pakiecie auto powinno w ziemie przejechać około 300 km w trasie przy prędkościach 120-130 km/h, w lecie może bliżej 400 km. Wnętrze jest przestronne i można w nim spokojnie spać. jednak do takiego kolosa chyba bym się pokusił o pakiet w granicach 120 kWh. Byłoby znacznie lepiej jeśli idzie o zasięg realny. Tu również mamy 800V baterie, więc ładowanko będzie naprawdę szybkie.
407 km
realnego zasięgu Dane techniczne

Kia EV6 Standard Range 2WD

  • Akumulator netto: 54.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.5s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
bardzo fajne auto. Wyróżnia się na drodze i zwraca uwagę. Zdecydowanie dobre na miasto bo ma niskie zużycie energii. W trasie już trochę gorzej ale przez to że ładuje się bardzo szybko dzięki baterii 800V, nie ma problemu z jeżdżeniem nawet w długie trasy. Samochód jest duży i wygodny, bagażnik też spoko, choć 4 osobowa rodzina z dziećmi może mieć problem żeby się pomieścić. Ale większość aut tak ma, więc trzeba się na coś zdecydować.
286 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 209 900 zł

Hyundai IONIQ 5 Long Range 2WD

  • Akumulator netto: 74.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 7.3s
  • Prędkość maksymalna: 185 km/h

Max

12.12.2023
To dość popularny elektryk ze stajni Hyundaia. Samochód roku z tego co pamiętam. Wygląd iście kosmiczny i nietypowy, ale dzięki temu zwraca uwagę. Ma dość spore zużycie energii, ale rekompensuje to super szybkim ładowaniem. Ma baterię w technologii 800V, więc ładuje się jak mistrz. Napęd jest siostrzany z firmą Kia, więc w EV6 znajdziemy to samo co tu. Ogólnie bardzo fajny elektryk, jeden z moich faworytów EV.
362 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 247 900 zł

Tesla Model 3 Standard Range Plus

  • Akumulator netto: 49.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 5.6s
  • Prędkość maksymalna: 225 km/h
12.12.2023
Model 3 Standard Range w ostatniej odsłonie z baterią 60 kWh LFP, to moim zdaniem bardzo udane auto. Oczywiście jest twarde i nie każdemu to odpowiada, ale jeździ się nim trochę jak autem sportowym. Zasięg w zimie będzie zdecydowanie krótszy niż latem, ale tak jest w każdym aucie i to nie tylko EV. Obecnie w zimie na przestrzeni 2000 km zużycie oscyluje w granicach 20 kWh na 100 km. Dużo idzie na grzanie kabiny i baterii. Moim zdaniem jeśli bateria ta miałaby 60 kWh netto a nie brutto, zdecydowanie poprawiłoby to osiągi auta. Poza tym za cenę 205 tysięcy brutto nie ma nic lepszego na naszym rynku.
306 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 240 990 zł

MG ZS EV Long Range

  • Akumulator netto: 68.3 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 8.4s
  • Prędkość maksymalna: 175 km/h

Anton

06.12.2023
Taki SUV niskobudżetowy, wewnątrz klimat sprzed kilku lat ale bez dramatu. Wersja z wiekszą baterią ma całkiem dobry zasięg. I model elektryczny jeszcze jakoś się broni. Wersja spalinowa z silnikami od 1 listra do 1,5 litra? umówmy się - to nie jeździ dobrze. Przyspieszenie po 12 sekund do 100 km/h? bardzo słabe
337 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 123 500 zł

Ford Mustang Mach E GT

  • Akumulator netto: 91.0 kWh
  • Przyspieszenie 0-100 km/h: 4.4s
  • Prędkość maksymalna: 200 km/h

Ewa

13.11.2023
Piękny, ekskluzywny, cichy,wydajny.
377 km
realnego zasięgu Dane techniczne
Ceny od 358 000 zł