-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla Model 3 o mocy 148 koni mechanicznych. To nie pomyłka, a fakt
Tesla Model 3 ma 148 koni mechanicznych.
Tak, dobrze widzicie. To nie jest żadna pomyłka.
Tesla z mocą 148 HP jest sprzedawana w Singapurze.
To najwolniejsza Tesla na świecie, ale nie jedyna
Kolejnym przykładem wolnej Tesli jest Model Y. To auto zostało ograniczone softem do zaledwie 213 KM (koni mechanicznych)
Wszystko wiąże się z podatkami i opłatami za to, że możemy autem w ogóle jeździć.
Dziwny kraj, ten Singapur, bo jazda Teslą z tak ograniczoną mocą to prawdziwa męczarnia.
Jak się okazuje, względy opłat i podatków, dotykają również inne kraje.
Lubianą przez Polaków Turcję również.
Mamy tu więc Teslę Model Y, która ma szaloną moc 159 koni mechanicznych.
Dlaczego tyle, zapytacie?
Powód jest jak zwykle prosty. Podatki i kasa, ot co!
Rząd Turcji wprowadził prawo, które nakłada dużo wyższe opłaty, oraz cenę samego auta, (która rośnie poprzez wyższe podatki właśnie), dla samochodów mających moc 160 koni mechanicznych i więcej.
Dlatego Tesla na ten rynek postanowiła obniżyć moc Modelu Y (wprowadzono to miesiąc temu) do zaledwie 159 KM, aby załapać się na niższe kwoty i niższe podatki.
Dziwna polityka państw, wręcz łupienie obywateli, ograniczone w sposób sztuczny możliwości pojazdów elektrycznych, to wszystko pokłosie polityki.
Ona zawsze utrudniała życie nam obywatelom, niezależnie od kraju.
Dziś cierpią ci, którzy chcą zakupić Tesle zarówno w Turcji jak i Singapurze.
Komentarze
Autor
MM
Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla Dodaj swój zasięg
Opinie użytkowników Tesla Model 3 Oceń ten model
Opinie:
Ostatnie komentarze
Ostatnie pytania Zadaj pytanie
Materiały Użytkowników
W Klubie OtoEV.pl od 1 roku i 6 miesięcy