-
anonim
Bateria Tesla Y long range z BerlinaJedyne co udało nam się ustalić, to bateria z wersji Standard, to jest 60 kWh LFP od BYD. Jak tylko znajdziemy info na temat wersji Long Range, to odpiszemy -
krzysztof
jak mogę sie zarejestrowac sie w OTOEVMożesz to zrobić podczas dodawania danego materiału - np jak chcesz dodać komentarz lub opinię lub firmę. Wtedy wystarczy, że podasz adres email, a konto się utworzy automatycznie i na maila dostaniesz hasło. -
Redakcja OTOEV.PL
Ile jest salonów Tesli w PolsceNie potrzebujesz żadnego starego „salonu” ani serwisu. Kupujesz w aplikacji Tesli tak jak kiełbasę na allegro. Serwis jest mobilny i przyjeżdżają do ciebie do domu wtedy kiedy robisz kupę w ubikacji. To jest właśnie wolność wg. Elona. I ja się pod tym podpisuję obydwiema rękami! Ps. Akurat wczoraj zgłosiłem regulację klapy w bagażniku. Na gwarancji.
Tesla prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży oprogramowania FSD innym producentom
Tesla prowadzi rozmowy z „jednym z głównych producentów samochodów w sprawie udzielenia licencji na całkowicie autonomiczną jazdę”
To była tylko kwestia czasu. System FSD Tesli, czyli projekt jazdy w pełni autonomicznej ewoluuje od kilku lat.
Co prawda czasami mamy wrażenie, ze idzie to jak przysłowiowa „krew z nosa”, jednak amerykański producent nie zważając na krytykę, po prostu robi swoje.
Elon Musk potwierdził, że Tesla prowadzi obecnie rozmowy z „jednym z głównych producentów samochodów w sprawie udzielenia licencji na w pełni autonomiczną jazdę (FSD – Full Self Driving)”.
Nie pierwszy raz:
Już w 2021 roku Musk powiedział, że prowadził wstępne rozmowy z innymi producentami samochodów na temat licencjonowania technologii autonomicznej jazdy, ale to nie doprowadziło do niczego konkretnego.
W zeszłym roku dyrektor generalny ogłosił, że Tesla będzie otwarta na udzielanie licencji na Autopilota i FSD innym producentom samochodów.
Jednak na początku tego roku Musk powiedział, że „producenci samochodów nie wierzą, że w pełni autonomiczna jazda Tesli jest realna”. Cóż, patrząc na to ile lat zajmuje Tesli opracowanie tej metody, z jednej strony trudno się dziwić owym innym producentom. Jednak są oni trochę jak biblijny niewierny Tomasz. Jeśli więc zobaczą oni konkretne wyniki, to sami zwrócą się do Tesli i zaczną rozmowy.
Co właśnie się dzieje.
Inni chcą FSD:
Musk ogłosił, że Tesla „prowadzi rozmowy z jednym z głównych producentów samochodów, na temat udzielenia licencji na w pełni autonomiczną jazdę”.
Dyrektor generalny nie ujawnił, z którym producentem samochodów Tesla rozmawia, ale stwierdził, że istnieje „duża szansa”, że umowa zostanie podpisana w tym roku.
Jednakże kierownictwo Tesli wspomniało, że nawet jeśli umowa licencyjna zostanie zawarta w tym roku, miną prawdopodobnie 3 lata, zanim producent OEM będzie mógł wdrożyć ją w programie pojazdów innych niż Tesla.
Firma planuje dostarczać „autonomiczne” komputery pokładowe i kamery producentom OEM oraz udzielać im licencji na oprogramowanie, które Tesla obecnie sprzedaje za 8 000 przy zakupie lub w abonamencie za 99 dolarów miesięcznie.
Komentarze