-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla Full Self Driving - kolejna odsłona
Wraz z nadchodzącą wiosenną aktualizacją i FSD V12.4, Elon Musk poinformował, że wkrótce pojawi się inteligentne przywoływanie i parkowanie (Autopark), wraz z kilkoma innymi aktualizacjami. Chodzi o system automatycznego parkowania oparty na Tesla Vision.
FSD automatycznie zaparkuje w miejscu docelowym:
W wersji FSD 12.3.6, która obejmuje teraz nowy system Autopark, oparty na technologii Vision dla pojazdów wyposażonych w czujniki ultradźwiękowe, użytkownicy muszą ręcznie wyszukiwać i wybierać miejsce parkingowe, jeśli chcą korzystać z funkcji Autopark. Jednak zgodnie z postem Muska, FSD automatycznie przejdzie w tryb automatycznego parkowania po przybyciu na miejsce. Zasadniczo połączy to obecne możliwości FSD z funkcją Autopark i doda możliwość poruszania się pojazdu po parkingu w poszukiwaniu wolnego miejsca. Po jego znalezieniu nasza Tesla sama, bez naszego udziału zaparkuje na wolnym znalezionym przez siebie miejscu.
Już wkrótce „Autopark Banish”
Inteligentniejszy system Summon and Banish Autopark z możliwością wysyłania samochodu na miejsce parkingowe i z powrotem bez nikogo w samochodzie, będzie wkrótce dostępny, zgodnie z niedawnym postem Muska na X.
Oczekuje się, że Banish Autopark, wcześniej znany jako Reverse Summon , będzie obejmował różne opcje parkowania, takie jak „najbliżej drzwi”, „w pobliżu zwrotu wózka” lub „na końcu parkingu”.
Opcja ta pozwoliłaby na pozostawienie właściciela auta przy wejściu do danego miejsca, a pojazd automatycznie znalazłby miejsce parkingowe, a następnie sam zaparkował.
Przynajmniej taka jest wizja Tesli, o czym mówił już wcześniej Musk. Nie jest jasne, czy funkcja Banish Autopark rzeczywiście będzie obejmować wszystkie te możliwości w wersji numer 1, czy też Tesla będzie powoli dodawać do niej więcej funkcji w miarę upływu czasu i wypuszczania kolejnych wersji.
Tradycyjnie Tesla opiera się na tym, co już ma. Tesla jako pierwsza wypuściła Summon, który pozwalał pojazdowi poruszać się tylko do przodu lub do tyłu po linii prostej. Następnie Tesla wypuściła Inteligentne Przywołanie, które umożliwiło pojazdowi poruszanie się w stronę celu, pokonując przeszkody na drodze, a wkrótce będziemy mieli jeszcze bardziej wydajną wersję Inteligentnego Przywołania.
Ciągle coś nowego
Jak widać Tesla ciągle ulepsza swoje oprogramowanie. Okazuje się, że nie jest to proces zbyt szybki, ale nikt nie twierdził, że tak skomplikowane operacje, jak jazda po parkingu między innymi autami, czy parkowanie w ciasnych miejscach jest proste. Z punktu widzenia oprogramowania które ma w sposób bezpieczny poprowadzić naszą teslę przez wszystkie te przeszkody, jest to bardzo skomplikowane i na pewno ni łatwe.
Komentarze