Tesla Model 3 za 299 dolarów miesięcznie? Mówisz i masz, ale tylko w USA

Tesla bardzo chce aby amerykański klient jeździł właśnie jej autami. Po raz kolejny dała konsumentom niezły orzech do zgryzienia. Model 3 w podstawowej wersji za jedyne 299 dolarów miesięcznie
Tesla Model 3 za 299 dolarów miesięcznie? Mówisz i masz, ale tylko w USA - zdjęcie główne
Data publikacji: 2024-04-22
Mario

Mario

Data dodania: 2024-04-22

Ameryka jest po prostu piękna. 

Nie chodzi mi o kontynent, choć ten sam w sobie jest oczywiście przepiękny. 

Tu chodzi o coś, co chciałbym mieć u nas, w Europie i u nas w Polsce.


Chodzi o rzeczy, które wyprawia tam Tesla. A robi rzeczy naprawdę niesamowite, jeśli chodzi na przykład o finansowanie zakupu nowego auta. W tym przypadku Tesli Model 3 w najtańszej wersji, czyli z napędem na tylną oś i baterią o pojemności 60 kWh.


Tak tanio jeszcze nie było:


Tesla obniżyła bowiem miesięczną opłatę za leasing podstawowego Modelu 3 o 30 dolarów, ustanawiając tym samym rekordowo niską ostateczną kwotę, a jest to tylko 299 dolarów miesięcznie.
Klient musi wpłacić opłatę początkową w wysokości 3000 USD, czyli około 12 000 złotych. Potem płaci jedynie 299 dolarów (1200 złotych) miesięcznie przez okres 3 lat (36 miesięcy), po czym oddaje auto do Tesli. 


Tak więc wpłata początkowa plus 3 letnie finansowanie auta, kosztuje całe 13 800 dolarów (55 200 złotych), co daje nam 18 400 złotych rocznie, co z koeli przekłada się na koszt nieco ponad 1500 złotych miesięcznie uwzględniając wszystkie koszty. To naprawdę rozsądna kwota jak na użytkowanie Tesli, nawet tej z najmniejszą baterią.


Brzmi dobrze? 

Nawet bardzo dobrze, ale nie wierzcie w takie cuda😊. No może nie do końca:


Również ten producent przygotował gwiazdki i mały druczek.
Mówi on o dodatkowych opłatach jak:


Uiszczenia opłaty za przygotowanie i wydanie auta w wysokości 695 dolarów i opłaty z góry za pierwszy miesiąc przy podpisywaniu umowy, a także opłaty za zbycie w wysokości 395 dolarów w momencie zwrotu auta.

Dodaj wszystko, a otrzymasz efektywny miesięczny koszt w wysokości 412,6 USD (1650 złotych), co po trzech latach daje kwotę 14 854 USD (59 416 złotych). Warto jednak zaznaczyć, że Tesla nie oferuje możliwości zakupu samochodu po upływie okresu leasingu. Musimy go po prostu zwrócić. Choć zawsze możemy wziąć sobie kolejne auto. 
Pamiętać trzeba również o rocznym przebiegu, który ograniczony jest zaledwie do 16 000 km

Cóż, to nie za wiele, dla wielbiciela EV, który chciałby sobie pojeździć na przykład po całym kraju (a powierzchnia USA do małych nie należy😊.

Choć całkowita opcja podskoczyła nam z 55 do 59 tysięcy złotych w skali całej umowy, i tak wygląda ona naprawdę bardzo atrakcyjnie. Jeśli mielibyśmy w Polsce taką opcję i od raty odliczyli VAT, oraz podatek, nasza tesla kosztowałaby efektywnie zaledwie niecałe 1100 złotych, przynajmniej w moim wypadku, bo to zależy od formy naszego opodatkowania. 

Atrakcyjnie i to nawet bardzo!

Galeria zdjęć

Komentarze

0/10

Autor

Mario

Mario

Wielbiciel nowych technologii. Szczególnie interesuje się Teslą czy SpaceX, oraz innymi firmami związanymi z Elonem Muskiem. Pisze i publikuje artykuły i posty głównie na łamach TeslaKlubPolska, a także dla serwisu otoev.pl Współpracuje bezpośrednio z Teslą, starając się przybliżyć i pokazać te właśnie auta elektryczne z jak najlepszej strony. Uświadamia i szkoli w zakresie elektromobilności.

NOWOŚĆ! Realne raporty użytkowników Tesla Dodaj swój zasięg

Opinie użytkowników Tesla Model 3 (Highland) Oceń ten model

Ocena ogólna

Opinie:

Max

Data dodania: 21.12.2023
Dużo zmian, to auto pod każdym względem lepsze od poprzedniczki. Choć stara trójka była dla mnie super, Highland jest o niebo lepszy. Szczególnie jeśli chodzi o wyciszenie i zawieszenie. To się od razu rzuca w uszy i... pupę, której jest dużo wygodniej niż w starej wersji:). Jak miałbym wybierać to zdecydowanie i bez wahania kupiłbym Model 3 Highland.
zobacz całą opinię

Opinia dodana przez Redakcję OtoEV.pl

Data dodania: 03.09.2023
W cenie 205 tysięcy złotych brutto, mamy nową podstawową wersję Modelu 3. Jest to inne auto w porównaniu do poprzedniej wersji. Zmieniono tu aż 50% komponentów. Podstawowa wersja ma baterię LFP, bardzo lubianą przez klientów. Zaleta tych baterii, to ich ładowanie do 100% bez obaw o degradację. Mówi się o tym że to auto otrzyma nową baterię od chińskiego CATL, o pojemności 66 kWh, choć i dzisiejsze 60 kWh jak widać radzi sobie doskonale. Zasięg wersji poliftowej określono na 513 km wersji z nowymi 19 calowymi kołami, ale hitem będzie auto na standardowych 18-stkach. Tu według normy mamy zasięg aż 554 km. Wiadomo, że to przesada, jak to w przypadku norm bywa, ale jeśli nowa trójka po zmianach da radę w trasie przejechać około 300 km między ładowaniami, już będzie to absolutnie bardzo dobry wynik.
zobacz całą opinię

Ostatnie komentarze

I co z tego jak eksploatacja elektryka jest ... 03.05.2024
No cóż...Tankowanie benzyny, a także oleju ... 30.04.2024

Tesla Model 3 (Highland)

Dane techniczne:

Oceń model
Przyspieszenie 0-100 km/h
6.1 sec
Prędkość maksymalna
201 km/h
Zasięg oficjalny (WLTP)
523 km

Ostatnie pytania Zadaj pytanie

Materiały Użytkowników

Nowa Tesla 3 highland a poprzedni Model 3 - różnice

Ciekawy film, który pokazuje różnice pomiędzy nową wersją Tesli 3, a jej poprzednim modelem.
Kamil

W Klubie OtoEV.pl od 1 roku i 1 miesiąca

Tesla Model 3 Highland - odbiory. Jak odebrać Teslę

Ciekawy film pokazujący na co zwrócić uwagę podczas odbioru Tesli Model 3 Highland. Czy są jakieś typowe usterki? zobaczcie w fimie
Kamil

W Klubie OtoEV.pl od 1 roku i 1 miesiąca

Modele producenta Tesla