-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla Model 3 za 299 dolarów miesięcznie? Mówisz i masz, ale tylko w USA
Ameryka jest po prostu piękna.
Nie chodzi mi o kontynent, choć ten sam w sobie jest oczywiście przepiękny.
Tu chodzi o coś, co chciałbym mieć u nas, w Europie i u nas w Polsce.
Chodzi o rzeczy, które wyprawia tam Tesla. A robi rzeczy naprawdę niesamowite, jeśli chodzi na przykład o finansowanie zakupu nowego auta. W tym przypadku Tesli Model 3 w najtańszej wersji, czyli z napędem na tylną oś i baterią o pojemności 60 kWh.
Tak tanio jeszcze nie było:
Tesla obniżyła bowiem miesięczną opłatę za leasing podstawowego Modelu 3 o 30 dolarów, ustanawiając tym samym rekordowo niską ostateczną kwotę, a jest to tylko 299 dolarów miesięcznie.
Klient musi wpłacić opłatę początkową w wysokości 3000 USD, czyli około 12 000 złotych. Potem płaci jedynie 299 dolarów (1200 złotych) miesięcznie przez okres 3 lat (36 miesięcy), po czym oddaje auto do Tesli.
Tak więc wpłata początkowa plus 3 letnie finansowanie auta, kosztuje całe 13 800 dolarów (55 200 złotych), co daje nam 18 400 złotych rocznie, co z koeli przekłada się na koszt nieco ponad 1500 złotych miesięcznie uwzględniając wszystkie koszty. To naprawdę rozsądna kwota jak na użytkowanie Tesli, nawet tej z najmniejszą baterią.
Brzmi dobrze?
Nawet bardzo dobrze, ale nie wierzcie w takie cuda😊. No może nie do końca:
Również ten producent przygotował gwiazdki i mały druczek.
Mówi on o dodatkowych opłatach jak:
Uiszczenia opłaty za przygotowanie i wydanie auta w wysokości 695 dolarów i opłaty z góry za pierwszy miesiąc przy podpisywaniu umowy, a także opłaty za zbycie w wysokości 395 dolarów w momencie zwrotu auta.
Dodaj wszystko, a otrzymasz efektywny miesięczny koszt w wysokości 412,6 USD (1650 złotych), co po trzech latach daje kwotę 14 854 USD (59 416 złotych). Warto jednak zaznaczyć, że Tesla nie oferuje możliwości zakupu samochodu po upływie okresu leasingu. Musimy go po prostu zwrócić. Choć zawsze możemy wziąć sobie kolejne auto.
Pamiętać trzeba również o rocznym przebiegu, który ograniczony jest zaledwie do 16 000 km.
Cóż, to nie za wiele, dla wielbiciela EV, który chciałby sobie pojeździć na przykład po całym kraju (a powierzchnia USA do małych nie należy😊.
Choć całkowita opcja podskoczyła nam z 55 do 59 tysięcy złotych w skali całej umowy, i tak wygląda ona naprawdę bardzo atrakcyjnie. Jeśli mielibyśmy w Polsce taką opcję i od raty odliczyli VAT, oraz podatek, nasza tesla kosztowałaby efektywnie zaledwie niecałe 1100 złotych, przynajmniej w moim wypadku, bo to zależy od formy naszego opodatkowania.
Atrakcyjnie i to nawet bardzo!
Galeria zdjęć
Komentarze